5 Het HOLEC-Ridderkerk topic 5

Hoezo dát :? Krijg je reclame gelden of zo O-) *ik kan herinneren dat je kortgeleden zei; "hij gaat er af"

Nee ik zei dat ik hem wilde verplaatsen, maar ik wil eerst een andere sticker hebben voor ik deze ervan af sloop :P

Nieuwe goodies.... Powercommander III USB en een K&N filter 8-)

full


 
Heeft iemand gisterenavond in ridderkerk heel toevallig een scooter zien rijden, zilver kleurig.. met daar op 2 jongens zonder helm, achterlicht zou kapot zijn volgens getuige..

Ze hebben bij mij voor de deur terwijl we binnen ff visite hadden, de fiets van m'n vriendin gejat, mijne stond er naast maar die hebben ze laten staan.

Fiets is opgetild, tussen die 2 gasten in gezet op de scooter en zo weggereden richting koninginneweg.

Buurman kwam het meteen vertellen (oudere man), samen met die maat die op visite was in de auto gesprongen en zoektoch gehouden, maarja... allang weg natuurlijk.

De eerste scooter die zilverkleurig is en geen achterlicht heeft is de lul bij mij...

Zilver/grijs kleurige scooter
Achterlicht deed het niet
2 Jongens, blank (of het nederlanders waren kon ie niet vertellen)
Reden zonder helm
Maandag avond 5 maart omstreeks 22.15
Ridderkerk centrum
 
Laatst bewerkt:
Nee ik zei dat ik hem wilde verplaatsen, maar ik wil eerst een andere sticker hebben voor ik deze ervan af sloop :P

Nieuwe goodies.... Powercommander III USB en een K&N filter 8-)

[afbeelding]

En u bent net vader geworden, ik zou het niet zeggen ;) Mooi spul kerel :Y

[me="Trixz"]is ook aan het internetshoppen voor iets aparts, het is bijna zo ver...hehe :P[/me]

@ praetorian
Nope helaas nix gezien (was er ook niet), maar zie ze aub te pakken te krijgen ****zakken B|
 
Laatst bewerkt:
Nee ik zei dat ik hem wilde verplaatsen, maar ik wil eerst een andere sticker hebben voor ik deze ervan af sloop :P

Nieuwe goodies.... Powercommander III USB en een K&N filter 8-)

[afbeelding]

Ehhh, beetje late reactie maar toch..... heb je wel de software er bij :X
*anders wordt het nix met het afstellen eejj
 
Ehhh, beetje late reactie maar toch..... heb je wel de software er bij :X
*anders wordt het nix met het afstellen eejj

Kan je zo downloaden ;)
Dat afstellen kan je beter laten doen.
Kost wat, maar dan heb je ook wat
 
2 kleine zwarte spoortjes op de meetplaats holecbocht O-)

Nu stukjes rubber van m'n uitlaat afkrabben -O-
 
Laatst bewerkt:
twee leuke dingen vandaag

1) het alleerleukste prive

ik ben uitgenodigd door toyoto F1 fabriek
om daar het proces te komen bekijken
dus ik ga dinsdag de 20 e naar duitsland *O* *O*
fotocamera gaat mee

2) ik heb vandaag mijn kroon op veel weken hardwerken gekregen
ik heb een prof shop
dit houd in dat ik a merken gereedschap verkoop
uiteraard krijgen mijn vrienden korting

hieronder de link

MyAlbum - Gratis online fotoalbum maken
 
Aanstaande donderdag wordt ie afgesteld met de Dynobank, komt een custom map in :)

Mijn ervaring.....gooi gewoon een bestaande map van iemand anders of van de dynosite zelf erin dan houd je lekker die 100 eur in de pocket, ik vond de mapping bij de gixxer die Ruud Fredriks gemaakt had kut. Aan/uit reactie was stukken oncomfertabeler......magoed wie ben ik :z

@yamahaFZR ik dacht dat je ging zeggen dat je ook pappa zou worden :+
 
Laatst bewerkt:
twee leuke dingen vandaag

1) het alleerleukste prive

ik ben uitgenodigd door toyoto F1 fabriek
om daar het proces te komen bekijken
dus ik ga dinsdag de 20 e naar duitsland *O* *O*
fotocamera gaat mee

2) ik heb vandaag mijn kroon op veel weken hardwerken gekregen
ik heb een prof shop
dit houd in dat ik a merken gereedschap verkoop
uiteraard krijgen mijn vrienden korting

hieronder de link

MyAlbum - Gratis online fotoalbum maken

On both parts *O* CONGRATZ *O* waar zit je dan met je zaak ???

:W
 
Mijn ervaring.....gooi gewoon een bestaande map van iemand anders of van de dynosite zelf erin dan houd je lekker die 100 eur in de pocket, ik vond de mapping bij de gixxer die Ruud Fredriks gemaakt had kut. Aan/uit reactie was stukken oncomfertabeler......magoed wie ben ik :z

@yamahaFZR ik dacht dat je ging zeggen dat je ook pappa zou worden :+

Ja ik heb het gelezen van je, ik heb ook verder gelezen dat mensen goede ervaringen hebben met Paul Ritzen in Weert (PHC Ritzen hier op t forum).
Door hem laat ik m afstellen. Ik verwacht daar toch wel een verbetering van, en een aan/uit reactie die heftiger wordt zal ik niet accepteren vermoed ik.

Arjo, gaaf joh, zit dit bij je huidige werkgever ernaast/erbij? Ziet er goed uit! Ga je ook momentsleutels e.d. verkopen?
 
Zeggeh... Gaat er morgen nog iemand rijden??

Vannacht tamelijk helder en meest droog. Zaterdag vrij zonnig en lenteachtig.
 
Ja ik heb het gelezen van je, ik heb ook verder gelezen dat mensen goede ervaringen hebben met Paul Ritzen in Weert (PHC Ritzen hier op t forum).
Door hem laat ik m afstellen. Ik verwacht daar toch wel een verbetering van, en een aan/uit reactie die heftiger wordt zal ik niet accepteren vermoed ik.

Arjo, gaaf joh, zit dit bij je huidige werkgever ernaast/erbij? Ziet er goed uit! Ga je ook momentsleutels e.d. verkopen?
moment hot zeker bij de collectie
heb je voorkeur voor merk :)
 
moment hot zeker bij de collectie
heb je voorkeur voor merk :)

Nee, bereik vind ik belangrijk, liefst 1 sleutel voor bijna alle momenten op de motor, weet dat dat lastig is.
En mijn doppensleutelset moet erop passen maar moet even kijken welke maat dat is.


Gaat er vandaag nog gereden worden?? :(
 
Laatst bewerkt:
Nee, bereik vind ik belangrijk, liefst 1 sleutel voor bijna alle momenten op de motor, weet dat dat lastig is.
En mijn doppensleutelset moet erop passen maar moet even kijken welke maat dat is.


Gaat er vandaag nog gereden worden?? :(

Wil wel, maar geen tijd....PVD.... B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan