Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging! (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
98.214
243
Vlakbij Utrecht
Dit topic zit vol. Hier verder:
Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging! (deel 3)





We krijgen zo nu en dan vragen van mensen of ze hun nickname kunnen wijzigen, bijvoorbeeld omdat ze een andere motor hebben gekocht en ze hun type motor in de nickname hadden staan.

In principe waren we hier nooit echt een voorstander van (zie ook de [FAQ=,]Algemene FAQ[/FAQ]) maar om jullie tegemoet te komen bieden we nu de mogelijkheid tot een éénmalige nicknamewijziging!

Note: Kijk eerst hier of jouw gewenste naam al in gebruik is. Wanneer een naam al wel in gebruik is, maar er nog nooit mee gepost is en al langere tijd niet gebruikt wordt, kun je ook deze naam kiezen. Als er al wel met een naam gepost is, ook al is het maar 1 keer, ook al was het in 2004 of zelfs in 1492, dan wordt de naam NIET weggegeven.

Post in dit topic (liever niet per email) je oude naam en de gewenste nieuwe naam. Wij zullen dit dan zo spoedig mogelijk aanpassen.

Voorbeeld:

Oude Username > Nieuwe Username

Verder is het voor je medeforummers wel handig al je je oude nickname een poosje in je onderschrift o.i.d. laat staan. Op die manier ben je wat makkelijker te herkennen voor je medeforummers na een naamswijziging.

Overigens, let erop dat met het veranderen van je nickname ook je loginnaam wijzigt.

En a.u.b. GEEN offtopic/onzinposts hier in dit topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helleu,


Is het mogelijk mijn naam te veranderen van: Thijs_GSX_550 naar Thijs. (of anders: ..Thijs.. )
Na het zoeken zag ik dat er al een user Thijs was, echter is deze al een hele tijd niet meer actief. (laatste post ergens in 2003)

Is dat mogelijk?


Thanks.


grz Thijs
 
Note: Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum om te kijken of de door jou gewenste nieuwe naam, niet al door iemand anders gebruikt wordt. Wanneer een naam al wel in gebruik is, maar er nog nooit mee gepost is en al langere tijd niet gebruikt wordt, kun je ook deze naam kiezen.

Ik had het ook gelezen ja, maar ook bovenstaand deel, was een misinterpretatie van mij dus. Excuus.

Maar goed, het alternatief: ..Thijs.. is ook niet mogelijk?


groetjes Thijs
 
Laatst bewerkt:
Ik kan schijnbaar mijn post niet editen, bovenstaand geciteerd deel was dus een behoorlijk misinterpretatie van mij.

De vraag blijft over: is van Thijs_GSX_550 naar ..Thijs.. wel mogelijk?

Alvast bedankt.


grz Thijs
 
Nogsteeds éénmalig '(

En als ik nu eens lief doe? O-)
:+
 
Laatst bewerkt:
Goeienavond, kan mijn nick veranderd worden in Hedcandy ? Thanxxx...

Ja
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kunnen jullie mijn nick veranderen naar MotorMeisje ?
(wordt dat dan ook op motorstek veranderd?)

Edit: Er bestaat wel een motormeisje, maar misschien met hoofdletters enzo?
Anders, moet ik nog even nadenken! :Y
 
Laatst bewerkt:
Kunnen jullie mijn nick veranderen naar MotorMeisje ?
Er bestaat wel een motormeisje, maar misschien met hoofdletters enzo?
Helaas .... dat maakt niet uit.
Verzin wat anders, met een streepje, met een lange ij, een Griekse y, iets geks.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan