De grote September R6 Meeting!

GoReTeX

MF veteraan
24 jun 2006
8.437
1
Roosendaal
Nou hier is ie dan.
Het topic voor de nieuwe R6 meeting.

r6logo.jpg


Erg snel? Ja, je kunt niet vroeg genoeg zijn met plannen lijkt me.
En aangezien er toch een hoop mensen zijn die de laatste meeting hebben gemist is dit waarschijnlijk weer een leuke kans om er wel bij te zijn.
Natuurlijk zijn er ook gewoon mensen die er geen genoeg van kunnen krijgen ;)

Wanneer is de meeting?:16 September!

Waar is de meeting?: Mc Donalds van Gorinchem!

Hoe laat is de meeting?: 13:00 uur !

Wie komen er/zijn er welkom?: Iedereen natuurlijk! (Je hoeft niet per se een R6 te hebben)


Routebeschrijving:

Het meetpoint is dus de Mc Donalds van Gorinchem.
Deze ligt aan de A15 bij afslag 'Gorinchem Oost'.

Vanuit Utrecht is het de A27 volgen richting Gorinchem/Breda, je komt dan al over het klaverblad, bij dat knooppunt ga je richting Tiel en kom je op de A15, daarop neem je de afslag Gorinchem-Oost en ga je aan het einde van de afslag Links, en dan bij de stoplichten weer links........ dan rij je recht op de Mc Donalds.


Vanuit Arnhem/Nieuwegein ga je richting Rotterdam de A15 op......... je komt vanzelf de afslag Gorinchem-Oost tegen. Einde afslag links af en dan de 1e of 2e stoplichten links...... je ziet de Mc Donalds vanzelf staan.


Vanuit Den Bosch ga je de A2 op richting Utrecht en bij het klaverblad ga je de A15 op richting Rotterdam....... zie hierboven voor de rest.

Vanuit Roosendaal/Breda ga je de A58 op richting Breda....... daarna de A16 richting Rotterdam.
Ga de A59 op richting Waalwijk/Made/Den Bosch/Utrecht en rij door tot je de A27 op kunt richting Utrecht.
Uiteindelijk kun je de afslag Tiel nemen, de A15 op....... neem deze en daarna de afslag Gorinchem-Oost.... de rest staat hierboven.

Vanuit Den Haag/Rotterdam volg je de A16 tot je de afslag naar de A15 richting Tiel/Nijmegen/Gorinchem ziet, neem deze en rijd door tot de afslag Gorinchem-Oost de rest staat hierboven.

Als iemand nu nog verdwaalt ligt het in ieder geval niet aan mij ;)

Nu nog even het plaatje waar we gaan rijden.
Links is het klaverblad omcirkelt......... rechts de Mc Donalds.

Let op: Ook hier word regelmatig gecontroleerd... zorg er dus voor dat je al je papieren e.d. bijhebt.

gorinchem.jpg







Hieronder komt een lijst te staan met de mensen die er aanwezig zullen zijn en mensen die er onder voorbehoud zullen zijn.


Aanwezig: ( :Y )

* GoReTeX :Y
* GP Gerrie :Y
* maikel tc :Y
* R6 Tim :Y
* Tazman_3 :Y
* BillyR6 :Y
* Vienus :Y (kan nog steeds niet zonder de 6-jes) :9 :9
* supeR6 :Y
* 11in_R6 :Y
* Jerrel :Y
* Whoei!!!!! :Y
* Harm R :Y
* Ericbal :Y
* PsYx :Y
* Eh.... :Y

Onder Voorbehoud: ( :? )

* NielzR6 :?
 
Laatst bewerkt:
zijn jullie op de hoogte van alle klachten en politie controles daar. en dr zijn nog niet zo lang geleden 2 motor rijders van hun motor afgereden door een geiriteerde koekblikker....

ps check eerst ff t roosendaal topic/speeltuin topic
 
:Z

Lekker handig die openingspost |( , alles met naam en toenaam benoemen |( .

Wedden dat er die dag extra politiecontrole in de Speeltuin is :z , als die er al niet regelmatig is.......

:W
 
:Z

Lekker handig die openingspost |( , alles met naam en toenaam benoemen |( .

Wedden dat er die dag extra politiecontrole in de Speeltuin is :z , als die er al niet regelmatig is.......

:W

Doe eens niet zo negatief Rebbel (of moet ik die vis op je afsturen :?

(ik dacht eigenlijk precies hetzelfde) :X
 
:Z

Lekker handig die openingspost |( , alles met naam en toenaam benoemen |( .

Wedden dat er die dag extra politiecontrole in de Speeltuin is :z , als die er al niet regelmatig is.......

:W

:^

weet iig dat ik die dag de speeltuin moet vermijden (betekend wel dat er op andere wegen minder gecontroleerd wordt :9~
 
Nou hier is ie dan.
Het topic voor de nieuwe R6 meeting.

Erg snel? Ja, je kunt niet vroeg genoeg zijn met plannen lijkt me.
En aangezien er toch een hoop mensen zijn die de laatste meeting hebben gemist is dit waarschijnlijk weer een leuke kans om er wel bij te zijn.
Natuurlijk zijn er ook gewoon mensen die er geen genoeg van kunnen krijgen ;)

Wanneer is de meeting?: 15 of 16 September (daar moeten we in dit topic even over discusseren dan)

Waar is de meeting?: Omgeving Roosendaal! (Hier is een leuk stukje snelweg met mooie afritten die de speeltuin genoemd word)

Hoe laat is de meeting?: 12.00 uur lijkt me een goede tijd

Wie komen er/zijn er welkom?: Iedereen natuurlijk! (Je hoeft niet per se een R6 te hebben)


Hier de speeltuin van bovenaf gezien:

[afbeelding]


Hieronder komt een lijst te staan met de mensen die er aanwezig zullen zijn en mensen die er onder voorbehoud zullen zijn.


Aanwezig: ( :Y )

* GoReTeX :Y
* GP Gerrie :Y



Onder Voorbehoud: :?

* Harm R :?

kun je niet beter een yamaha meeting er van maken dan komen er een hoop meer..
En natuurlijk zijn er nog altijd de vaste stamgasten :j
 
Ja, alles openlijk benoemen, met tijd en datum is misschien niet het allerslimst.

Maar laten we heel eerlijk zijn.... bij het minste of geringste zonnetje staan de blauwe meneren al te controleren op dat punt.
Wanneer het heel druk is staan ze standaard een aantal keren per dag te controleren.

De speeltuin is ook dan nog steeds leuk te rijden...... op de rechte stukken moet je dan gewoon een beetje 'normaal' doen.

Is dat niet overal zo eigenlijk :?

Ik wilde zowieso iedereen er even op attent maken dat ze bij aankomst even hun KM-tellertje in de gaten moeten houden en de eerste paar 'verkenningsrondjes' even moeten kijken of er 'iets' staat.

Daarna kun je gewoon lekker rijden.


Er is volgens mij nergens gezegd dat de speeltuin een klaverblad is..... het zijn 4 afslagen met een totale lengte van iets meer dan 3 KM.

Ook zijn er nog 2 andere afslagen bij te pakken, dan word het ongeveer 6 KM.
 
Ik ben er sowieso bij! Vorige helaas (of niet) gemist ivm lowlands. Moeten jullie t.z.t. wel beetje kunnen sturen he :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan