Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^+1 of ms geeft die foto een vertekend beeld en is het in het eggie wel kicke....

had ik in 2003 ook kleur vond ik iets te maar toen ik hem in echie zag, besloot ik hem te kopen na een hele zondag een demo te leen te hebben gehad :P




full



hier zie je het ook nog niet zo goed... maja
 
Goedemorgen.

Hier in de tuin geeft de thermometer zowaar eindelijk weer eens plus 2 aan. Zou die k*t winter nu eindelijk voorbij zijn?
Nu nog even een paar dagen goed regenen om de pekel weg te spoelen en de rest van het jaar temperaturen boven de 15 graden.

Ik begon afgelopen week zelfs nog te twijfelen om te gaan schaatsen! Ik!
Heb mezelf gelukkig net op tijd tegen kunnen houden.

*O* O-)
Tsssssssss :N . Heb mezelf er nét van kunnen weerhouden. Ook omdat ik in de Fr. Alpen zat. Gelukkig regent het nu.

je kunt toch ook even steken, eerst de ene kant, dan evn schuin houden en dan de andere kant. werkt bij mij perfekt met 84cm en handkappen
Vond dat met die centimeters wel gaan maar vond die 230 kilo maar matigjes meewerken -O- .
 
~
Dat is inderdaad een goed idee alleen ik moet ook over een drempel heen dus heb wat vaart nodig. iig teveel vaart om dan ook nog gauw te kunnen steken. :P

ik moet ook een drempel over, maar een beetje balanceren met de voorrem helpt heel veel.
je word er heel snel handig in hoor. ik haal hem er iedere dag weer uit, no problemo *D
 
oké, laten we de luchtfilterkast zitten.........
Ennuh, het kan ook eerder, maar dan hier in de huiskamer (lekker warm).
Uitlaatkanalen glad maken heb ik ook wel oren naar. Wat moeten er dan allemaal gedemonteerd worden? (cilinders eraf, vind ik iets teveel van het goede)
:)

hmmm...je gaat toch niet voor het halve werk he??? alleen de uitlaatkanalen??? B|
alleen je uitlaten eraf halen is hiervoor nodig....dan maak je de tussenschotten van de kleppen in de kanalen lekker scherp.

En voor de rest...moet zowiezo je airbox eruit....en omdat je airbox er dan uit ligt...ga je natuurlijk alles meteen doen he ;) inlaat kanalen, rubbers, sec vlinder kleppen eruit.
Uitlaat kanalen kan je zelf wel, heb je mij niet voor nodig...gaat er dan ongeveer zo uitzien...was wel van mn ZX7R, but you get the point ;)
full
 
hmmm...je gaat toch niet voor het halve werk he??? alleen de uitlaatkanalen??? B|
alleen je uitlaten eraf halen is hiervoor nodig....dan maak je de tussenschotten van de kleppen in de kanalen lekker scherp.

En voor de rest...moet zowiezo je airbox eruit....en omdat je airbox er dan uit ligt...ga je natuurlijk alles meteen doen he ;) inlaat kanalen, rubbers, sec vlinder kleppen eruit.
Uitlaat kanalen kan je zelf wel, heb je mij niet voor nodig...gaat er dan ongeveer zo uitzien...was wel van mn ZX7R, but you get the point ;)[afbeelding]


komt er dan geen slijpsel in de cilinders of blijft er niet wat aan de zuigers hangen?? :?


de rest doen we ook natuurlijk...... :)
 
Mogguh mensen

Ik laat het goede even weg want ik lig weer onder de wol. Toch te snel begonnen na de kerst en nu lig ik weer te snotteren en te proesten B|

Maar er is ook goed nieuws, dit leuke stukje tupperware komt binnenkort onder de Zed

[afbeelding]

[afbeelding]
Hallo, we blijven niet aan de gang met beterschap wensen... B| Op deze manier is dat onbegonnen werk. :+
De volgende vuistregel is van belang; één week ziek = 3 weken uitzieken. Naar behoefte eventueel een maandje langer. En echt; dan gaat het veel beter. :Y
 
Hallo zters

Ik ben er ook 1 geworden zins 2 januari dus hierbij stel ik me ff voor":)
Mijn naam is Rick en ik heb een z750 van 2005

[afbeelding]
[afbeelding]

mijn voorsteltopic:

Kawaricky stelt zich ff voor

Heb ook een vraag!! ik heb een mivv uitlaat erop zitten met een db killer erin maar er zit een bevesteging ding aan die ik niet los krijg of is dat gewoon een pop nagel die ik eruit moet boren? hoor graag wat van jullie

alvast bedankt en grt van Rick
\[/quote]
welkom Kawaricky, *O* een mooie bike! :] Maar ik heb nu ook mivv uitlaten op mijn kawasaki Z1000, maar die maken met de db killers erin ook al een hels kabaal, dus snap ik niet dat je die dingen eruit wil halen, maar ja daar zal ik wel een meid voor zijn om dat niet te snappen. Ik had ook al gezegd dat ik niet veel te vertellen had dus....... :X :X :X
Greetz Agnes *D
 
Normaal gesproken staat mijn Z750 gewoon lekker binnen, Echter heeft hij 3 dagen buiten gestaan met de kou/vorst.

Vandaag was het goed genoeg om weer te rijden kom ik er achter dat bij mijn voorwiel het rechter schijfrem wat roestplekken vertoont.

Is dit normaal ? Ik snap dat het beter is om de motor binnen te zetten maar nu staat hij 1 x buiten voor wat dagen en meteen roestplekken ?

Mijn vorige motor stond ook wel eens buiten (honda cbr600) en had eigenlijk nooit ergens last van.

Iemand enig idee ?
Een van de beste materialen om hard mee te remmen is eigenlijk pisbakkenstaal. Maar dat roest verschrikkelijk en dat willen motorrijders niet. En dus wordt er een legering gebruikt om de zgn. gulden middenweg te bewandelen.
En dat betekend dat je toch altijd een beetje roestvorming zal houden. Of je moet elke keer de hele boel goed poetsen, drogen en de plekken waar de rempads de schijf niet raken invetten of zo. Maar vet en remmen passen niet goed bij elkaar....... :o
 
....moet je eerlijk bekennen dat ik gisteren erg ver ben meegegaan met de winterzotheid: nog net niet schaatsen, maar wel gewandeld over 't ijs! :$
Oei...een dare devil.....
Kreeg je zeker last van jeugdsentiment; aanloopje nemen en glijden maar.... O-) :+
Alleen vroeger bleef je veel langer glijden en stond er na afloop niemand over je heen gebogen met de vraag of je de datum weet?!

Ach, je reageert hier nog dus ernstig was het niet. *O*
 
Iets anders, ik heb TopBlock valblokken laten plaatsen bij de dealer... worden die op een speciale manier vastgezet? Zodat ze nooooit meer loskomen misschien? Heb met al mijn kracht :$ de schroeven er proberen uit te draaien maar potvast... Wou het afhalen en die houder zwart laten spuiten op't werk...
Deze dus
[afbeelding]
Gevalletje locktite?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan