Rotterdam Incorporated - Part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

ufootje

MF veteraan
30 okt 2005
6.000
23
Spijkenisse
full



Het gezelligste topic voor iedereen uit Rotterdam en wijde omgeving!

Hier worden regelmatig ritten georganiseerd, waarbij het terras een prominente plaats inneemt. ruim van te voren, of ad-hoc-- het kan allemaal. Verder kan je hier kletsen over van alles of niks. (vooral dat laatste...)

18-7-2009 Tiel/den Bosch rit

wie gaat er mee;
vindtieleuk en poisy
JIPster
lilanie ovb
ufootje




13-6-2009 Adhoc ritje Den Bosch
Vertrek; 11:00 uur bij de McDonald's in Tiel (A15 afrit 32)
Einde van de route; etentje in/bij Den Bosch
Lengte van de route = ongeveer 220 km

Wie gaan er mee;
Jooghum
Poisy
Vindtieleuk
Jipster
Aad900




7-6-2009 - Schiet op met onthaasten
een tour-rit van ongeveer 220km door Brabant, Limburg en Duitsland georganiseerd door vindtieleuk.

Verslag en gpslog van de rit.
fotos van Aad
fotos van Ufootje


Rotterdam Inc. goes Eifel/Moesel
Kattenes 2009
Van 21 tot 24 mei 2009 zijn we naar de Eifel & Moesel geweest.

verslag van dag 1
verslag van dag 2
verslag van dag 3
verslag van dag 4

fotos van ufootje
fotos van Aad900

TigerT - Gert
Lilanie - Linda
Kalimero - Dennis
Jooghem - Jochem
Aad900 - Aad
Worldbeater - Pepijn
Ufootje - Rob
 
Laatst bewerkt:
Pakkie aantrekken gaat :W tevens terugvindpost.

Gefeliciteerd allemaal met het nieuwe deeltje. ;) *O*
 
Dat gaat lekker snel hiero :}

Het is nu al weer een tijd droog |( Gelukkig me wel weer vermaakt met Supersport/Superbikes *O*
 
Deeltje 8, check *O*

Bij gebrek aan goed weer net maar naar de Grote Prijs van Bahrein gekeken, daar scheen de zon wel 8-)
 
Uurtje geleden teruggekomen van het rondje Rotterdam :} driekwart gereden.
Het begin bij Ridderkerk is niet echt spectaculair, teveel bebouwde kom.
Maar daarna wordt het beter, en vanaf Spijkenisse ronduit spectaculair. :]

Pontje bij Rozenburg een bakkie gedronken met mijn ouders die daar stamgasten zijn. :')
En toen direct terug over de snelweg, laatste kwart hou ik nog even geheim voor mijzelf. ;)

Bijna geen motor gezien. :P
Twee keer een fietspad op de route die ik ivm veel mensen en :? paarden maar niet nam.

Heb wel de hele massa zondagsrijders gehad, hard achteruit van een zijweg zo de rijbaan op, midden op de weg ineens stilstaan, geen voorrang verlenen, links afslaan en gewoon uit schrik precies op mijn doorgaande rijbaan helemaal tot stilstand komen. :X
En ook nog een Lexus LS400 met een grijsaard die wilde sporten. :')

Nu weer weg, zoontje en oude buurjongen ophalen voor de vakantie.
Ben er op de motor nog langs gereden.
:X :W
 
Hallo Allemaal, Een topic over Rotterdam is altijd goed!

Ik zal me ff voorstellen,
Ben 36 jaar, woon in Rotterdam (noord) en heb sinds vorige maand een Fireblade. Na enkele jaren woon-werkverkeer op enkele Burgmans (200 en 650exe) nu weer terug naar het betere werk.

Eerst maar eens een oudje gekocht, model 1994: beetje toeren en sleutelen en als werk en thuis het toelaten, wat circuits rijden. zijn hier circuit rijders?

Indien jullie het leuk vinden ga ik graag eens mee een stukje toeren.

Nog wel vette pech: op dit moment staat de Fireblade stil met een kapotte benzinepomp! Heb een nieuwe besteld maar zit al 1,5 week te wachten, grrrr! twee weken mooi weer en nu komt er weer K*T weer aan.
 
Indien jullie het leuk vinden ga ik graag eens mee een stukje toeren.

.


hartstikke leuk.. en ik zeg het maar vast... in het echt val ik best wel mee.. :Y _O-




dat kan je wel zeggen ja.... B|


Uurtje geleden teruggekomen van het rondje Rotterdam :} driekwart gereden.
Het begin bij Ridderkerk is niet echt spectaculair, teveel bebouwde kom.
Maar daarna wordt het beter, en vanaf Spijkenisse ronduit spectaculair. :]

Pontje bij Rozenburg een bakkie gedronken met mijn ouders die daar stamgasten zijn. :')
En toen direct terug over de snelweg, laatste kwart hou ik nog even geheim voor mijzelf. ;)

Bijna geen motor gezien. :P
Twee keer een fietspad op de route die ik ivm veel mensen en :? paarden maar niet nam.

Heb wel de hele massa zondagsrijders gehad, hard achteruit van een zijweg zo de rijbaan op, midden op de weg ineens stilstaan, geen voorrang verlenen, links afslaan en gewoon uit schrik precies op mijn doorgaande rijbaan helemaal tot stilstand komen. :X
En ook nog een Lexus LS400 met een grijsaard die wilde sporten. :')

Nu weer weg, zoontje en oude buurjongen ophalen voor de vakantie.
Ben er op de motor nog langs gereden.
:X :W



achteraf hadden we het dus best kunnen doen... -O-
 
WB dat rondje ziet er op de kaart al spectaculair uit, blij dat het in het eggie dus ook een tof rondje is. Hoop dat de Wing vlgnd week er helemaal klaar voor is!

En die zondagsrijders, je hebt toch wel een spiegeltje als troffee nu op de schouw staan :+
 
Hallo Allemaal, Een topic over Rotterdam is altijd goed!

Ik zal me ff voorstellen,
Ben 36 jaar, woon in Rotterdam (noord) .
Ik ook :Y

Eerst maar eens een oudje gekocht, model 1994: beetje toeren en sleutelen en als werk en thuis het toelaten, wat circuits rijden. zijn hier circuit rijders?
Ja :Y maar ik niet :P


Indien jullie het leuk vinden ga ik graag eens mee een stukje toeren.
Dat vinden we leuk :Y
Hoewel we er van sommige mensen wat van gezegd hebben, maar dat heeft niet geholpen, want dr komt soms een ouwe rommel meerijden, en dan roken en stinken joh, je wil het niet weten B|
 
Hallo Allemaal, Een topic over Rotterdam is altijd goed!

Ik zal me ff voorstellen,
Ben 36 jaar, woon in Rotterdam (noord) en heb sinds vorige maand een Fireblade. Na enkele jaren woon-werkverkeer op enkele Burgmans (200 en 650exe) nu weer terug naar het betere werk.

Eerst maar eens een oudje gekocht, model 1994: beetje toeren en sleutelen en als werk en thuis het toelaten, wat circuits rijden. zijn hier circuit rijders?

Indien jullie het leuk vinden ga ik graag eens mee een stukje toeren.

Nog wel vette pech: op dit moment staat de Fireblade stil met een kapotte benzinepomp! Heb een nieuwe besteld maar zit al 1,5 week te wachten, grrrr! twee weken mooi weer en nu komt er weer K*T weer aan.

Hej man, welkom hier! Eindelijk weer eens iemand hier die in Rotterdam zelf woont... O-)

Er zijn verschillende circuitrijders hier: WB, Ufo, Scratch (volgens mij), Trixz (vroeger), ikzelf en vast nog meer mensen. WB, Ufo en ik zijn ook lid van de MAC.

En meerijden moet je zeker eens doen!

Mzl. :W
 
Hej man, welkom hier! Eindelijk weer eens iemand hier die in Rotterdam zelf woont... O-)

Er zijn verschillende circuitrijders hier: WB, Ufo, Scratch (volgens mij), Trixz (vroeger), ikzelf en vast nog meer mensen. WB, Ufo en ik zijn ook lid van de MAC.

En meerijden moet je zeker eens doen!

Mzl. :W

Klinkt goed! En dat allemaal in de buurt.......... :) (het is toch Rotterdam en WIJDE omgeving...?)

De MAC had ik laatst op internet gevonden. Is het wat? Begrijp dat je een cursus moet volgen e.d.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan