Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ook weer even mijn ZZZZ uit het stof gehaald.

Heb op de beurs nog wat leuke dingetjes gezien.
Zoals een Gen-x ruitje. Die ik zeker nog voor de zomer erop wilt hebben.

Ook heb een een groene RK ketting gezien vond ik erg mooi. Maar heb pas 7500 kilometer gereden met deze set.

Wat rijden jullie gemiddeld met een kettingsetje?
En weten jullie wel merk tandwielen zwarte tandwielen leveren?
Ik heb op de vorige Z een groene ketting gehad. Ging ca. 5.000 km minder lang mee. Iets van 27.000 i.p.v. 33.000.
Kan ook wel aan onderhoud en jaargetijde gelegen hebben, dat heb ik niet bijgehouden.

Het scheelt dus niet echt veel. Zit er nu aan te denken om de volgende ketting toch weer een groene te laten worden....maar ja.Het schoonhouden he!? :/
 
zeker goed in de prijzen, maar daar loop ik dus tegen twee dingen aan:
- staan iets van 5 verschillende pilots road op, welke te kiezen? (b, c, n - ff pdf van straycat checken)
- had ooit een bestandje met bandenzetters als je met je eigen band aankomt, maar dat heb ik niet meer en voor vervoer moet ik dan even iets regelen.

Weet iemand een bandenzetter in/rond rotterdam, die meegenomen banden wil zetten?

120-70-17 en 180-55-17 zijn toch de maten?
Motoport R'dam doet het wel, maar dan kost het € 25,- per band dus weg voordeel.
 
zo net na eten ff nr de klusplek (crawl en franzy weten hem wel ;) ) ff met motor [schaammodus aan] 4,5 maanden niet gereden of gestart [schaammodus uit] machine startte in 1 x *O* *O* *O* nog steeds met eerste accu zonder druppelaar in vreselijk koude schuur gestald _O- _O- _O-

heb reinigingsspul in tank benzine gegooid twee verschillende flaconnetjes... wordt ie van binnen ook lekker schoon....

heb vijf minuten moeten wachten na ritje omdat mijn grijns niet wegging... helm bleef haken :Y :Y :Y
:+ :+ Dat een mens zo snel tevreden kan zijn he.....als de Z maar start is het altijd goed... *D
 
Nog een goede morgenmiddag all.

Z-etje heeft net z'n eerste beurtje gehad *O* , en nu maar verder met inrijden, alleen 't weer is op 't moment niet zo denderend -O- .

Had trouwens tijdens 't monteren van het superbike stuur de gaskabels foutief gemonteerd |( leek wel een 25 kw versie :P
O jee......En nu? Al een keer achterovergelegen? |(
 
Tadaaaaaaaaaaa.......................3[afbeelding]
Ziet er echt héééél gaaf uit! :9~
Heb er nog steeds spijt van -O- :+

Staat wel ontzettend gaaf :9~ :9~~
Als 't had gekund had je nu je haren uit je kop getrokken van ergernis zeker? :+

Kop even niet mee, als 't een mietje was had ie wel een of ander Engels merk genomen, zit speciaal een zachter zadel op :+
Geen idee waar je 't over hebt!! O-)
wat ben je dan?


:+
Je moet gaan voetballen Knutsel :Y , je kopt de voorzetjes er perfect in!!! :+
O jee......En nu? Al een keer achterovergelegen? |(
full
 
achso achso... en bij welke stand heb je je toeren verhoogd dan?


Eerste 200 rustig aan niet boven de 5000, en dan als die warm is steeds wat meer toeren, wat flinker optrekken en af en toe afremmen op de motor.

En in 't begin niet te lang in de hogere toeren (zo boven de 7000) rijden.
En tussendoor lekker schakelen natuurlijk versnellingsbak moet ook in gereden worden.
 
Eerste 200 rustig aan niet boven de 5000, en dan als die warm is steeds wat meer toeren, wat flinker optrekken en af en toe afremmen op de motor.

En in 't begin niet te lang in de hogere toeren (zo boven de 7000) rijden.
En tussendoor lekker schakelen natuurlijk versnellingsbak moet ook in gereden worden.


ok ok, dan doe ik het volgens mij vrij goed O-) 8-)
 
Zo, de kogel is door de kerk.
Ik heb vandaag een Z1000 besteld bij Horeon *O* , een zwarte natuurlijk.

Ze gaan er nog een paar dingen aan veranderen (solokap, hugger, onderkuipje, kleinere kentekenplaathouder met led richtingaanwijzers, kleine vloeistofpotjes voor de remmen) en dan kan ik hem over een week of twee ophalen.
 
Zo, de kogel is door de kerk.
Ik heb vandaag een Z1000 besteld bij Horeon *O* , een zwarte natuurlijk.

Ze gaan er nog een paar dingen aan veranderen (solokap, hugger, onderkuipje, kleinere kentekenplaathouder met led richtingaanwijzers, kleine vloeistofpotjes voor de remmen) en dan kan ik hem over een week of twee ophalen.


*O* *O* Gefeliciteerd met je aanschaf *O* *O*
 
Zo, de kogel is door de kerk.
Ik heb vandaag een Z1000 besteld bij Horeon *O* , een zwarte natuurlijk.

Ze gaan er nog een paar dingen aan veranderen (solokap, hugger, onderkuipje, kleinere kentekenplaathouder met led richtingaanwijzers, kleine vloeistofpotjes voor de remmen) en dan kan ik hem over een week of twee ophalen.
Gefeliciteerd *O* *O*
 
Zo, de kogel is door de kerk.
Ik heb vandaag een Z1000 besteld bij Horeon *O* , een zwarte natuurlijk.

Ze gaan er nog een paar dingen aan veranderen (solokap, hugger, onderkuipje, kleinere kentekenplaathouder met led richtingaanwijzers, kleine vloeistofpotjes voor de remmen) en dan kan ik hem over een week of twee ophalen.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst *O*

Mis alleen andere dempers in je rijtje O-)

Doe de groeten aan Ger als je hem ophaalt :W
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst *O*

Mis alleen andere dempers in je rijtje O-)

Doe de groeten aan Ger als je hem ophaalt :W

Die andere dempers staan wel op het verlanglijstje maar het budget was even op.
Dus dat gaat later wel goedkomen.

(kent Ger jou als EriX4 ?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan