Motoren uit films, wat is jullie mening?

Heb even gezocht, maar deze aflevering is niet online te bekijken :N

Was van SBS6 Reportage


~[edit]

Op youtube staan ze, in een aantal delen. Moet je over Billy Queen bekijken.

LINKIE
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

"the fastest indian" met hopkins

deze vind ik ook wel wat hebben, al helemaal omdat mijn overgrootvader in 1926 een Indian kocht en daarmee de eerste motard in kilometers omtrek was. Later toen mijn grootvader op late leeftijd in het hostpitaal lag, deelde hij de kamer met een man die zei "ik heb de vrouw van u vader nog gekend, ik heb van haar een Indian gekocht in 1928, ik geloof dat haar man toen net overleden was" en idd in 1928 is mijn overgrootvader overleden aan een oorontsteking.

Raar hoe die dingen gaan, ik vraag me af wat er van die Indian 600 geworden is.

Veel hele mooie motoren in die film, in het begin komt de lokale "bikergang" een paar keer voorbij op hun Triumph/BSA/Norvil/Triton etc cafèracers, grrrrrrrr :}
 
Veel hele mooie motoren in die film, in het begin komt de lokale "bikergang" een paar keer voorbij op hun Triumph/BSA/Norvil/Triton etc cafèracers, grrrrrrrr :}
dag oma....kick!.


ja idd allen klein beetje jammer dat er een 78er t140 in voorkomt......in een film die zich begin jaren zestig afspeelt...

maar eh iemand hier wel eens gehoord van WERNER! :} :}
 
maar eh iemand hier wel eens gehoord van WERNER! :} :}

Werner :} , ja man dat is lachen, ik heb ooit die film gezien op de Duitse tv, ik vond het nog vermakelijk ook!

Piccie voor degene die het niet kent:

werner03.JPG
 
Maar Murph heeft die film nog meegemaakt natuurlijk toen die pas uit was =)

In amerika werd een serie uitgezonden (tweede seizoen begint dit najaar) wat over een mc gaat. Het heet sons of anarchy. Ik weet niet waar ze precies op rijden, maar iig Harleys en ik dacht vanwege de kuip gecustomed road kings. Ik kan er evengoed heel erg naast zitten.

[afbeelding]

2e seizoen is inmiddels in de vs bijna afgelopen.
En ze rijden zo goed als allemaal op dyna's.

Zeker het kijken waard deze serie!
Ik was na de pilot meteen hooked!
Zijn streams van te vinden, zal er niet naar linken want weet niet of dit toegestaan is. :P
 
Heb gisteravond de film hellride gezien. Ben niet zo'n HD man maar vrijwel alle motoren in die film hebben ballen:
hellride-firstlook-03.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben het budget verscheten aan een tiental motoren die speciaal voor de film gebouwd moesten worden... Maarrr, het is ook weer bij lange na niet de slechtste motorfilm die ik ken.
 
grease2a.gif


Grease 2

mannequin.jpg


Mannequin

fonzie.jpg


De fons natuurlijk

kate_hudson3.jpg


How to lose a guy in 10 days
motorbike.jpg


Michael jackson op een pocket bike in neverland (komt uit een Mister Lonely)
new_moon_motorcycle2.jpg


Twilight saga New moon
24758-large.jpg


Reckless Kelly


In Buffy de vampire slayer en karate kit zitten ook nog moto's :P en dan ben ik nog hopen films vergeten waarschijnlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan