Mijn (!) VS1400 GLP Intruder (net gekocht!)

Gefeliciteerd met de aanschaf van je 1400 Intruder! Goede keus hoor.
Welk bouwjaar is deze motor? Daar kan je heel veel moois van maken.
Ik wens je veel plezier ermee.
Voor wat betreft het stuur: ik heb een zweeds stuur op mn Intruder en ben heel tevreden daarmee.
 
Laatst bewerkt:
ziet er dan zo uit:
full
 
Yo J.

Gave bike hoor. Inderdaad zou ik de sissy verwijderen. Ik heb er een jaar mee gewacht alvorens ik zover was om dat achterlijke ding te verwijderen.
Nu ben ik per direct zover dat ook mijn stuur verandert wordt. Ook de sidemount is besteld.
Succes en veel veilige kilometers.

Greetz Wizzie

full
 
Staat momenteel bij de garage voor een nieuwe kabelboom. (lang leve de garantie)
Dit weekend hopelijk terug; het schijnt weer wat van nazomer te worden..
 
nieuwe kabelboom, hallelujah, dat is een behoorlijk werkje op een Intruder 1400...
(waarschijnlijk bij alle moto's, maar kom, bij een 1400 is het echt huilen met de pet op ;( )

Gelukkig onder garantie, wat zou dat kosten anders?

Hopelijk kan je weer snel :] (als die nazomer komt tenminste :) )
 
Boompje kost origineel dik 200 euro. En dan heb je nog best kans dat er een fors uurloon aanhangt. Het is een klote klus, waarbij heel je motor uit elkaar moet en je de kabel overal moet langs fidelen.

Ik weet het, want ik ben nu zelf bezig een kabelboom te bouwen in zijn kleine broertje :+
 
Hee Wizzie,

Hoeveel KM heb je er inmiddels opstaan?

Heb weer een verse 1400 met 17.800 km op de klok en een 5 bak!
 
mooie motro,

even iets anders die Scotah van BMW op de achtergrond geel blauw, mag voor mijn part genomineerd worden tot lelijkste motah tot nu toe!!

veel rijplezier :]
 
Gefeliciteerd met je bike.

Ik zou er niet veel meer aan doen op één punt na. De tank zou ik laten spuiten (eventueel ook voorspatbord) met special paint. Niet te gek, maar wel zo dat het een bike met een eigen look is.
 
Yep, was ik ook al over aan het denken.
Iemand tips qua design of painters?
(woon in Z-Limburg; wie kent daar een goeie?)
 
Hehe, heb 'm eindelijk (na drie weken!) terug. Blijkbaar beland je als garantie-geval onderaan de stapel als het tijd repareren is..
Maar goed, gelukkig viel dit onder de garantie! Hoeveel is een gangbaar uurtarief in een motorgarage, want de monteur had 24 uur op de nota geschreven; 24 (!) uur voor het vervangen van een kabelboom van ook nog eens dik 200 euro...
De garantie heb ik er al uit, denk ik.. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan