Kawasaki Z1000-Z750-Z750s Plaza deel 47

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je het plaza dan niet in je favorieten staan ??


nee, als ze nou de optie gaven om favorieten bovenaan te zetten boven algemeen, dan heb je er wat aan, nu toch scrollen om er te komen.

heb hier en daar wat weggelaten en heb nu naked wel in beeld staan, is 1 clic meer maar makkelijker vind ik.

zal eens een ideetje zetten in vragen en antwoorden.
 
ik bedoel eigenlijk in je eigen computer

daar heb je bij het internet toch ook een favorietenlijstje in
 
kan je hier wat mee??
full
 
Groen is een hele mooie kleur tijdens het internetten,word je rustig van _O-


met Ctrl-d zet ik de pagina's in me lijst/map
 
he jongens ik heb ff een vraagje!
ik heb vorige week zaterdag mijn nieuwe Z750 opgehaald. en hij rijd echt super! maar ik ben best breed en zie ik als ik rij slecht in mijn spiegels! Dus ben al op zoek gegaan naar andere, had er al wat gevonden bijvoorbeeld van RIZOMA. Dus heeft iemand hier ook ervaring mee en kan zeggen welke wel geschikt zijn(en die natuurlijk er ook stoer uit ziet!) laat het mij alsjeblieft ff weten ;)

Rizoma Web Site - Home Page -

en mij Z is nog helemaal standaard dus als je nog leuke suggesties heb laat het ff weten! :} :}

Alvast bedankt,
Marvin.
full
 
[afbeelding]

Zo nou mag jij weer :P


die rechtse lijkt niet echt blij te zijn met je _O-

he jongens ik heb ff een vraagje!
ik heb vorige week zaterdag mijn nieuwe Z750 opgehaald. en hij rijd echt super! maar ik ben best breed en zie ik als ik rij slecht in mijn spiegels! Dus ben al op zoek gegaan naar andere, had er al wat gevonden bijvoorbeeld van RIZOMA. Dus heeft iemand hier ook ervaring mee en kan zeggen welke wel geschikt zijn(en die natuurlijk er ook stoer uit ziet!) laat het mij alsjeblieft ff weten ;)

Rizoma Web Site - Home Page -

en mij Z is nog helemaal standaard dus als je nog leuke suggesties heb laat het ff weten! :} :}

Alvast bedankt,
Marvin.[afbeelding]

welkom hier

denk dat de afgebeelde rizoma's niet eens breder zijn als je originele, is dus meer mooi dan functioneel (mijn mening hè)

voor breedgeschouderde rijders gaat het denk ik toch richting bar-ends oid

enne, die ene helft van je Zed is mooi (topic geintje)
 
he jongens ik heb ff een vraagje!
ik heb vorige week zaterdag mijn nieuwe Z750 opgehaald. en hij rijd echt super! maar ik ben best breed en zie ik als ik rij slecht in mijn spiegels! Dus ben al op zoek gegaan naar andere, had er al wat gevonden bijvoorbeeld van RIZOMA. Dus heeft iemand hier ook ervaring mee en kan zeggen welke wel geschikt zijn(en die natuurlijk er ook stoer uit ziet!) laat het mij alsjeblieft ff weten ;)

Rizoma Web Site - Home Page -

en mij Z is nog helemaal standaard dus als je nog leuke suggesties heb laat het ff weten! :} :}

Alvast bedankt,
Marvin.[afbeelding]

Welkom hier.

En de spiegels die je linkt zijn niet breder en en zelfs kleiner dan de originele dus dat is dan geen optie.
Als je echt iets funtioneels wilt hebben moet je richting bar ends gaan. Of spiegels verbreders. Volgens mij had Folkishpeter die erop gezet als ik me niet vergis.
 
he jongens ik heb ff een vraagje!
ik heb vorige week zaterdag mijn nieuwe Z750 opgehaald. en hij rijd echt super! maar ik ben best breed en zie ik als ik rij slecht in mijn spiegels! Dus ben al op zoek gegaan naar andere, had er al wat gevonden bijvoorbeeld van RIZOMA. Dus heeft iemand hier ook ervaring mee en kan zeggen welke wel geschikt zijn(en die natuurlijk er ook stoer uit ziet!) laat het mij alsjeblieft ff weten ;)

Rizoma Web Site - Home Page -

en mij Z is nog helemaal standaard dus als je nog leuke suggesties heb laat het ff weten! :} :}

Alvast bedankt,
Marvin.[afbeelding]

in de originele spiegels zag ik niks,in normale bar-ends zag ik wat meer en in omgekeerde bar-ends zie ik het meeste

full
 
[...]


welkom hier

denk dat de afgebeelde rizoma's niet eens breder zijn als je originele, is dus meer mooi dan functioneel (mijn mening hè)

voor breedgeschouderde rijders gaat het denk ik toch richting bar-ends oid

enne, die ene helft van je Zed is mooi (topic geintje)~[/quote]



die ene helft van de zed is mooi?

hoe bedoel je :P :?
 
Maar heeft niemand anders dan gewonne spiegels(dan wel niet die standaard) die wel wat breeder zijn?

en anders tog maar proberen met die verbreedertjes....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan