TK: Suzuki GS500E 25kw '02

warmloper

MF'er
17 jan 2008
93
0
Breda
Te koop:

Suzuki GS 500 E
25kW, ook op kenteken
Is goed onderhouden,
en ik heb er nooit problemen mee gehad.
Hij doet het gewoon erg goed!
Reden van verkoop is einde van 25kW periode.

Datum deel 1: 1-8-2002
km. stand: 614**

Paar maanden geleden service gehad:
- olie & filter
- kleppen etc. afgesteld
- achterband

Banden: Michelin Pilot Active
Voor: 65%
Achter: zgan

Vraagprijs: €1999
In Prijs gedaald: €1750



Nu vaste lage MF prijs! €1500


Foto-IWHE7ZZW-D.jpg


Foto-Z7F6MVAT-D.jpg


Foto-SR4NYTHK-D.jpg


Foto-DNJWI6HC-D.jpg


Foto-LSAYCXUG-D.jpg


Foto-6ZSANS4C-D.jpg


Foto-MQBSYFPZ-D.jpg


Foto-4ZM3JI4K-D.jpg


Foto-ZGIJSAXW-D.jpg


Foto-AZLAM6MJ-D.jpg


Motor is te bezichtigen in Breda
Inruil met bijvoorbeeld R6,VTR SP-1/2 of andere supersport is bespreekbaar
(met bijbetalen van mijn kant uiteraard)


Als je interesse hebt, stuur dan maar een mailtje naar royvanreenen@gmail.com. Je kan ook bellen naar 06-25303090
 
Laatst bewerkt:
Geen interesse voor leuke startersfiets? Doe ik een kickje
 
btw, blijft natuurlijk spannend om een motor te kopen van iemand met een nick als Warmloper :Y
 
Nette motor, een van de mooiere gs'jes. Enig idee of het moeilijk is de 25kw set eruit te halen?
 
btw, blijft natuurlijk spannend om een motor te kopen van iemand met een nick als Warmloper :Y

Jaja ;) Maar warmloper is nog een naam van mijn brommertijdperk. Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, hij heeft geen warmloper gehad.

Nette motor, een van de mooiere gs'jes. Enig idee of het moeilijk is de 25kw set eruit te halen?

Nee hoor, het zijn twee ringetjes tussen de carburateurs en het blok. Een beetje klusser is er in een uur wel mee klaar.
Ik kan je trouwens ten zeerste adviseren om dat niet te doen als je nog een 25kw rijbewijs hebt. Maar je moet het zelf weten natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Jaja ;) Maar warmloper is nog een naam van mijn brommertijdperk. Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, hij heeft geen warmloper gehad. Deze motoren zijn ook echt bulletproof.Nee hoor, het zijn twee ringetjes tussen de carburateurs en het blok. Een beetje klusser is er in een uur wel mee klaar.
Ik kan je trouwens ten zeerste adviseren om dat niet te doen als je nog een 25kw rijbewijs hebt. Maar je moet het zelf weten natuurlijk

Zit tegen het einde van mijn lesperiode, vroeg dat juist omdat ik gene 25 kw hoef te rijden.
 
Erg mooi fietsje. Jammer dat ik nog bezig ben met mijn rijbewijs.. Als je deze in de winter/ het voorjaar nog te koop hebt dan koop ik hem :P *D
 
Subtiel kickje. Nog te koop? Ik je al meel toe gestuurd maar daar lijk je vooralsnog niet op te reageren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan