Gestolen Yamaha XT 660 R MP-FD-62

Mele

MF'er
7 apr 2005
145
2
Amsterdam
Beste,

Op de Mijehof in Amsterdam-Zuidoost is vanochtend tussen 6:20 en 7:20 uur mijn Yamaha XT 660 R uit 2004 uit mijn voortuin gestolen. Het kenteken is MP-FD-62.

De opvallendste kenmerken zijn:

- Er zitten geen stickers op de motor
- Groot Renthal rally stuur met "stootkussen"
- Krassen aan de linkerkant, met name op de koplamp
- Stalen Mivv einddempers
- Continental noppenbanden
- Tail tidy met led achterlicht en de originele knipperlichten
- Kilometerstand tussen de 23000 en 26000 km

Drie jaar geleden ben ik vader geworden en sindsdien stond hij in de schuur. Afgelopen weekend begon het te prikkelen en had ik hem naar buiten gehaald, maar het lukte mij niet om hem te starten. Ondanks de druppellader was de accu overleden.

De motor heeft voornamelijk emotionele waarde omdat ik hem nieuw gekocht heb in 2005 en er met name in Zuid-Frankrijk een aantal hele mooie avonturen mee heb beleefd.

Ik zal proberen een foto toe te voegen zodra ik er een gevonden heb.
 
Ships man... ik hoop dat het een "kwajongens" streek is, en dat ie in de buurt terug gevonden word
 
Stond hij op slot.. dit soort fietsen zijn natuurlijk wel erg gewild rond/in amsterdam.. hoop dat je hem terug krijgt.
 
Hou de onderdelen sectie van marktplaats en facebook marketplace goed in de gaten... anders is hij naar het oostblok.
Ps ze zetten hem vaak ergens in de buurt onder een zeiltje om "af te koelen" (voor GPS trackers enz)
 
Stond hij op slot.. dit soort fietsen zijn natuurlijk wel erg gewild rond/in amsterdam.. hoop dat je hem terug krijgt.
Ja, met een ART4 schijfremslot en stuurslot, maar helaas niet aan iets vast. Had geen idee dat ze zo gewild waren.

Normaal gesproken staat hij in de schuur, maar omdat ik van plan was een rondje te doen zodra de nieuwe accu binnen was, had ik hem sinds zaterdag even buiten laten staan.
 
Sterkte en hoop dat ze hem snel en in een geheel terugvinden. Zou er inderdaad even een groot rondje in de buurt lopen/ fietsen en kijken. Als hij niet startte zal hij niet zo heel ver zijn. Hopelijk staat hij dan niet in een schuurtje opgeborgen
 
Terug
Bovenaan Onderaan