het algemene M-F Harley Davidson topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
bovendien gaat een shovel ongeveer 100.000 km mee als je er heel erg lief voor bent....

zelfde voor een evo....
 
hypocriete klootzakken zijn er altijd murph ......

je hebt er bij die schreeuwen dat ze nooit "wat hebben" ,....maar als je naar hun handjes kijkt , dan zie je dat die met Vim nog niet eens meer schoon te krijgen zijn :)


Ik kruip een keer per week in mijn sauna.Ben dan altijd als nieuw.Smetteloos.




Nadeel is dat ik een zwarte sauna heb.
 
is dat zo ? .....

bij mij worden m'n handjes heel erg schoon onder de dekens sinds ik een verse heerlijke vriendin naast me heb :) :) :)
 
hypocriete klootzakken zijn er altijd murph ......

je hebt er bij die schreeuwen dat ze nooit "wat hebben" ,....maar als je naar hun handjes kijkt , dan zie je dat die met Vim nog niet eens meer schoon te krijgen zijn :)

gaan we lekker schelden jongens ,
ik heb niets tegen shovels , vind het zelfs de mooist lopende harley,s , bij ons in de club rijden er diverse shovels rond , waar i.d.d. weinig of nooit wat mee aan de hand is , kwestie van onderhoud !
kijk ook even naar de scandinavische clubs , daar rijden ze bijna alleen maar op shovels rond , en maken er ontzettend veel kilometers mee , door heel europa.

maar voor mezelf rijd ik liever evo .
 
gaan we lekker schelden jongens ,
ik heb niets tegen shovels , vind het zelfs de mooist lopende harley,s , bij ons in de club rijden er diverse shovels rond , waar i.d.d. weinig of nooit wat mee aan de hand is , kwestie van onderhoud !
kijk ook even naar de scandinavische clubs , daar rijden ze bijna alleen maar op shovels rond , en maken er ontzettend veel kilometers mee , door heel europa.

maar voor mezelf rijd ik liever evo .


Ik scheld nooit.
 
was niet persoonlijk tegen jou gericht , easy999 ,.....ik wist niet dat 't zo over kwam..
 
is dat zo ? .....

bij mij worden m'n handjes heel erg schoon onder de dekens sinds ik een verse heerlijke vriendin naast me heb :) :) :)


Viendinne krijg ik niet meer.Ben 47.Hare waaie uit.Krijg een pens.Begin ook raar te ruiken op een of andere manier.Kalknagels en slechte rug.Binnenkort een leesbril nodig daar mijn rechterarm te kort is.
Beste is er bij mij af feitelijk.
 
als mijn evo-blokkie ooit komt te overlijden , dan gaat 'r een S&S in
 
Viendinne krijg ik niet meer.Ben 47.Hare waaie uit.Krijg een pens.Begin ook raar te ruiken op een of andere manier.Kalknagels en slechte rug.Binnenkort een leesbril nodig daar mijn rechterarm te kort is.
Beste is er bij mij af feitelijk.

Niet zo somber murph ,....je bent nog een jong broekkie ,....
Ik ben 53 .....
 
je moet 'r natuurlijk zelf wel een beetje werk van maken ,....ze komen niet zo maar vanzelf achter-mekaar aanbellen .... :) :) :)
 
ach ,....wat zal ik zeggen ,....je hebt 't niet altijd in de hand ,.....evo of geen evo ...

M'n ex-vriendinnetje ploft de halve wereld probleemloos af met een ouwe shovel ,
...terwijl m'n zwagertje strandt met een twin-cam van 2005......

hoe voorkom je : vuil in je tank als je altijd bij gerenommeerde merken tankt

of : een gebroken belt , die op een derde van z'n kilometrage zit .....

of : een boubine van een topmerk die doorslaat ?

Je komt gerust ook wel een keertje an de beurt ,....maak je maar geen zorgen ;)

vuil in je tank kan je wel beperken door eens per jaar je tanks even te spoelen en het
filtertje van je benzinekraan schoon te maken/vervangen.

verder nooit helemaal leeg rijden.

andere dingen is gewoon pech hebben.

ligt niet aan het merk natuurlijk,
harley rijders zijn gewoon mensen met veel pech.

:+
 
je moet 'r natuurlijk zelf wel een beetje werk van maken ,....ze komen niet zo maar vanzelf achter-mekaar aanbellen .... :) :) :)


-O-

niet?
daar had ik nu juist die harley voor gekocht.
ik laat mijn haar ook al lang groeien zodat de inhammen niet meer zo opvallen.

B|

best handig zo'n midlife op je 27ste dan ben ik er straks mooi van af.
 
vuil in je tank kan je wel beperken door eens per jaar je tanks even te spoelen en het
filtertje van je benzinekraan schoon te maken/vervangen.

verder nooit helemaal leeg rijden.

andere dingen is gewoon pech hebben.

ligt niet aan het merk natuurlijk,
harley rijders zijn gewoon mensen met veel pech.

:+

ik heb een kakel-verse 5-gallon tank ,......ik wil 'm toch niet elke week doorspoelen... :)
 
Ik was ook 27 toen ik mijn shovel kocht.Had ik ng krullen.ook toen al geen succes bij de vrouwen.
Ze motte me nie.

27 is het begin van de teloorgang ? klote zooi, dan heb ik mijn mooie jaren ook al achter me. Word ik nu ook een zuurpruim zoals jij ?

:+
 
Ik was ook 27 toen ik mijn shovel kocht.Had ik ng krullen.ook toen al geen succes bij de vrouwen.
Ze motte me nie.


nah ik heb er iig eentje zo gek gekregen dat ze is gebleven.
begin september trouwen we...
dan is mij halve shovel dus van haar.

wel de helft die gepoetst dient te worden natuurlijk.
 
Ik neem toch aan dat je weet dat je bij een Harley NOOOOIT uit de tankzuil mag tanken.Dan gaat het dus fout he.

Tank altijd in een Jerrycan.Liefst een ijzere.De groene zijn de beste.
Daarna thuis de doppen van je tank en een passe-vit op de tank zetten.Dan iemand anders laten vullen terwijl jij maalt.Langzaam draaien voor de beste benzine.
 
Laatst bewerkt:
Ik was ook 27 toen ik mijn shovel kocht.Had ik ng krullen.ook toen al geen succes bij de vrouwen.
Ze motte me nie.


door de grappen en grollen heen bespeur ik toch een beetje een serieuze ondertoon , vandaar dat ik toch effe inhaak ,...per slot beschouw ik jullie toch als m'n "MF-makkers"

Het maakt geen zak uit of je je haar verliest of een beetje een buikkie krijgt ,...hoort 'r gewoon allemaal bij.
Vrouwen willen een verzorgde "vent" zien ,...dwz : geknipte nagels zonder rouw-randen , gepoetste en gefloste tandjes , geknipte of getrimde snor/baard/sik en wenkbrouwen ,....GEEN "kwasten" uit oren of neus ,....2 X daags onder de pomp en een "lekker luggie" 's-morgens ,.....en over die "gehavende haardos" ( of 't restantje ),
daar jaag je een tondeuse overheen ! :)
Succes verzekerd ! :)

Ik heb nog nooit klachten ontvangen. :)
 
en niet over technische zooi ouwehoeren met die wijven ,....daar knappe ze op af ...
 
door de grappen en grollen heen bespeur ik toch een beetje een serieuze ondertoon , vandaar dat ik toch effe inhaak ,...per slot beschouw ik jullie toch als m'n "MF-makkers"

Het maakt geen zak uit of je je haar verliest of een beetje een buikkie krijgt ,...hoort 'r gewoon allemaal bij.
Vrouwen willen een verzorgde "vent" zien ,...dwz : geknipte nagels zonder rouw-randen , gepoetste en gefloste tandjes , geknipte of getrimde snor/baard/sik en wenkbrouwen ,....GEEN "kwasten" uit oren of neus ,....2 X daags onder de pomp en een "lekker luggie" 's-morgens ,.....en over die "gehavende haardos" ( of 't restantje ),
daar jaag je een tondeuse overheen ! :)
Succes verzekerd ! :)

Ik heb nog nooit klachten ontvangen. :)

Enige haar wat ik nog heb groeit uit mijn neus en oren.En dan moet ik dat er af scheren?????

Hell no.Ik koop er speciale shampoo voor.

En eer ik mijn wenkbrauwe ga epileren moet er nog heel wat bier door mijn buik.

Maar ik geeft het toe hoor.Ik ben een vettig varken.
 
Laatst bewerkt:
door de grappen en grollen heen bespeur ik toch een beetje een serieuze ondertoon , vandaar dat ik toch effe inhaak ,...per slot beschouw ik jullie toch als m'n "MF-makkers"

Het maakt geen zak uit of je je haar verliest of een beetje een buikkie krijgt ,...hoort 'r gewoon allemaal bij.
Vrouwen willen een verzorgde "vent" zien ,...dwz : geknipte nagels zonder rouw-randen , gepoetste en gefloste tandjes , geknipte of getrimde snor/baard/sik en wenkbrouwen ,....GEEN "kwasten" uit oren of neus ,....2 X daags onder de pomp en een "lekker luggie" 's-morgens ,.....en over die "gehavende haardos" ( of 't restantje ),
daar jaag je een tondeuse overheen ! :)
Succes verzekerd ! :)

Ik heb nog nooit klachten ontvangen. :)

jij snapt het :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan