Kawasaki Z750-Z1000-Z750s Plaza deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag een donkerblauwe Z gespot in vleuten rond 15.00 uur.. een bekende van hier??
Zag er mooi uit.

GrtZZZZZZ HermanusZZZ
 
:Z :Z

mogguh, wat een rotweer.... Gisteravond toch wel 10 km gereden in totaliteit... (werd toen wel heel vroeg "donker"

straks maar wsb, ss en motogp kijken... hopelijk doet Lascorz weer lekker mee op de Kawa in SS en knapt Regis laconie op (itt Graig Jones, tijdje terug)
 
Laatst bewerkt:
Via een franse site heb ik deze radiatorcover besteld. *O* :9~
Ik vind hem wel vet en ben deze nog niet tegengekomen op MF.
Heeft iemand deze al ??
Als de cover binnen is zal ik een foto plaatsen en het zilvergehalte van de Z hier even opkrikken.......


full
 
Mogguh.

@ RuudT: Mooie radiateurcover, kan me niet herinneren dat ik die al eerder voorbij heb zien komen.

@de rest: Balen van dat baggerweer, ik wilde juist de siliconenlaag van m'n verse Pilot Roads vandaag even wegrijden, maar dat gaat er waarschijnlijk niet van komen...
 
:W

Ff een vraagje aan jullie. Heb pas 2 rizoma spiegels over genomen van iemand (betreft hier tevens de oude spiegels van Ed :o ;) ). Nu heb ik van de week mn spiegeladaptors (rizoma) ontvangen waarmee ik de spiegels hoopte te kunnen monteren. Blijkt dus niet te gaan werken.
Aan de standaard spiegels van de Z zit een adaptor vast (volgens mij niet los te krijgen??) met aan de binnenkant schroefdraad, wat over de bevestiging op het stuur valt (met dus het schroefdraad aan de buitenzijde). De rizoma adaptors zijn niet meer dan een leeg hulsje met een bijbehorende inbusbout. Deze inbusbout zou dus in het stuur gedraaid moeten worden, maar de bevestiging op het stuur heeft alleen schroefdraad aan de buitenzijde zitten --> inbusbout kan dus niet worden vastgedraaid :?

Spiegels

Adaptors

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is...en jullie misschien kunnen vertellen dit op te lossen?
:W


Afgelopen dinsdag bij Horeon nog een oranje Z gespot...hebben nog staan lullen. Misschien iemand van hier? En er stond nog een Z van het forum buiten...zwart met gelige rimstriping en een Mivv pijp...was dat geen 010-ert? :+
 
Laatst bewerkt:
:W

Ff een vraagje aan jullie. Heb pas 2 rizoma spiegels over genomen van iemand (betreft hier tevens de oude spiegels van Ed :o ;) ). Nu heb ik van de week mn spiegeladaptors (rizoma) ontvangen waarmee ik de spiegels hoopte te kunnen monteren. Blijkt dus niet te gaan werken.
Aan de standaard spiegels van de Z zit een adaptor vast (volgens mij niet los te krijgen??) met aan de binnenkant schroefdraad, wat over de bevestiging op het stuur valt (met dus het schroefdraad aan de buitenzijde). De rizoma adaptors zijn niet meer dan een leeg hulsje met een bijbehorende inbusbout. Deze inbusbout zou dus in het stuur gedraaid moeten worden, maar de bevestiging op het stuur heeft alleen schroefdraad aan de buitenzijde zitten --> inbusbout kan dus niet worden vastgedraaid :?

Spiegels

Adaptors

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is...en jullie misschien kunnen vertellen dit op te lossen?
:W


Afgelopen dinsdag bij Horeon nog een oranje Z gespot...hebben nog staan lullen. Misschien iemand van hier? En er stond nog een Z van het forum buiten...zwart met gelige rimstriping en een Mivv pijp...was dat geen 010-ert? :+


snap niet echt hoe dit mogelijk is heb zelf een z1000 met rizoma's en die waren er zo opte schroeven ik kan je wel foto laten zien
S6001266.jpg

S6001267.jpg

zo als te zien zijn gewoon op de ogrinele spiegels houders geschroefd

ps ZE ZIJN OOK TE KOOP (rizoma Circuit 851 BS010B)
 
Laatst bewerkt:
eeey smurf waar vandaan heb je die barends gehaald

merk type en prijs
mail me anders maar ff mag ook wilcoopgenoort@hotmail.com

Dat zijn Booster Bar-ends, heb ik zelf van Motoport Rotterdam.
Kosten 17.50 't stuk, en zijn bij de meeste motorzaken wel te krijgen.
De Boosters komen iig via www.splashdesign.nl , dus als ze in de (kleding)winkel ook HJC, Schuberth, Arlen Ness/Berik en/of Macna verkopen, moeten ze ook aan Booster spul kunnen komen.

En anders kun je dezelfde spiegels ook via o.a. www.bike-design.nl krijgen...

@Pr!li: Ik snap het verhaal niet helemaal...
De standaard spiegels hebben inderdaad een schroefdraad die past in de houder op het stuur, maar die is toch dezelfde als op de bouten die bij de adapters zitten? Of zijn die fijner/grover/anders gedraaid?
 
hee people..
ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een zwarte 2007 z1000...
heb sinds januari een rode 2004 gehad maar dar had ik een beetje problemen mee...

heeft iemand van jullie nog goeie ideën voor mn nieuwe?
hij is helemaal orgineel...
dus er moet nog aardig wat aan veranderd worden..
kent iemand een merk die een beetje dat gp style uitlaten verkoopt?

en die achterlichten met die pinkers erin...is dat een beetje te doen of zit hij binne een maand vol met condens?

ideën voor spiegels? ik zit namelijk te denken aan de reverse van rizoma...



Greets Ex-redz1k, BlackZ1K :P

gp style leovinci rond de 800euries

en rizoma spiegels mja, als ik hier lees is iederéén in holland zot van rizoma en daarom zou ik da nie kopen je moet iets anders kopen zo heb je de exlusiefieteit van iets anders te hebben :9

zo is de mijnen nu







full
 
gp style leovinci rond de 800euries

en rizoma spiegels mja, als ik hier lees is iederéén in holland zot van rizoma en daarom zou ik da nie kopen je moet iets anders kopen zo heb je de exlusiefieteit van iets anders te hebben :9

zo is de mijnen nu







[afbeelding]

Haw haw, gij hebt dezelfde bar-end spiegelkes die ik op mijn Hollandse Zed heb zitten.
Wat nou exclusiviteit? :P
(Daarbij, Rizoma is hartstikke sjiek spul, maar als je het ontwerp niks vind...)

Die rimstriping is trouwens wel hartstikke gaaf, zie ik daar nu op het voorwiel een Kawasaki-logo met daarachter Z1000 staan? :9~
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan