Nababbelen Oldskool GSX-r Meeting Barneveld

alextreem

MF veteraan
26 mrt 2008
9.873
0
Rheden
Zo heren en dames...

De meeting zit r weer op.
Ik hoop dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat ik de meeting geslaagd vond. Helaas raakten we met de rit wat kwijt maar dat is niet te voorkomen zonder communicatie...

Hieronder kunnen jullie al je reactie, meningen en foto's kwijt.......

Tof dat jullie er waren. Tot een volgende keer :W

gr. Alex

(ook namens Marcel)
full
 
Gave foto! Èèn voor in de OP van het nieuwe oldskool gixxer topic IV *O*
Ik heb veel mensen foto's zien maken, dus ik verwacht er nu ook veel te zien :Y

btw,
voor de mensen die alleen in dit topic kijken:



 
'Nababelen Oldskool GSX-r Meeting Barneveld' > 'Nababbelen Oldskool GSX-r Meeting Barneveld'
 
'Nababelen Oldskool GSX-r Meeting Barneveld' > 'Nababbelen Oldskool GSX-r Meeting Barneveld'

als dat het enige is wat er over op te merken is doen we het goed toch

wat ik nog wel bijzonder vond was dat er mensen uit coevoren kwamen die niet reageerden op het forum
het is maar een paar km van mijn huis vandaan maar dat is hun eigen keus natuurlijk

verder vond ik het super om de killerkat van ron ff in het echt te zien omdat ik die op het forum al een poosje volg
en het was gewoon gezellig
 
Laatst bewerkt:
Zekers. Toch wel bijzonder met zoveel verschillende figuren bij elkaar die elkaar alleen kennen van t forum. Top jongens...
 
hee mooie foto,s en filmpjes top was een leuke dag mooi weer en leuke rit voor herhaling vatbaar top en mooie oldskool gixxers gr henk jac ut reduzum frl
 
Zo heren en dames...

De meeting zit r weer op.
Ik hoop dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat ik de meeting geslaagd vond. Helaas raakten we met de rit wat kwijt maar dat is niet te voorkomen zonder communicatie...

Hieronder kunnen jullie al je reactie, meningen en foto's kwijt.......

Tof dat jullie er waren. Tot een volgende keer :W

gr. Alex

(ook namens Marcel)[afbeelding]

Zie ik daar op de foto Hans en Denise uit coevorden?
 
Zie ik daar op de foto Hans en Denise uit coevorden?

Hoi gixxerdave, ja ff # 34 voorband Bridgestone BT016 inrijden ... links vooraan " halve fiets " is van Rudi te Z. Verder ook de gebr's E uit T. en in de verte allerlaatste de GSX-R750R Limited Edition van Bram

groet'n weer
 
Nou mensen en dame's...
het was echt een top dag! dik gezellig en weer veel wetenswaardigheden gehoord,
technisch en niet technisch, slap gelul. kortom om, voor herhaling vatbaar ehhh... moet heraald worden!!! :)

aankomst impressie
2nu0h9u.jpg

24mdmd3.jpg

De hoerensloep van Cinvent
2vnny9y.jpg

de mooie 400 van Denise
22z6dg.jpg

gaaf ding :9~ van hans
5jto20.jpg

N oldskooler = cooler
25a5bib.jpg

d'n copper
vwvk39.jpg

de bochten piraat
6ezpds.jpg

:9~ :}
ih6wib.jpg

errug netjus
6pcnyp.jpg

beauty in black
2s922qe.jpg

de camera man
21mhg68.jpg

toch vind ik hem mooi met die 88er wielen
33jo3yw.jpg

een volsuki of een suzolvo
op5slw.jpg

ja ja een volvo turbo't
33pg4r4.jpg

(ff klikken) een rijtje mafkezen :P
2s1u1jo.jpg

(ff klikken) Get the picture???
359k7wk.jpg

(ff klikken) en van de andere kant
2rmv95k.jpg

gaaf
4ig6l2.jpg

en de terugreis toen cinvent en ik ff stopte.
zxjsap.jpg

de bijde slingshotjes
2ihkojq.jpg


tot de volgende keer mensen!!! :] :)
 
Laatst bewerkt:
tja een keer of 5 een klaverblad rond te gaan...
neuj vond ik niet erg ;)

enne johnnn mooie filmpje's man!!!

Danku.

tja klaverblad... Weten we voor de volgende keer: Niet met 22 man tegelijk klaverbladen gaan rijden :+ :+

Ik vond het ook wel grappig toen de twee agenten even langs kwamen rijden over de parkeerplaats. Toch wel handig als je connecties hebt _O- :9
 
Jazekers... Waren mn ploegmaatjes ook nog s. Ben gister met 1 van hen naar TT geweest. Goeie lui...

Vond t ook wel erg grappig, Die brommerjeugd joelen... Hahahaha...

Zal morgen mn foto's plaatsen.
 
Was inderdaad superr. Alleen ben ik achter de verkeerde aangereden, want na 't eerste rondje klaverblad was ik iedereen kwijt.
Of konden jullie me nie bijhouden? })
Zekers op herhaling!!
 
Was super luitjes! Vanmorgen op de koffie bij Ron (was weer gezellig zoals altijd!) Vervolgens een chill ritje richting Barneveld gehad.. En tja.. wel grappig om al die kopjes te zien draaien als er ineens 2 niet gixxer sprinters aankomen :9

De meeting was top. Was gezellig om weereens nieuwe mensen te leren kennen. En al helemaal super om al die prachtige gixxers te zien! Ik vond de opkomst ook goed. En dat is zeker uitnodigend om dit vaker te doen.

Ritje was ook erg geslaagd. Leuke route, niet te kort en niet te lang.. Die 5 of 6 rondjes klaverblad vond ik wel een beetje teveel van het goede _O- Op de terug weg vanaf Barneveld nog een stukje samen met Revz wezen knallen. Was ook weer leuk!

Ik zal morgen even de piccies van de mijn camara afhalen.. Nu te lui voor O-)

Bij deze wederom bedankt voor het organiseren Alex! Het was zeker voor herhaling vatbaar!

Gr. Alex
 
Terug
Bovenaan Onderaan