Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 7

nou, ik heb vrij vaak dat ik nergens fatsoenlijk eten kan vinden. Dat gebeurt meestal niet onderweg naar de eiffel ofzo, maar als je in de rimboe terecht komt, of smorgens in alle vroegte ergens een boot moet halen, dan heb je altijd je persoonlijke voorraad sultana's om je die dag op de been te houden!! Als we dan toch de travel essentials aan het opnoemen zijn, dan horen daar natuurlijk ook de loneley planet en de credit card bij.
:X wat ook helpt is een routebeschrijving naar het goede vliegveld :X

google maps, gezocht op 'vliegveld brussel' goede routebeschrijving, verkeerde vliegveld, omdat charleroi 70km verderop ligt, ziet google maps dat niet als brussel, wat het ook niet is, want het is een andere grote stad, met ook een vliegveld.

Eindhoven Airport is toch ook niet Schiphol zuid? Klote systeem daar, bleuh

enige lichtpuntje, als het zondag goed weer is, ben ik d'r bij :)
 
ook weer gevonden.

over een weekje: klikkerdeklik holliday *O* :W *O*

Fijne vakantie *O*

Jij staat straks natuurlijk wel op het goede vliegveld hè :+


B| kennen jullie die grap van die drie vrienden die naar schotland gingen??





idd, ze gingen niet :X

handig dat Ryan Air zegt dat ze vanaf brussel vliegen, minder handig dat het absoluut niet duidelijk is dat ze eigenlijk charleroi bedoelen, tegen de franse grens, ongeveer 65km verderop, waarom dat in gods naam ook brussel heet, ik weet het niet, maar goed, geen vakantie dus :X

we hebben ons 'vakanti geld' maar bij de whisky koning in denbosch besteed en ons verdriet verdronken.......

volgende keer beter (door de mist hadden we onze vlucht anders nooit gehaald, maar goed, effectief stonden we op het verkeerde vliegveld, wat op zich redelijk kansloos is)

Errug balen Roadkill -O- -O-

Gelukkig heeft de Whiskey koning de pijn verzacht :P


.enige lichtpuntje, als het zondag goed weer is, ben ik d'r bij :)

Zondag is fine *O* , anders eerst hier een bakkie thee/koffie en dan Eitje doen :? Kan Pythoon ook ff zien waar het is ;)
 
Fijne vakantie *O*

Jij staat straks natuurlijk wel op het goede vliegveld hè :+Errug balen Roadkill -O- -O-

Gelukkig heeft de Whiskey koning de pijn verzacht :PZondag is fine *O* , anders eerst hier een bakkie thee/koffie en dan Eitje doen :? Kan Pythoon ook ff zien waar het is ;)

sgoed, thee @ rebbel's place, quelle heure?
 
he, motorrijders.
gaan jullie zondag rijden? gaan jullie nog ergens naar toe in het bijzondere?
Ik wil wel een keertje mee. Ik hoor het wel van jullie
 
Zondag is fine *O* , anders eerst hier een bakkie thee/koffie en dan Eitje doen :? Kan Pythoon ook ff zien waar het is ;)

:Y :} :)

Graag dus. Naast dat ik het leuk vind om wat gezichten bij de nicknames te kunnen plaatsen, ga ik ook graag een lekker rondje mee rijden!

sgoed, thee koffie @ rebbel's place, quelle heure?

Lijkt me leuk, misschien kan Rebbel me even een mailtje sturen met een uitleg waar 'rebbel's place' is?

Misschien dat mijn vriendin dan ook wel mee wil rijden, ze heeft dit seizoen veel te weinig gereden door haar afstuderen. Ik geloof dat ik bijna meer kilometers op haar Fazer gemaakt heb dan zij zelf.
 
omdat wij om 14:00 weer thuis moeten zijn O-) zullen wij zondag toch best wel vroeg moeten gaan rijden :Y



ben bang dat de rest liever uitslaapt en later wil gaan rijden ? '(
 
:Y :} :)

Graag dus. Naast dat ik het leuk vind om wat gezichten bij de nicknames te kunnen plaatsen, ga ik ook graag een lekker rondje mee rijden!Lijkt me leuk, misschien kan Rebbel me even een mailtje sturen met een uitleg waar 'rebbel's place' is?

Misschien dat mijn vriendin dan ook wel mee wil rijden, ze heeft dit seizoen veel te weinig gereden door haar afstuderen. Ik geloof dat ik bijna meer kilometers op haar Fazer gemaakt heb dan zij zelf.

we spreken normaalgesproken bij het provincie huis af, vanaf daar gaan we dan op pad

@mercy, uur of 10:30 pv dan?
 
Laatst bewerkt:
omdat wij om 14:00 weer thuis moeten zijn O-) zullen wij zondag toch best wel vroeg moeten gaan rijden :Y



ben bang dat de rest liever uitslaapt en later wil gaan rijden ? '(

Geldt ook voor mij ;) .......... dat vroeg gaan rijden dan hè :P

normaliter slaap JIJ ook liever uit, toch })
 
Laatst bewerkt:
normaliter slaap JIJ ook liever uit, toch })



Dat was ik :+




:? MotoGP is toch midden in de nacht? ze zitten in australie hoor!! :+
10:30 is wel vroeg hoor, ik weet het dus nog niet zeker.



Ik slaap zondag eerst lekker uit, ben de hele week al om 06:30 op en
laat thuis :X
Ben ook niet van plan al om 14:00 uur thuis te komen })

Zaterdag kijken we wel ff hoe of wat.
 
Laatst bewerkt:
ik ga morgen met mijn motor naar Arie Molenaar, en met die van Raus naar de bandenboer in Sint Oedenrode :]


wie kom ik morgen tegen ? *D
 
Laatst bewerkt:
ik hou het wel ff in de gaten hiero, wie er nou zondag en hoelaat wil rijden , vertrekkend van provinciehuis.
 

Owww.......sorry schat :j

Slaap maar lekker uit dan ;)

hmm, ik hoor net dat we schotland zaterdag maar in denbosch gaan beleven :P ik geef dus geen garanties voor 10:30

Whiskey koning doet dus goede zaken :P

Met andere woorden, je bent er dus gewoon niet om 10.30 uur _O-

Ik was trouwens donderdag de hele dag op de golfbaan, kregen we op de 9-holes baan ook drank, waaronder whiskey :9 . Ik heb nog nooit zo goed geswingd O-) op de golfbaan, voor intimi, o.a. swingen, chippen en putten zijn vaktermen in de golfsport :P
 
Morgen kan ik eindelijk ook weer los! *O* Vandaag gaat Mercy dus een nieuw bandje regelen. Morgen maar eens lekker inrijden. *D

Ik neem aan dat de rest dus later op de dag gaat rijden?
 
Owww.......sorry schat :j

Slaap maar lekker uit dan ;)Whiskey koning doet dus goede zaken :P

Met andere woorden, je bent er dus gewoon niet om 10.30 uur _O-

Ik was trouwens donderdag de hele dag op de golfbaan, kregen we op de 9-holes baan ook drank, waaronder whiskey :9 . Ik heb nog nooit zo goed geswingd O-) op de golfbaan, voor intimi, o.a. swingen, chippen en putten zijn vaktermen in de golfsport :P


:P ik haak wel aan bij de uitslaap groep van gawaine :P tot hoe laat is er thee verkrijgbaar?
 
Zo ook weer terug :)



Met nieuwe koppelings kabel voor mijn mijn motor, en een nieuwe achterband voor Rausjes motortje *O*


was/is erg lekker weer om te rijden :] denk dat ik straks toch nog ff een klein stukkie ga :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan