Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit te kijken voor xenon. Maar heb begrepen dat ik H7 nodig heb maar hoorde ook dat het groot licht H.. is.

Weet iemand dat? Of voor groot en normaal allebei H7?

full
 
Hallo Zetters *O*

Ik ga volgende maand voor vier dagen naar Duitsland.

Ik heb sinds eind vorig jaar "laser hotcam"met db killers.

Weet iemand van jullie of die voldoen aan de geluidsnormen in Duitsland?

Kan je ergens je db laten meten?

Groetjes Lukkes :W [afbeelding]
als de uitlaat een E-keur heeft en de killers zitten er in heb je volgens mij geen probleem.
want als ik de verhalen hier op hetforum goed lees is dat het enigste waar ze naar kijken.

als ik het mis heb word ik graag verbeterd. :Y
 
Zou kunnen ALS er een E-Keur op zit. Zou ergens op de dempers moeten zijn geplakt of gegraveerd. Als je ze nieuw hebt gekocht moet er ook een papiertje bij zitten waar een E-keur op staat. Mits ze dus goedgekeurd zijn....

Let er wel op of de BD-killers "vast" zitten, of genageld of gelast. Als ze er los ingeschroevd zijn kunnen ze bij een controle ook moeilijk doen, heb ik wel eens gelezen/gehoord.
mijn demper zit ook een E-keur op maar er zat geen papiertje of zo iets bij.
het enige papier wat ik kreeg was de rekening. ;)
 
Hallo Zetters *O*

Ik ga volgende maand voor vier dagen naar Duitsland.

Ik heb sinds eind vorig jaar "laser hotcam"met db killers.

Weet iemand van jullie of die voldoen aan de geluidsnormen in Duitsland?

Kan je ergens je db laten meten?

Groetjes Lukkes :W [afbeelding]

In Duitsland moet je uitlaat aan een e-keur voldoen.
Dat houdt in die een bepaald aantal db's niet mag overschrijden net zoals in nederland. Alleen in Duitsland staat de e-keur ervoor garant.
Als je uitlaat zo'n keur heeft staat dat er vaak idd in de uitlaat zelf en krijg je er een certificaat bij dat die voor jou motor geldig is.

Maargoed ik heb al aardig wat km's gereden in duitsland met open dempers en nog nooit geen gezeur gehad. Zolang je maar niet gek doet zullen ze je niet zomaar aanhouden.
Mocht er 1 van het groepje staande worden gehouden rij dan lekker door. Ja het is een klote streek :Y . Maar het scheelt je zeker geld.

Op die manier hebben ze bij ons 5 man te pakken gehad omdat die erbij kwamen staan en dat ze hun motoren ook eventjes door lichtte.
 
:W Aan alle zetters.
Dit scherm had ik er al bij aflevering op zitten,weet dus niet of het helpt,maar beter meeverlegen dan onverlegen O-) .

full
deze dus.
 
Laatst bewerkt:
is het enkel wat "optische schade" of zie ik het goed en is de voorvork een beetje krom.
hoe gaat het trouwens met de fysieke schade... al wat beter?

veel succes met de verkoop en met je nieuwe fiets *O*

HO FF!! Deze motor is niet meer van mij!!! Ik heb afgelopen weekend afstand gedaan en heb m'n centen al binnen van de verzekering. Ik heb niets te maken met de verdere afwikkeling. Ik zie het meer als een soort waarschuwing voor eventuele belangstelling van iemand hier voor deze motor...........
 
HO FF!! Deze motor is niet meer van mij!!! Ik heb afgelopen weekend afstand gedaan en heb m'n centen al binnen van de verzekering. Ik heb niets te maken met de verdere afwikkeling. Ik zie het meer als een soort waarschuwing voor eventuele belangstelling van iemand hier voor deze motor...........
sorry arie '(
 
Goedemorgen nieuw deeltje *D

En het is een JUBILEUMSdeeltje *O*

50

@Bohica
Bohica in "Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza deel 49"

Die foto heb jij toch niet zelf gemaakt he? ;)

Wel gaaf zeg :} :} :} :} :} Er is ieder jaar een vliegshow midden in de bergen, daar komen ze zo voorbij.... heftig lijkt me dat *O*

Wil daar nog heel graag een keer bij zijn.

check de website van de fotograaf, nog honderden meer foto's o.a. van een aantal bezoeken bij jou in de bergen. (Er wordt daar tijdens de show met liverounds geschoten op doelen op bergwanden).


full
 
Hallo Zetters *O*

Ik ga volgende maand voor vier dagen naar Duitsland.

Ik heb sinds eind vorig jaar "laser hotcam"met db killers.

Weet iemand van jullie of die voldoen aan de geluidsnormen in Duitsland?

Kan je ergens je db laten meten?

Groetjes Lukkes :W

Ik weet niet of je bekend bent met het Zolder-beleid mbt geluids-metingen, maar in het kort komt het erop neer dat wel of niet voldoen aan de geluidsnorm zo wispelturig is als de pest.
Ik zal het even nader toelichten. Op Zolder geldt net als op de meeste circuits binnen de Benelux een maximum geluids-emissie, deze wordt op meerdere punten langs de baan gemeten met geluidspalen.
Het probleem is hier soms echter dat zelfs motoren met de standaard, 'gekeurde' uitlaten erop (zoals de '06/'07 GSX-R series en R6, die met de standaard GP-dempertjes) nog boven de maximum emissies liggen, en ongenadig van de baan worden gehaald.
Daarom handhaaft men meestal de regel 'even opschakelen en naar de andere kant van de baan sturen', zodat je de meting tot een minimum beperkt.

Op de openbare weg geldt een soortgelijke situatie, echter hier kijkt men meer naar de aanwezige papieren dan dat men een geluidsmeting zelf start, mede vanwege bovenstaand voorval met de originele dempers.
Dus, als je papierwerk maar in orde is, mag je in de meeste gevallen gewoon doorrijden. :]

(Ps. in jouw geval, als je dempers e-gekeurd zijn zou je een geel geplastificeerd e-keur kaartje erbij moeten hebben gekregen. Zoniet, dan kun je deze alsnog bij Jama Engineering nabestellen via een Laser-dealer. :Y )

Zit te kijken voor xenon. Maar heb begrepen dat ik H7 nodig heb maar hoorde ook dat het groot licht H.. is.

Weet iemand dat? Of voor groot en normaal allebei H7?

Allebei H7, het verschil zit 'm in de reflector.
Bij sommige motoren heb je een H4 lamp met dubbele fitting voor groot en dimlicht samen (zoals bij de oudere ZX-6R met een enkele koplampbehuizing.) maar dat gaat voor de Zetjes niet op.
 
Laatst bewerkt:
Wil daar nog heel graag een keer bij zijn.

check de website van de fotograaf, nog honderden meer foto's o.a. van een aantal bezoeken bij jou in de bergen. (Er wordt daar tijdens de show met liverounds geschoten op doelen op bergwanden).


[afbeelding]



mooie foto... beste luchtvochtigheid

heb die filmpjes ook wel gezien, dat ze idd met live rounds schieten... klinkt anders dan je zou verwachten ;)
 
Planning:
Dubbel xenon (schijnt niet te kunnen, daarom wil ik het juist)
High mount Bos superbike demper (is ook niet zo 1, 2, 3 gedaan maar ik wil het, ik wil het, ik wil het)
Daarna kijken we wel weer verder.

Uno:Zie mijn bovenstaande post, moet gewoon kunnen voor zover ik weet.
Wil je echter dubbel dimlicht hebben, dan zal er wel één en ander aan de elektronica moeten worden geprutst
Zwei: Waarom wil je eigenlijk per se een BOS-demper erop? Ik zag vandaag bij MP een ZX-9R met een high mount Devil demper, heb meteen ff aan die vent gevraagd of dat zo geleverd werd, en het antwoord was ja. :)

overigens nog steeds dit systeem te koop, voor de liefhebber van kwaliteit :)

klik

Past zeker niet op een '08 Z1000? :9~
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan