TK GS500E 25 op papier

Status
Niet open voor verdere reacties.

mick85

MF veteraan
7 feb 2004
14.611
723
Abbenbroek
Bij deze zet ik mijn GS500E te koop, hij is 25kw op papier maar hij is gewoon volvermogen, heb het 25kw setje er nog wel bij.

Zeer leuke beginners fiets en tja sommige zeggen leuke pekelfiets.

Hij was origineel oase groen, maar door een schuivertje op de rotonde heb ik hem na reparatie blauw gespoten.

Er zijn nieuwe kuipdelen op gekomen van een nieuwere type GS en kuipdelen met kleine schade zijn gepolyesterd (gerepareerd), ook is er een nieuwe tank op gekomen die deuk en roest vrij is.

Er is van dat race gaas achter de openingen gekomen en er is een nieuw smoke kuipruitje op gekomen,

Vind zelf dat de GS er alleen maar beter op is geworden.

Er zitten voor kleinere knippers op de kuip verwerkt, hij heeft een stalen remleiding achter en er zit zo’n Jama laser demper onder, omdat de originele de klap had opgevangen.
Er zit net een nieuwe accu in en alles is in goede staat.
Olie, filters, banden en kettingsetje zijn ook nog in goed staat.
km stand 65200 km bouwjaar 91''

Veder wat technische gegevens van de RDW site:


Suzuki GS500E 25KW
Benzine
2 Ciliders
487 cm3 25KW
Datum eerste afgifte Nederland 01-10-1991

Hier nog wat foto's van de motor.

Vraagprijs T.E.A.B


DSC02184.JPG


DSC02185.JPG


DSC02189.JPG


DSC02190.JPG


DSC02195.JPG


DSC02196.JPG


DSC02197.JPG


DSC02198.JPG






gs%20blauw.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zeeeer mooie motor!
Heel veel succes met de verkoop, zo schön zie je ze niet vaak!
 
nou nog maar even een nieuws jaar kick dan _O- .


kan een van de mod's me titel aanpassen dus van 25 op papier, er 25kw op papier van maken, dank u.
 
Lekker lichte en smalle stuurfiets. :Y
Ik ben nog wel zo dat alles onder de 750 cc een viercylinder moet zijn.


De vorige eigenaar van mijn 550 cc vierpitter had daarvoor een GS500 en verlangde sterk terug naar die tijd! 8-) Met de GS500 kon hij wel lezen en schrijven. :]
 
Laatst bewerkt:
Hmm leuke fiets, zou wel intresse kunnen hebben :p

Maar je zegt bepaald andere demper?

Ik zie een soort standaard demper met gaatjes erin of heb k t mis?

Want dan heb k niks gezegd :X
 
Hmm leuke fiets, zou wel intresse kunnen hebben :p

Maar je zegt bepaald andere demper?

Ik zie een soort standaard demper met gaatjes erin of heb k t mis?

Want dan heb k niks gezegd :X


hij is net iets anders, ploft nu wat meer, het is wel een originele Jawa Laser demper, staat er op, net geen originele dus.
 
Nog maar even een schopje dan, wordt weer winter ook een leuke winter fiets met volle kuip.

en het is maar vraagprijs ;)
 
Laatst bewerkt:
je fiets ziet er mooi uit alleen vind ik de prijs veel te hoog voor een fiets uit 91 met 6500km op de teller als je wat van de prijs af doet heb ik intresse.
 
De kuip vind ik erg mooi, maar de gladde voorkant strookt niet helemaal met het vierkante achterlichtje... ook het babyblauw is wat apart (als je dat toch zelf de kleur kon kiezen...).

Wel nette prijs :)
 
De kuip vind ik erg mooi, maar de gladde voorkant strookt niet helemaal met het vierkante achterlichtje... ook het babyblauw is wat apart (als je dat toch zelf de kleur kon kiezen...).

Wel nette prijs :)
Hele nette prijs. :Y En volgens mij is het MF blauw. ;) *O*
 
Bij deze zet ik mijn GS500E te koop, hij is 25kw op papier maar hij is gewoon volvermogen, heb het 25kw setje er nog wel bij.

Zeer leuke beginners fiets en tja sommige zeggen leuke pekelfiets.

Hij was origineel oase groen, maar door een schuivertje op de rotonde heb ik hem na reparatie blauw gespoten.

Er zijn nieuwe kuipdelen op gekomen van een nieuwere type GS en kuipdelen met kleine schade zijn gepolyesterd (gerepareerd), ook is er een nieuwe tank op gekomen die deuk en roest vrij is.

Er is van dat race gaas achter de openingen gekomen en er is een nieuw smoke kuipruitje op gekomen,

Vind zelf dat de GS er alleen maar beter op is geworden.

Veder zitten er achter kleinere knippers en voor zitten ze op de kuip verwerkt, hij heeft een stalen remleiding achter en er zit zo’n Jama laser demper onder, omdat de originele de klap had opgevangen.
Er zit net een nieuwe accu in en alles is in goede staat.
Olie, filters, banden en kettingsetje zijn ook nog in goed staat.
km stand 65200 km bouwjaar 91''

Veder wat technische gegevens van de RDW site:


Suzuki GS500E 25KW
Benzine
2 Ciliders
487 cm3 25KW
Datum eerste afgifte Nederland 01-10-1991

Hier nog wat foto's van de motor.

Vraagprijs 1750,- €1500,-


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]





[afbeelding]
 
Hoi Mick,

Mooie motor! Je hebt hem mooi gepimpt :) Staat hij nog te koop of is ie inmiddels al verkocht. EUR 1500,- is voor mij helaas wat aan de hoge kant. Ik weet niet wat je minimaal voor de fiets wilt hebben. Dit is op zich wel de soort motor die ik zoek!

Ik hoor het graag van je,

Groetjes,

Brenda (het vriendinnetje van Paulus...)
 
Timm.

Deze motor staat gewoon 25kw op kenteken daar is die niet af gegaan, maar het vol vermogen setje (originelen spullen) zit er in, heb het 25kw setje nog wel liggen.




Hoi Mick,

Mooie motor! Je hebt hem mooi gepimpt :) Staat hij nog te koop of is ie inmiddels al verkocht. EUR 1500,- is voor mij helaas wat aan de hoge kant. Ik weet niet wat je minimaal voor de fiets wilt hebben. Dit is op zich wel de soort motor die ik zoek!

Ik hoor het graag van je,

Groetjes,

Brenda (het vriendinnetje van Paulus...)


Motor staat nog steeds te koop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan