Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

De fotograaf die op het verdrijvingsvlak zat (pzyko?) heeft rond 13.00 een foto van mij gemaakt... Cbr600f bordeaux rood met rood en geel, grijs MQP pak, zwarte helm rode rugtas.

PLEASE wil je die voor me posten? :) Alle andere foto's ook welkom...

Heb zelf iedereen zo'n beetje op de foto... Maar sta er zelf dus waarschijnlijk maar heel weinig op... :(
 
Is Mooi



full
 
De meeting was erg :9~

Was vertrokken uit Amsterdam met de groep mf-ers en toen via een stukje snelweg en een leuke en mooie route richting veenendaal gereden :)


Dit is mijn bijdrage aan foto`s van de megameeting!

[pictures=motormeuk,451]

[pictures=motormeuk,452]

[pictures=motormeuk,453]
 
Klopt, ik was diegene die tegemoet kwam rijden. Zag 'm een wheelie van 30 - 40 cm maken, neerkomen, naast achterwiel van voorganger, slinger, slinger, knal.

Zo'n misselijk geluid een motor op 't asfalt.

Waarschijnlijk alleen materiele schade, maar da's toch verdomd zuur weet je dat.

Het gebeurde vlak achter me, ik hoorde de klap en zag in mijn spiegel dat er een motor tegen het asfalt gekwakt was |(
Ik hoop dat de bestuurder er heelhuids vanaf gekomen is.
 
Klopt, ik was diegene die tegemoet kwam rijden. Zag 'm een wheelie van 30 - 40 cm maken, neerkomen, naast achterwiel van voorganger, slinger, slinger, knal.

Zo'n misselijk geluid een motor op 't asfalt.

Waarschijnlijk alleen materiele schade, maar da's toch verdomd zuur weet je dat.

Ja ik heb z'n schade later nog bekeken... viel nog mee, alleen wat kapschade leek het op idd.
Maarja imo was het ook re-de-lijk stom om op dat moment het voorwiel in de lucht te gooien... er reden namelijk gewoon motoren voor hem op een korte afstand :N Nja maar goed dat ie niemand anders schade heeft aangericht, sterkte ermee (hij heeft een gebroken sleutelbeen als ik me niet vergis)
 
kan diegene die het filmpje heeft gemaakt dat ik uit de rook van een burnout kom, het filmpje even uploaden naar www.megaupload.com en het verzenden naar het emailadres in mijn profiel?
 
En wie stond er rond 11.10-11.15 voor het terras foto's te maken van de motoren die van de snelweg af aankwamen ? Diegene heeft waarschijnlijk een foto van mij dat ik vooraan bij het stoplicht sta te wachten. Wit/rood/blauwe CBR600F, zwart textielen pak en zwart met grijze systeemhelm. Naast me stond geloof ik een zwarte toer/sport
 
En wie stond er rond 11.10-11.15 voor het terras foto's te maken van de motoren die van de snelweg af aankwamen ? Diegene heeft waarschijnlijk een foto van mij dat ik vooraan bij het stoplicht sta te wachten. Wit/rood/blauwe CBR600F, zwart textielen pak en zwart met grijze systeemhelm. Naast me stond geloof ik een zwarte toer/sport

Deze soms???
full
 
Laatst bewerkt:
het zou kunnen dat ik het gefilmt heb, kheb vrij veel motoren gefilmt, maar kkan in ieder geval niet voor vanavond een uur of 8 de filmpjes op de comp zetten, heb hier thuis thuis geen kabeltje, op me kamertje wel, ik zal eens kijken vanavond...

greetz ben
 
En wie stond er rond 11.10-11.15 voor het terras foto's te maken van de motoren die van de snelweg af aankwamen ? Diegene heeft waarschijnlijk een foto van mij dat ik vooraan bij het stoplicht sta te wachten. Wit/rood/blauwe CBR600F, zwart textielen pak en zwart met grijze systeemhelm. Naast me stond geloof ik een zwarte toer/sport

Volgens mij weet ik nu hoe een Drey eruit ziet.

Blond haar, donker pak aan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan