Ducati 1000 Sport Classic ervaringen?

en voor nu de laatste!
full
 
Even nog wat pics posten van mijn SC met de termignoni uitlaat die eindelijk na lang wachten geleverd en gemonteerd is :Y en wat rijdt ie, helemaal opnieuw afgesteld *O* en wat een sound, echt bruut :}
full
 
Mensen ik heb een aantal vragen.

1. Zijn er mensen die de verhoogde clip-ons overwogen hebben of heeft iemand ze gemonteerd?
2. Wat is het vebruik bij jullie als je een dagje 'rustig' gaat rijden? (iemand al eens geprobeerd? :+ )
3. Degene met een bok, hebben jullie een special gekocht? Aangezien hij een ronde brug heeft?

@louisrr : Volgens de papieren krijg je met de ZARD 6pk meer. Ik geloof met de Termi iets van 4?
 
Mensen ik heb een aantal vragen.

1. Zijn er mensen die de verhoogde clip-ons overwogen hebben of heeft iemand ze gemonteerd?
2. Wat is het vebruik bij jullie als je een dagje 'rustig' gaat rijden? (iemand al eens geprobeerd? :+ )
3. Degene met een bok, hebben jullie een special gekocht? Aangezien hij een ronde brug heeft?

@louisrr : Volgens de papieren krijg je met de ZARD 6pk meer. Ik geloof met de Termi iets van 4?

1: zitten er standaard op bij een Biposto, zit lekker, te vergelijken met m'n vorige Blade
2: ± 1 op 20
3: ik gebruik nog steeds een gewone met "platte" voetjes


Heb ik ook wat vragen: ik overweeg 2 dingen: een kleiner voortandwiel om het "bokken" bij lage toeren te verminderen en een koppelingmodificatie dat 'ie 30 % lichter gaat, heeft iemand ervaring met deze veranderingen?

p.s. m'n Termignoni's zijn binnen, worden binnenkort gemonteerd. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens dat Duc virus zo te pakken dat ik overweeg een 749/999 erbij te nemen. Heb dat vroeger altijd een lelijk hok gevonden maar wordt steeds "specialer" en mooier als je dat vergelijkt met alle Japanse wansmaken.


full
 
Laatst bewerkt:
Merk je vermogensverschil t.o.v. de standaard pijpen?

M'n SC is met de termignoni's wel een stuk feller geworden, en hij rijdt een stuk smeuïger is niet meer zo bokkerig bij lage toeren. Maar hoeveel pk het scheelt geen idee. Het is zeker een aanrader zo'n termignoni setje. En qua verbruik weet ik nog niet met de termignoni's, van tevoeren sprong met zo'n 200km op reserve, ik vind het verbruik niet zo'n probleem.
 
Mensen ik heb een aantal vragen.

1. Zijn er mensen die de verhoogde clip-ons overwogen hebben of heeft iemand ze gemonteerd?
2. Wat is het vebruik bij jullie als je een dagje 'rustig' gaat rijden? (iemand al eens geprobeerd? :+ )
3. Degene met een bok, hebben jullie een special gekocht? Aangezien hij een ronde brug heeft?

@louisrr : Volgens de papieren krijg je met de ZARD 6pk meer. Ik geloof met de Termi iets van 4?


1. Ik heb ze over wogen, maar ik vond het niet mooi uit zien. Nu ik 7000km met de motor gereden heb, heb ik duidelijk minder last van mijn armen na een flinke rit, dan toen ik hem net had.

2. Mijn verbruik schommelt tussen de 190km en 210km voor dat het reserve lampje aanspringt. Echt een hele tank rustig gereden heb ik nog nooit :P Dit is in combinatie met open Termi's en een Powercommander.

3. Kan je een bok kopen ?
 
damm wat een mooi ding het lijkt wel een spaceship, en dat dashboard is het mooiste wat ik tot nu toe gezien heb.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan