Ducati 1000 Sport Classic ervaringen?

Ja 996 blijft een prachtige fiets.. misschien niet de snelste tegenwoordig maar hij is zo mooooi!!

Donderdagavond wordt die bezorgd dus zal wel een ritje in tot diep in de nacht worden :).

Heb ook een kort kontje maar kan ff niet herinneren wat voor een het was.. zijn wel een aantal opties inderdaad; fleda (duuuuuur), wasp (duuuur) maar is ook nog wat betaalbaars hier en daar. Zal als ik weer thuis ben morgenavond ff een fototje maken van mijn de classic.
 
Laatst bewerkt:
Ja 996 blijft een prachtige fiets.. misschien niet de snelste tegenwoordig maar hij is zo mooooi!!

Donderdagavond wordt die bezorgd dus zal wel een ritje in tot diep in de nacht worden :).

Heb ook een kort kontje maar kan ff niet herinneren wat voor een het was.. zijn wel een aantal opties inderdaad; fleda (duuuuuur), wasp (duuuur) maar is ook nog wat betaalbaars hier en daar. Zal als ik weer thuis ben morgenavond ff een fototje maken van mijn de classic.


Graag man, ik zie de foto's met plezier tegemoet !

Ja de 996 is ook vreselijk mooi, hoop voor je dat het weer meezit (zonder onweersbuien) en wat "normale" temperaturen...

Kijk uit voor de vliegende insecten, die zijn nu in grote getale !
 
Ja, maar je moet wel geduld hebben hier om reactie te krijgen...

Gaat er nog iemand naar Assen komende dagen ?

Ik zit er alleen zaterdag, vlak voor start/finish :)

JL is met Wilco gisteravond in Assen aangekomen...
full
 
Ja 996 blijft een prachtige fiets.. misschien niet de snelste tegenwoordig maar hij is zo mooooi!!

Donderdagavond wordt die bezorgd dus zal wel een ritje in tot diep in de nacht worden :).

Heb ook een kort kontje maar kan ff niet herinneren wat voor een het was.. zijn wel een aantal opties inderdaad; fleda (duuuuuur), wasp (duuuur) maar is ook nog wat betaalbaars hier en daar. Zal als ik weer thuis ben morgenavond ff een fototje maken van mijn de classic.


T' is mooi weer, dus rol die SPS ? naar buiten en schiet een paar mooie plaatjes, je hebt 'm al bijna een week :]
 
Ben weer in het buitenland helaas.. en kom pas over een paar weken weer terug! Zal wel ff een fototje voor je regelen ergens :).

Sorry voor het wachten.
 
Te koop Megafoondempers + bochten + ophangbeugels (dus complete set) voor SC Monoposto.
Made by Star Twin uit Loenen.

Heb ook nog de open koppelingsdeksel én een paddockstand (rood) voor achter en verkorte achterkant

T.e.a.b. via PM

full
 
Laatst bewerkt:
Heb ook nog 4 originele SPORT1000 decals (die op het kontje zitten)

Leuk als je gaat spuiten (voor onder de blanke lak) als je daar een wit vlak maakt ofzo...

Origineel bij Ducati gekocht.

Heb ook 2 originele tank emblemen D U C A T I

full


Interesse ? via PB
 
Laatst bewerkt:
Nog te koop

  • Megafoondempers + bochten + ophangbeugels (dus complete set) voor SC Monoposto. Made by Star Twin uit Loenen.
  • Open koppelingsdeksel
  • een paddockstand (rood) voor achter
  • verkorte achterkant Motorcycle Archives - Palatov Motorsport
  • Zwart stuurschermpje
  • 4 originele SPORT1000 decals (die op het kontje zitten)
  • 2 originele tank emblemen D U C A T I
TEAB via PB
 
volgens mij liggen die dempers nu bij mij thuis,Mag ik deze foto op het net gebruiken?
Te koop Megafoondempers + bochten + ophangbeugels (dus complete set) voor SC Monoposto.
Made by Star Twin uit Loenen.

Heb ook nog de open koppelingsdeksel én een paddockstand (rood) voor achter en verkorte achterkant

T.e.a.b. via PM

[afbeelding]
 
Nog beschikbaar

•Megafoondempers + bochten + ophangbeugels (dus complete set) voor SC Monoposto. Made by Star Twin uit Loenen.

•Open koppelingsdeksel

•een nieuwe paddockstand (rood) voor achter

•verkorte achterkant Motorcycle Archives - Palatov Motorsport

•4 originele SPORT1000 decals (die op het kontje zitten)

•2 originele tank emblemen D U C A T I

TEAB via PB
 
Gekocht bij Hypo,en het mooie is dat de gene die die gele sportclassic heeft gekocht de dempers weer bij mij heeft gekocht :Y _O- zo is de cirkel weer rond.
Er zaten nu termi's onder en hij wilde de Startwin dempers er weer onder terug :)
Mochten ze er nog liggen... -O- geen probleem Emile...


maarrre...Hoe kom jij daar nu aan :?
 
Nog beschikbaar

•Megafoondempers + bochten + ophangbeugels (dus complete set) voor SC Monoposto. Made by Star Twin uit Loenen.

•Open koppelingsdeksel

•een nieuwe paddockstand (rood) voor achter

•verkorte achterkant Motorcycle Archives - Palatov Motorsport

•4 originele SPORT1000 decals (die op het kontje zitten)

•2 originele tank emblemen D U C A T I

TEAB via PB


Alleen nog beschikbaar de paddockstand...

full

full
 
Luckyducy,

Om het verhaal helemaal compleet te maken (ik heb de StarTwin slipons bij je gekocht) kreeg ik een uitlaatbocht (los) toen ik de (gele) Duc kocht. Ik wist in eerste instantie niet
waarvoor die was totdat ik de StarTwin slipons in handen kreeg. Idd de cirkel is rond en de Duc is weer compleet.

Mzzl

Wim



Gekocht bij Hypo,en het mooie is dat de gene die die gele sportclassic heeft gekocht de dempers weer bij mij heeft gekocht :Y _O- zo is de cirkel weer rond.
Er zaten nu termi's onder en hij wilde de Startwin dempers er weer onder terug :)
 
en het gekke is dat ik het niet begrijp...

Ik heb de Gele SC verkocht met zwarte Termi (PS set) én los daarbij de Startwin toeters (met bochten)

Dussssssssss hoe kan dat ?

1. Hoe komen ze bij Emile
2. Waarom heeft Wim de Startwin toeters niet gewoon erbij gekregen ?
3. Voor alle duidelijkheid: Wim, je hebt m gekocht bij Hippo ?

Het gaat toch om deze ?
full

full
 
Laatst bewerkt:
Tja hoe de slipons een rondje Nederland hebben gemaakt is mij ook nog niet helemaal duidelijk.
Ik heb de Duc in Hippo gekocht.
Ik kocht de Duc met de Termi's, ik kreeg er een doos onderdelen bij (dichte koppelings deksel, windscherm etc.). Bovendien kreeg ik de fabrieksuitlaat mee en de 'mistery' uitlaatbocht.
Later zag ik op de webpagina's van Hippo 'onze' motor bij een keuringsdag met de StarTwins en een 'verkorte' achterkant.
Na het zien van de foto wilde ik de Duc eigenlijk in die staat terug brengen en ben zodoende opzoek gegaan naar de slipons, onlangs heb ik een verkorte achterkant van een andere liefhebber gekocht.
Dus e.e.a. is compleet voor montage.

Mzzl

Wim
 
Terug
Bovenaan Onderaan