Z1000/ Z750/ Z750S Plaza deeltje -->45<--

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee hoeft idd niet, je moet gewoon stuureindes zoeken met een m8 bout, de standaard rizoma stuureindes is m6 dan moet je nieuw schroefdraad maken in je stuur.

als je een beetje handig bent een uurtje werk
dus Rizoma is hardstikke mooi,rete-duur en het pas voor geen meter :X


:+ :+


Heb destijds een ABM-streetbar gekocht met bijpassende stuureinden.
Moest me Bar-endspiegelvoetje uitboren naar 8 mm,andere bouten (dan de standaard)en kon zo het hele zaakkie in elkaar draaien :]
 
Laatst bewerkt:
@ Stray
die zwarte stickers die je over je oude tankstickers hebt geplakt, zijn dat ori kawa dingen?

heb je er eventueel een bestelnummer van?
 
@ Stray
die zwarte stickers die je over je oude tankstickers hebt geplakt, zijn dat ori kawa dingen?

heb je er eventueel een bestelnummer van?
yep,zijn de originel stickers,bestelnummer heb ik helaas niet voor je.
heb ze bij me dealer bestelt en die heeft het partsnumber uit het dealernet vandaan gehaald.

op het idee zit echter wel copyright _O- _O-

oja,zorg er wel voor dat je de juiste bestelt,er zijn namelijk zilveren en zwarte.
Die van mij komen van de oranje 06 (knutselskleur) af (als ik het goed heb)
 
Laatst bewerkt:
Ben er niet zo voor als ik iets nieuws koop om er meteen gaten groter te boren e.d.
Het past meteen goed of niet.
Dus niet zoals met die knippers van.......ja...die.......van dat maken we wel pas.
 
yep,zijn de originel stickers,bestelnummer heb ik helaas niet voor je.
heb ze bij me dealer bestelt en die heeft het partsnumber uit het dealernet vandaan gehaald.

op het idee zit echter wel copyright _O- _O-

oja,zorg er wel voor dat je de juiste bestelt,er zijn namelijk zilveren en zwarte.
Die van mij komen van de oranje 06 (knutselskleur) af (als ik het goed heb)


dat copyright had ik achteraf wel recht geluld.
heb motoport ook zwarte laten bestellen van een 2003 model, heeft die die van een groene besteld en laat daar nou een groen randje aan die sticker zitten. gaat never nooit op mijn tank geplakt worden snap je wel.

nou dus even knutselfoto's zoeken en kijken of die wel op mijn zwarte mogen :+
 
Laatst bewerkt:
Mooie brommer Parg: gefeliciteerd met je keuze!

Wit is nog steeds erg 'hot'; was ook op de Intermot te merken.
Heb vorig jaar zelf een witte S40 gekocht.

Vroeger maakten ze bij het inruilen wel eens grapjes:
"Mi ne witte blie de zitte" (= Brabants dialect): "Met een witte blijf je zitten".
Ondertussen weten we wel beter!

Tis te hopen dat Parg op die witte blijft zitten }) ;) :+
 
:N :N [afbeelding]

strax nr Mick Fleetwood.... Wie??? denken de jonkies (ben ik ook) onder ons. Zal wel wat gedronken worden daar :9
Hou erg van het oude werk van Fleetwood Mac: "The Green Manalishi", "Oh Well", "Need Your Love So Bad", "Albatross" enzo! :Y
Die naam zegt me niks :N

Stevie Nicks trouwens wel! :o :+
Die zat er in die goeie ouwe tijd nog niet bij :N ...........pas in de jaren 70, maar dat is inmiddels toch ook al weer een eeuwigheid geleden :Y
wanneer gaat dat zijn dan??

verzekering kan toch al overmaken? of zitten die ook op ijsland met der geld ???
_O-
Mooie zet, alleen jammer van die vlek links in beeld, zal weer iemand zijn geweest met zjin vinger voor de lens :9
:X :X :X
Tis te hopen dat Parg op die witte blijft zitten }) ;) :+
full
 
Spiegels,

Ik rij nu zo'n anderhalve maand op de 750 enne het bevalt me meer dan prima. Maar de spiegels, waarvoor zitten die er op? Ik zie veuls te weinig daarin. Is er ook nog wat anders te monteren?
Ik dacht zelf aan het idee om er een andere spiegelstang op te monteren, als die 3 cm verder uitsteek heb je prima uitzicht in de spiegels wat achter je rijd.


ik heb ze ook , die spiegel verbreders

Z750_09-005.jpg
 
Vandaag de Rizoma spulletjes binnengekregen, van de week erop zetten en dan maak ik wel een foto voor in de startpost :P

full

full

full

full


:9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan