Blauwe Suzuki gestolen in Amstelveen - EN TERUG!

Groetenboer

MF veteraan
19 apr 2008
2.017
1
Enschede
Mensen,

afgelopen nacht (23/24 juni) is mijn motor gestolen, rond de klok van 01.30 (01.38) in amstelveen in de straat saturnus.
ik heb de dief hem horen starten vanacht, maar was niet geheel bij zinnen dus
er kwam niet in me op m naar buiten te kijken,

ik dacht, mijn motor stelen ze toch niet?

kilometerstand, 63xxx KM
kenmerken: zie foto
bijzonderheden, net (gister) nieuw, zelf, bekleed zadel!

Gelieve uitkijken, als je hem ziet, bel de politie Amstelveen (09008844)

alvast bedankt,

Taerek



Terecht!
 
Laatst bewerkt:
Shit man alweer in Amsterdam. Alleen wat moeten ze met wat oudere motor? kunnen ze onderdelen alsnog doorverkopen ofzo?
 
Shit man alweer in Amsterdam. Alleen wat moeten ze met wat oudere motor? kunnen ze onderdelen alsnog doorverkopen ofzo?
als ik dat wist...ik was er iig erg blij mee...
mss een een of andere kraak, of joyride...kzie soms jongeren hier in de wijk hangen...
net om de hoek op n speelplaats.

als ik em tegenkom, schop ik em eraf!
 
Ben regelmatig op schiphol te vinden, da's in de buurt van amstelveen natuurlijk.

Zal een mijn ogen open houden voor je! Sterkte.
 
Echt balen, man (om maar eens een understatement te gebruiken).
Ik ga er ook naar uitkijken en hoop dat je hem nog tegenkomt, of een van ons.
 
HUH!! Dat denk ik ook altijd. Die R1tjes die gejat worden van 10.000+ euro's dan toch niet mijn gsxfje. Maar dan nu toch!!! Echt ongelogelijk Kijk sowiezo vaak onderdelen op MP dus hou het in de gaten voor je ;)
 
Hoe startte hij hem dan? Gehotwired? :P
ik ben geen motordief, dus ik zou het niet weten, maar ik denk met n schroefendraaier in het stuurslot en flink draaien, de sleutel heb ik nog (hoewel ik eerst dacht dat ik die in de motor had laten zitten)
net bij de politie aangifte gedaan, en maar hopen dat ie heel terug komt...
net de buren ook gesproken en die zeiden dat ze vanacht ook een motor geluid hadden gehoord...(positief)
de sensor van de jiffy was niet ingeschakeld, dus bij het in de versnelling zetten en dan oplaten komen werkte niet, en sloeg dus n keer of 6,7 af.

dief heeft nog geprobeerd om door veel toeren te maken hem aan te krijgen.

kut kut kut...


allen bedankt voor het uitkijken.
 
Stelletje amateur :(

Ik zal in de omgeving Eindhoven opletten, je weet maar nooit. Zo'n stickerloze kuipsoes valt wel een klein beetje op (staan er geen 10 van in een straat ;)).

Blijft hoe dan ook gewoon klote -O-
 
Mensen,

afgelopen nacht (23/24 juni) is mijn motor gestolen, rond de klok van 01.30 (01.38) in amstelveen in de straat saturnus.
ik heb de dief hem horen starten vanacht, maar was niet geheel bij zinnen dus
er kwam niet in me op m naar buiten te kijken,

ik dacht, mijn motor stelen ze toch niet?


kenteken : MF-BN-69
kilometerstand, 63xxx KM
schade: zie foto
bijzonderheden, net (gister) nieuw, zelf, bekleed zadel!

Gelieve uitkijken, als je hem ziet, bel de politie Amstelveen (09008844)

alvast bedankt,

Taerek

WTF! Gewoon in mijn hometown -O-

Ik hou mijn oogjes open :Y
 
Laatst bewerkt:
Jezus, balen!
Lijkt me wel héél raar om je eigen motor te horen als je lekker ligt te slapen...
Ik zou zoiets hebben van: Nee, das nie goed nie :?

Sterkte met het verwerken, hopelijk vind je m terug!
 
Ben bang dat ie al in onderdelen uit mekaar ligt, al hoop ik dat je hem nog terugkrijgt ben bang van nie....
 
bel P r de Vries es op.
die kent de procedures van het motordievengilde.
ze verdwijnen vaak naar R,dam in een zeecontainer.
 
Ik hoop echt dat je hem terugvindt...

Schakelbrommer van vriendin van me was paar maanden geleden gestolen in Amsterdam, een paar dagen later werd hij in onderdelen aangeboden op marktplaats. Onder andere naam afspraak gemaakt om onderdelen op te halen en vervolgens de politie meegenomen. Hoop dat jij ook zoveel geluk hebt!
 
Balen man! Misschien heeft iemand gewoon onderdelen nodig en zijn ze te beroerd om nieuwe te kopen *zucht*. Je kunt je abonneren op bv veilingkijker.nl, zodat wanneer er onderdelen worden aangeboden je automatisch een mailtje krijgt.

Sterkte ermee!
 
Balen man! Misschien heeft iemand gewoon onderdelen nodig en zijn ze te beroerd om nieuwe te kopen *zucht*. Je kunt je abonneren op bv veilingkijker.nl, zodat wanneer er onderdelen worden aangeboden je automatisch een mailtje krijgt.

Sterkte ermee!
goede tip, ik kijk er wel op, maar wist niet dat je gemaild word wanneer er wat onderdelen geplaatst worden.

groeten Taerek

update: vanmiddag alle papieren gefaxed naar de verzekering, en k krijg contact met n expert die me wat dingen gaat vragen.
 
goede tip, ik kijk er wel op, maar wist niet dat je gemaild word wanneer er wat onderdelen geplaatst worden.

groeten Taerek

update: vanmiddag alle papieren gefaxed naar de verzekering, en k krijg contact met n expert die me wat dingen gaat vragen.
hoe werkt dat aanmelden :$?
 
Groetenboer!


Ik heb jouw motor gevonden! Ik heb 2 plaatjes geschoten als bewijs maar techniek werkt tegen.

Mijn nummer is xxx.. Bel me op!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan