Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
bijna topic vol *O*

Deellllllllllllllllllllllllll zeveneeeeeeeennnnnnnnnnnenenenenenenen *O*

Hier graag de naam posten voor het nieuwe topic *O*

Mijn inzending: "RSV Mille deel 7: Stampende koffiemokken "

:)
 
bijna topic vol *O*

Deellllllllllllllllllllllllll zeveneeeeeeeennnnnnnnnnnenenenenenenen *O*

Hier graag de naam posten voor het nieuwe topic *O*

Mijn inzending: "RSV Mille deel 7: Stampende koffiemokken "

:)
Dat is weer zo'n typische ARA benaming zeeslot :/ stampende koffie mokken -O- :+

"RSV Mille..... Rolling Thunder deel 7" :)
 
Heeft iemand nog een goedkope of gare standaard uitlaat liggen die ik kan kopen/lenen/huren om naar Assen te rijden zaterdag?

Alvast bedankt. :)

Kan iemand mij trouwens vertellen wat een 15000km beurt +-kost bij een dealert voor een RSV R uit 2000?
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand nog een goedkope of gare standaard uitlaat liggen die ik kan kopen/lenen/huren om naar Assen te rijden zaterdag?

Alvast bedankt. :)

Kan iemand mij trouwens vertellen wat een 15000km beurt +-kost bij een dealert voor een RSV R uit 2000?

Die 15000 Km buert kost net zoveel als die 7500

Tja die uitlaat ik zit in noord holland, dus niet echt op de route
 
Laatst bewerkt:
Gewoon harder insturen zijden ze ook tegen mij, en die stompies hebben daar niets mee van doen ;)

Yep daar was ik ook al achter. Maar dat zit jammergenoeg allemaal tussen de oren. Ik heb ooit een keer het voorwiel verloren van m'n RS. Sindsdien altijd weinig vertrouwen in de voorkant.

Maar oefening baart kunst, vlgd keer zal het wel weer iets harder gaan.
 
Gewoon je eigen manier rijden :)

22.000 km op m'n RS 125cc gemaakt,
19.000 km op de R6 en nu 5.000 km op de Mille
Heb ook nog geen KD's gemaakt!
Linkerkant van m'n achterband is de schaamrand weg, rechterkant zit nog 4 millimeter.
Binnenkort 't knie-tje maar eens uitsteken ;)

Weltrusten mensen! :W
Tot morgen in 't nieuwe deel ? :P
 
Gewoon je eigen manier rijden :)

22.000 km op m'n RS 125cc gemaakt,
19.000 km op de R6 en nu 5.000 km op de Mille
Heb ook nog geen KD's gemaakt!
Linkerkant van m'n achterband is de schaamrand weg, rechterkant zit nog 4 millimeter.
Binnenkort 't knie-tje maar eens uitsteken ;)

Weltrusten mensen! :W
Tot morgen in 't nieuwe deel ? :P

Het mooiste is dat ik geen schaamranden op mijn achterband heb :W
Alleen voor krijg ik ze er niet af, dus harder insturen + positie op de motor zijn m'n aandachtspunten :P
 
Yep daar was ik ook al achter. Maar dat zit jammergenoeg allemaal tussen de oren. Ik heb ooit een keer het voorwiel verloren van m'n RS. Sindsdien altijd weinig vertrouwen in de voorkant.

Maar oefening baart kunst, vlgd keer zal het wel weer iets harder gaan.
Gewoon lekker rustig aan de boel heel houden.
er valt veel te leren als je gaat circuit rijden
 
Gewoon je eigen manier rijden :)

22.000 km op m'n RS 125cc gemaakt,
19.000 km op de R6 en nu 5.000 km op de Mille
Heb ook nog geen KD's gemaakt!
Linkerkant van m'n achterband is de schaamrand weg, rechterkant zit nog 4 millimeter.
Binnenkort 't knie-tje maar eens uitsteken ;)

Weltrusten mensen! :W
Tot morgen in 't nieuwe deel ? :P

Maak jij ff het nieuwe deel aan?????????? :Y :Y
 
Dan doe ik het wel zelf. Moet te doen zijn op een paar puntjes na, of kan ik daar beter niet aan beginnen en het door een pro laten doen?

Tja, nieuw olie filter nieuwe olie luchtfilter reinigen remolie vervangen koppelings olie vervangen remblokken na zien binnenzijde remtangen reinigen ....
dit zo even uit het hoofd, maar je hebt er toch gewoon een boekje bij waar instaat wat er moet gebeuren?

Voorvork en schokdemper achter laat ik doen door rooske dat is echt wel nodig één keer per jaar en dat doet een dealer niet

Co afstellen door dealer
 
moguhh volluk *O*

Nog 4 daagjes totdat de rsv ook bij mij voor de deur staat *O* kijk er erggggg naar uit *O*
 
Ik haal de mijne vrijdag op :D

Trouwens als ik een andere uitlaat wil monteren heb ik ook een andere eprom nodig. Waar kan ik die dingen halen en welke is goed? Wat kost zoiets? Is zoiets makkelijk zelf te monteren?

Over uitlaten gesproken....De mivv x-cone vind ik echt geweldig mooi. Iemand hier ervaring mee? Hoe is het geluid ? Alvast bedankt!
 
Ik haal de mijne vrijdag op :D

Trouwens als ik een andere uitlaat wil monteren heb ik ook een andere eprom nodig. Waar kan ik die dingen halen en welke is goed? Wat kost zoiets? Is zoiets makkelijk zelf te monteren?

Over uitlaten gesproken....De mivv x-cone vind ik echt geweldig mooi. Iemand hier ervaring mee? Hoe is het geluid ? Alvast bedankt!

Is makkelijk zelf te monteren.
cdi er uithalen (zit zo tussen de duo zit en t rijderszadel, hangt vast met 2 stekers, normaal moet er op een van deze een kabeltje doorgeknipt zijn. is dit niet het geval,
dan kan je nog lekker wa vermogen winnen :Y
 
kom net bij de dealer vandaan, even gesproken met de eigenaar en die gaat er een sportievere mapping in zetten *O* *O* *O*
 
Ik haal de mijne vrijdag op :D

Trouwens als ik een andere uitlaat wil monteren heb ik ook een andere eprom nodig. Waar kan ik die dingen halen en welke is goed? Wat kost zoiets? Is zoiets makkelijk zelf te monteren?

Over uitlaten gesproken....De mivv x-cone vind ik echt geweldig mooi. Iemand hier ervaring mee? Hoe is het geluid ? Alvast bedankt!



Kun je mooi in 't weekend rijden, 't wordt mooi weer :}

:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan