Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 7

Zo ook weer terug :)



Met nieuwe koppelings kabel voor mijn mijn motor, en een nieuwe achterband voor Rausjes motortje *O*


was/is erg lekker weer om te rijden :] denk dat ik straks toch nog ff een klein stukkie ga :+

Mooi *O* , dus Raus kan ook weer los :]
 
Ik zorg ervoor dat ik morgen om 10.30u bij het provinciehuis ben want ik heb wel zin in een ritje. 's Middags ga ik effe met mijn vriendin rijden dus het is niet zo erg als we niet zo laat terug zijn. Dan kan ze ook op haar gemak weer even aan haar motor wennen en rijden we lekker binnendoor naar mijn ouders want die hebben mijn motor ook nog niet gezien.

Vandaag had ik helaas geen tijd om te rijden. Maar ik ben wel motorgerelateerd bezig geweest. Een hele tijd geleden heb ik een extra 600R hugger gekocht om op de Fazer van mijn vriendin te bevestigen. Ik heb 'm er vanmiddag opgezet en ik vind het wel stoer staan. Eindelijk dat gapende gat een stuk kleiner. Wel m'n duim flink open gehaald bij het maken van een van de beugeltjes, maar het zit er nu wel mooi op. Gelukkig want als ie er nu af moet, zit je met drie gaatjes in je achterbrug te kijken.

VOOR:

4sf8nd.jpg


dcplg.jpg


NA:

2iht476.jpg


2i6noz.jpg


1409o35.jpg
 
Ik zorg ervoor dat ik morgen om 10.30u bij het provinciehuis ben want ik heb wel zin in een ritje. 's Middags ga ik effe met mijn vriendin rijden dus het is niet zo erg als we niet zo laat terug zijn. Dan kan ze ook op haar gemak weer even aan haar motor wennen en rijden we lekker binnendoor naar mijn ouders want die hebben mijn motor ook nog niet gezien.

Vandaag had ik helaas geen tijd om te rijden. Maar ik ben wel motorgerelateerd bezig geweest. Een hele tijd geleden heb ik een extra 600R hugger gekocht om op de Fazer van mijn vriendin te bevestigen. Ik heb 'm er vanmiddag opgezet en ik vind het wel stoer staan. Eindelijk dat gapende gat een stuk kleiner. Wel m'n duim flink open gehaald bij het maken van een van de beugeltjes, maar het zit er nu wel mooi op. Gelukkig want als ie er nu af moet, zit je met drie gaatjes in je achterbrug te kijken.

VOOR:

[afbeelding]

[afbeelding]

NA:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zit er netjes op :)

Enige nadeel wat ik had met zo'n hugger was dat bij mijn vorige motor de hele kont onder de smeer zat, omdat de kettingbeschermers meestal vrij kort zijn.


@All:
Waar verzamelen we morgen nou? PV of Gawaine? en om 13.00 of niet?
 
waar moet ik nu zijn, ik neem nog steeds aan om 10:30 pv. Of is het nu anders, anders toe dan.
Als er later nog een groep rijdt dan, post ff hoelaat die groep ookrijdt. doei
 
k, kom ik iig effe thee leuten :P


Oké 8-)

Ga morgenochtend nog wel ff rijden :] , en neuh sorry Pythoon en draak1310, niet heulemaal naar PV }) . Next time :W

Maar ik zorg wel dat ik op tijd terug ben voor de theeleut :P , anders sms maar ff ;)
 
Oké 8-)

Ga morgenochtend nog wel ff rijden :] , en neuh sorry Pythoon en draak1310, niet heulemaal naar PV }) . Next time :W

Maar ik zorg wel dat ik op tijd terug ben voor de theeleut :P , anders sms maar ff ;)

ga nu pas slapen, hebben half schotland gehad _O- ik sms wel effe idd, maar om half 11 ben ik iig nog in bed :P
 
Heb ik 2 iemanden van hier gespot?

Wie o wie? 2 motors met sticker in Oss, John F Kennedylaan. 1 motor met bijrijder, bijrijder had helm met spiegelvizier. 1 motor zat alleen een dame (dacht ik) op met blauw/zwart/wit pak, Thundercat. Beide kentekens begonnen met MG-**-**, rest heb ik niet kunnen onthouden. Op de Thundercat stond nog www.thundercat.nl onder het kenteken.
Ik reed een stukje achter jullie aan (blauwe Diversion) maar moest voor het spoor rechtsaf.

Ik was iets te laat wakker, anders was ik aangesloten bij het PV, heb nu rondje Lith - Kessel - Oss gedaan :] & t gaat steeds beter!
 
Gert, bedankt voor toch wel leuke rit. En veel plezier met je mooie nieuwe aanwinst.
Nu weet je hopelijk waar flight forum (ff) is.
Heb nu dan toch mooi mijn eerste knee down gemaakt. Jorg heeft later nog mooie foto's van gemaakt.

Rebbel ik ben ook net terug, dus volgende keer dan maar weer. Ik wil omgeving den bosch ook wel eens verkennen.
 
waaahh Peer wat dacht jij ? ik neem de rechterstrook tussen de file door :]
Die gast op z'n goldwing waar ik achter zat reed zich helemaal vast |( dus bij het
eerste beste gat maar ff ge tuut tuut dat ik er voorbij wilde :W

Stond trouwens net na het viaduct een plesie motor de 2 motren had aangehouden. ik
dacht dat hij jou te pakken had ;)
 
nog bedank vor die koffie :+ en je leuke outfit :9

:^ *O*

waaahh Peer wat dacht jij ? ik neem de rechterstrook tussen de file door :]
Die gast op z'n goldwing waar ik achter zat reed zich helemaal vast |( dus bij het
eerste beste gat maar ff ge tuut tuut dat ik er voorbij wilde :W

Stond trouwens net na het viaduct een plesie motor de 2 motren had aangehouden. ik
dacht dat hij jou te pakken had ;)

Ja ik was em beu ja, met zijn Dixi, ik zag de pliesie ook staan, dus dacht bij mezelf, even rustig aan :+

Hij had 2 motoren stil gezet voor zover ik kon zien, ik had weer mazzel ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan