marauder 400 of 800 iemand ervaringen die hij wil delen

\Beste mensen,
Sinds kort ben ik de zeer trotse bezitter van een Marauder uit 97: de mooiste fiets ooit. Nu leek het mij wel handig om een topkoffer te bevestigen achter de sissybar die er al op zit. Het zou de sportieve lijn van de Marauder niet zo verstoren als tassen en er zit al een 'bagagedrager' op. Toch meende de dealer dat goede bevestiging alleen mogelijk zou zijn door de hele achterkant te verbouwen. Weet iemand nog een alternatief?[/quote]

rugzak.
 
\Beste mensen,
Sinds kort ben ik de zeer trotse bezitter van een Marauder uit 97: de mooiste fiets ooit. Nu leek het mij wel handig om een topkoffer te bevestigen achter de sissybar die er al op zit. Het zou de sportieve lijn van de Marauder niet zo verstoren als tassen en er zit al een 'bagagedrager' op. Toch meende de dealer dat goede bevestiging alleen mogelijk zou zijn door de hele achterkant te verbouwen. Weet iemand nog een alternatief?[/quote]


Moet je niet doen Tijger, ziet toch niet uit. :N Topkoffer is toch wel een beetje overdreven.
Kijk eens links of recht op Maraudersites, zeker bij de Duitse sites van Marauder-rijders; wat Murph zegt is idd een oplossing! 8-)
Sloop er zoveel mogelijk af. Riemen en ander bindmateriaal houdt wel evt. tent en slaapzak vast. :]
 
Ik heb ook een topkoffer op mijn marauder gehad en dat ging perfect. Heb er zelf een steun voor gemaakt, een givi past er precies op. Mocht je in de buurt van breda wonen kan je het ding komen halen. 15 euro lijkt mij niet teveel. Ik heb ook nog voetsteps (treeplanken) en een owners manual liggen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een topkoffer op mijn marauder gehad en dat ging perfect. Heb er zelf een steun voor gemaakt, een givi past er precies op. Mocht je in de buurt van breda wonen kan je het ding komen halen. 15 euro lijkt mij niet teveel. Ik heb ook nog voetsteps (treeplanken) en een owners manual liggen

Kunt u mij mischien een mailtje plegen ?
 
Dit is zowat vloeken in de kerk:

TOP KOFFERS OP EEN CRUISER/CHOPPER!!! :r |( B| :N

Ik vind die dingen al weerzinwekkend op een allroad, en jij wil ze op een Marauder klussen?

Koop dan een bijpassende Honda Transalp uit 1990 ofzo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan