MF MegaMeeting I'XV - 3 Mei '15

Crimininaliteit is er niet meer he, dus dan ga je met zijn allen een dagje uit naar MFMM :P
En dan te bedenken dat er mensen zijn die 'meteorologisch' al moeilijk vinden ;)
Thanks Wimis, die Cafe-racer is van mij!

Dat dacht ik dus ook. Ik dacht 'mooi, even ruim 30 jaar techniek naast elkaar.'. Blijkbaar dacht de eigenaar van de NineT daar anders over.
Die dacht misschien wel iets van, "en ik heb daar zoveel geld voor betaald?" :+
 
Hier wat maatregelen in Amersfoort...
Overal blauw en wegafzettingen. Zo kan je geen fietsers meer aanrijden zoals jaren terug en dan rijden twee motoragenten tegen elkaar in Veenendaal. Ook daar maar alles afzetten. :+
 
Ik heb genoeg foto's, alleen nog niet online. Ben ook niet thuis dus gaat nog wel effe duren.
 
Thanks Wimis, die Cafe-racer is van mij!

Dat dacht ik dus ook. Ik dacht 'mooi, even ruim 30 jaar techniek naast elkaar.'. Blijkbaar dacht de eigenaar van de NineT daar anders over.

Erg mooi ojoeyo, die cafe racer van je.
Vandaar ook de foto's rondom. Je hebt een knappe Beemer staan daar en mijn oog viel er op toen je binnen kwam rijden op de MFMM. Zo jammer dat die 30 jaar jongere broer er geen oog voor had......... -O-
Was des ondanks het prille begin toch nog een riante opkomst :Y
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding hoor die racer!

Ja ik stond erbij te kijken hoe jij ernaast ging staan, toen toevallig die eigenaar aan kwam lopen, maar die had er geen oog voor op dat moment, jammer want hadden wel wat leuke plaatjes kunnen opleveren, vader en zoon bij elkaar (om het maar zo te zeggen dan)

:} :Y -O-
 
De politie stond er zelfs met een lasergun op de rotonde en ze filmde iedereen met een kleine videocamera.

Een beetje alles in het gareel houden ben ik helemaal voor maar met zoveel machtsvertoon is gewoon overdreven. Een lasergun, kom op zeg ;(
We wachten geduldig op het Youtube-filmpje van de politie :+

Overigens was die agent met de lasergun bijzonder relaxt. Hij heeft in elk geval niet heel veel bijzonders kunnen meten ;)
 
Laatst bewerkt:
Staat de foto van de lasergun er ook bij :+

Hoi Wim :W

Wij kwamen vanaf Renswoude en vlak voor Veenendaal stonden die eikels daar ook
te leunen tegen een paal. :r
We werden gelukkig door een automobilist gewaarschuwd................ :}

Ik vond het btw het niet zo druk....
 
Laatst bewerkt:
Ik sla de MFMM al een paar jaar over. De lasergun & de filmende politie bevestigd alleen maar mijn keuze. Vroeger was het nog leuk, nu lijkt het wel alsof de politie zoveel mogelijk info & data verzamelt zodat het later gebruikt kan worden.
 
Ik sla de MFMM al een paar jaar over. De lasergun & de filmende politie bevestigd alleen maar mijn keuze. Vroeger was het nog leuk, nu lijkt het wel alsof de politie zoveel mogelijk info & data verzamelt zodat het later gebruikt kan worden.

Zegt mijn gevoel ook, ze waren alle motoren aan het laseren, en geen enkele auto.
Ook was er nog een politieagent, die alle motoren aan het filmen was, met hun eigen "handycam"
 
Wie-o-wie heeft mijn post (en de posts van anderen) van gister verwijderd en... waarom!?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan