Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

het zou kunnen dat ik het gefilmt heb, kheb vrij veel motoren gefilmt, maar kkan in ieder geval niet voor vanavond een uur of 8 de filmpjes op de comp zetten, heb hier thuis thuis geen kabeltje, op me kamertje wel, ik zal eens kijken vanavond...

greetz ben

Als je mij bedoelt, danneh.... :}

Ik trok behoorlijk pittig op, vergeleken met de anderen die er stonden althans :+
 
nog wat foto's

large

large

large

large

large

large

large

large
 
ik ben ook thuis *O*

had niet veel gescheeld of ik was helemaal niet thuis gekomen.... -O-

De Mille die is gecrashed is er niet heel slecht aan toe, vooral wat schuifschade, rempedaal afgebroken en rechter demper verbogen.

Toen hij crashte kon hij mij nog net ontwijken, het had niet veel gescheeld of hij had met zn motor mij geschept... de bestuurder zelf heeft waarschijnlk een gebroken sleutelbeen, hij is naar t ziekenhuis gebracht en de motor is achterop de trailer naar huis gegaan.

Hoe het prcs heeft kunnen gebeuren zal hij in de loop van de dag zelf wel ff komen vertellen samen met wat hij er aan over heeft gehouden....

deze keer iets meer dan 1100 foto's van mijn kant, ga ze zo uploaden, link volgt!
 
ik ben ook thuis *O*

had niet veel gescheeld of ik was helemaal niet thuis gekomen.... -O-

De Mille die is gecrashed is er niet heel slecht aan toe, vooral wat schuifschade, rempedaal afgebroken en rechter demper verbogen.

Toen hij crashte kon hij mij nog net ontwijken, het had niet veel gescheeld of hij had met zn motor mij geschept... de bestuurder zelf heeft waarschijnlk een gebroken sleutelbeen, hij is naar t ziekenhuis gebracht en de motor is achterop de trailer naar huis gegaan.

Hoe het prcs heeft kunnen gebeuren zal hij in de loop van de dag zelf wel ff komen vertellen samen met wat hij er aan over heeft gehouden....

deze keer iets meer dan 1100 foto's van mijn kant, ga ze zo uploaden, link volgt!


Oeh gelukje gehad dus! Daarom sta ik met m'n telelens dus aan de andere kant van het fietspad... op het circuit blijf ik ook altijd netjes achter de muur, met precies die reden!!

Maaaar Ik heb je een verzoekje gedaan voor een foto, als je die tegenkomt, kan je hem dan posten / mailen? Thanks... (bordeaux rode cbr 600f, ook geel en fel rood, grijs mqp pak, zwarte shubert helm, rode rugtas)
 
heeft iemand van de fotograven.
nog een foto gemaakt van iemand die aan kneedownen was op de rotonde met Duo.
het gaat om een groene kawa zx636r 2005/2006 model.
En ik had een rood pak aan. :P
 
Laatst bewerkt:
:^

het zijn wel volhouders hé :+


Er was er ook eentje bij (groen vierkant geval) die schrok van de burnout voor hem en draaide om op het verdrijvingsvlak en peerde eruit :)



ik ben ook thuis *O*

had niet veel gescheeld of ik was helemaal niet thuis gekomen.... -O-

De Mille die is gecrashed is er niet heel slecht aan toe, vooral wat schuifschade, rempedaal afgebroken en rechter demper verbogen.

Toen hij crashte kon hij mij nog net ontwijken, het had niet veel gescheeld of hij had met zn motor mij geschept... de bestuurder zelf heeft waarschijnlk een gebroken sleutelbeen, hij is naar t ziekenhuis gebracht en de motor is achterop de trailer naar huis gegaan.

Hoe het prcs heeft kunnen gebeuren zal hij in de loop van de dag zelf wel ff komen vertellen samen met wat hij er aan over heeft gehouden....

deze keer iets meer dan 1100 foto's van mijn kant, ga ze zo uploaden, link volgt!

Ben weer benieuwd. Vorig jaar waren ze goed :}
 
Oeh gelukje gehad dus! Daarom sta ik met m'n telelens dus aan de andere kant van het fietspad... op het circuit blijf ik ook altijd netjes achter de muur, met precies die reden!!

Maaaar Ik heb je een verzoekje gedaan voor een foto, als je die tegenkomt, kan je hem dan posten / mailen? Thanks... (bordeaux rode cbr 600f, ook geel en fel rood, grijs mqp pak, zwarte shubert helm, rode rugtas)

ik ga zo alle foto's ff langs om ze recht te zetten enz, mocht ik m tegenkomen, mail ik m wel, anders zul je zelf ff moeten zoeken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan