Megameeting verzamelen Harderwijk boulevard

Status
Niet open voor verdere reacties.

kawa-broertje

MF veteraan
8 jun 2004
1.439
0
Lelystad
6 mei MEGAMEETING veenendaal verzamelen harderwijk of spot 1 almere ? wie volgt

- KAWABROERTJE
-Jethro OVB zie beneden :P
-Marjo
-Vaporchill (nog niet gereageerd maar hij gaat zeker mee :P )
-Sollx
-Barryvk
-Miertje (met zijn nieuwe yamaha *D EN ZIJN HEERLIJKE GELUID )
-Eaglebrink
-Maarten + broertje
-Siko
-Chris
-Z750 Freak
-Promohype + achteropzit muts
-Danny met de ninja 8-)
-Mister TXE :}
-M3rcury
-Melinda (OVB als ze haar gele hondatje heeft )
-V-Ray
-Phoenix98 + achteropzit muts

VERZAMELEN LELYSTAD MAC = 8.45 EN DE VERTREK = 9.00 ( voor promohype 8 uur :+ )
VERZAMELEN HARDERWIJK = 9.15 EN DE VERTREK = 9.30
VERZAMELEN MAC AMERSFOORT = 10.00 EN VERTREK = 10.30
( tijden kunnen eventueel nog veranderen hou deze in de gaten :))
Daarna neem in de organisatie nie meer op me :p


Safety Guidelines and Disclaimer:

- Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren, mits er geen automobieltjes staan. Zorg ervoor dat je motor niet te veel ruimte inneemt, zodat we proberen iedereen op die parkeerplaats een plek kunnen geven.
- Ruim rommel op waar het hoort, zodat we volgend jaar misschien ook zonder problemen terug mogen komen.
- Iedereen komt op eigen gelegenheid en is zelf aansprakelijk voor het in acht nemen van de verkeersregels.
- Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht, publiciteit is leuk, ramptoerisme is minder.
- Rij altijd in baksteenformatie oftewel dakpansgewijs!!! De voorrijder rijdt ALTIJD op 2/3 van de rechterkant van zijn rijstrook. De tweede op 1/3, de derde rijder terug op 2/3, etc. De voordelen zijn legio. Meer en verdere kijk op het verkeer voor elke rijder, meer reactietijd, meer remafstand, meer uitwijkmogelijkheid, meer frisse lucht. Houd hierbij wel voldoende afstand van elkaar!!! Zowel op de rijder die schuin voor je rijdt, als de rijder die recht voor je rijdt. De voorrijder moet steeds op 2/3 van de rechterkant van het rijvak rijden omdat hij dan duidelijk zichtbaar is voor zowel de tegenliggers (met eventuele inhalers) als automobilisten die de groep inhalen (alhoewel dit bij een erg grote groep niet snel zal gebeuren). Indien de voorrijder slechts op 1/3 zou rijden, dan is de kans heel groot dat een inhalende autobestuurder hem over het hoofd zou zien.
- Een kruispunt of rotonde nemen en naar rechts en links afslaan
Indien de groep niet in één keer voorbij deze kritieke punten geraakt, dan zijn er twee opties.
Ofwel de groep die er wel voorbij geraakte stopt net voorbij dit kritieke punt. Dit is een goede optie als de groep niet te groot is en als er voldoende veilige parkeerruimte is. Bij een grote groep is dit meestal geen optie, omdat je zelden voldoende parkeerruimte vindt voor een groep van bijv. 30 motorrijders en het wegrijden kan gevaarlijke situaties opleveren alsmede een tweede breuk.
Ofwel deze groep rijdt gewoon verder maar laat bij elk punt waar afgeslagen wordt iemand achter. Zo kan de achtervolgende groep weten waar afgeslagen moet worden. Zolang er dus rechtdoor gereden wordt of de doorgaande weg gevolgd wordt (ook al gaat deze links of rechts moet uiteraard wel echt goed duidelijk zijn dat dit doorgaande weg is), blijft er niemand achter. De achteropkomende groep weet dat er nergens afgeslagen hoeft te worden en rijdt gewoon rechtdoor en zal vanzelf weer aanhaken aan de eerste groep.
- In het laatste geval is het dus van heel groot belang dat je goed spiegelt voordat je het kritieke punt gaat nemen en nadien om te kijken of je achterrijder je nog steeds volgt.
- Motor-Forum.nl of TS zijn geen van beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.
 
Laatst bewerkt:
Stille Willy :P

Wie weet ben ik er ook weer bij als ik tegen die tijd een :] heb..

edit: het is trouwens HardeRwijk O-) ;)
 
Laatst bewerkt:
"bloos" i know had al gevraagd of ze de titel konden veranderen :o

maar laten we het vanaf nu flippercity noemen *D
full
 
gaan jullie van H wijk naar A'foort ? :?


want een zekere kawabroertje staat in mijn topic ook al ingeschreven
O-) ;)
 
Laatst bewerkt:
hhahahahaha maar dat betekend niet dat wij niet van spot 1 naar h`wijk boulevar kunnen en daarna amersfoort maccie net als vorig jaar :}


stond daar ingeschreven zodat ik wat kon gaan regelen O-) ff tijden afspreken en dat soort dingen
 
Laatst bewerkt:
hey kawabroertje... nieuwe fiets?? (vast heel late opmerking maar heb t een tijd niet gevolgd haha)

ik ben dr ook bij 6 mei zeg maar vanwaar en hoelaat jullie gaan vertrekken

almere of harderwijk mij allemaal best. ik kom vanuit lelystad
 
Laatst bewerkt:
Hee SollX, jij ook vanuit Lelystad!

Ik kom ook met 2 anderen vanuit Lelystad. En dan naar Harderwijk, en dan naar Amersfoort, en dan naar Veenendaal... Moet een leuk feestje worden!

Vanaf waar vertrek je? Met meerdere of alleen?

Ik zeg... Mac Lelystad ofzo?
 
Hee SollX, jij ook vanuit Lelystad!

Ik kom ook met 2 anderen vanuit Lelystad. En dan naar Harderwijk, en dan naar Amersfoort, en dan naar Veenendaal... Moet een leuk feestje worden!

Vanaf waar vertrek je? Met meerdere of alleen?

Ik zeg... Mac Lelystad ofzo?

ik zeg: ik kom alleen vanuit de landstrekenwijk en ik kom dan ook naar de mac lijkt me een goed idee :Y

@kawabroertje: niet meer doen hé B|
 
Laatst bewerkt:
tjha maar dankzij die persoon die me geen voorang gaf heb ik nu wel een nieuwe zx6 :P

en gelukkig dit keer nog zonder pijn :X
 
ik zeg: ik kom alleen vanuit de landstrekenwijk en ik kom dan ook naar de mac lijkt me een goed idee :Y

@kawabroertje: niet meer doen hé B|

Ik zeg: ik kom ook vanuit de landstrekenwijk en kom dan naar de Mac. (ff maatjes porren dat we daar moeten afspreken 8-) )

Ciao!
 
we kunnen haast een topic:

MF-MM vanaf de mac D Lelystad

openen haha :Y
 
Laatst bewerkt:
jawel jawel alleen die mensen uit almere zijn meestal laatste moment aktie :P kan zo nog wel wat mensen verzinnen die mee gaan :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan