Gestolen Motor gevonden!! en terug?

Groetenboer

MF veteraan
19 apr 2008
2.017
1
Enschede
Na Nightbeat ben ik aan de beurt om goed op te letten in mijn wijk,

en jawel, Ik loop net mijn straat in, staat er nog steeds (al anderhalve week) een motor
en ben net toch maar even van dichtbij gaan kijken.
Stuurslot eruit, en veel beschadigingen.

Het gaat hier om een triumph tiger, met kenteken mh-tr-28.
Net de politie gebeld om er een melding van te maken. ik hoop dat als ik vanavond terug kom uit mijn werk dat de motor van zijn plaats is en dat ie word terug gebracht naar de rechtmatige eigenaar.

Ik heb al gezocht op dit forum naar een eigenaar, maar hier kwam niets uit.
op www.rdw.nl stond deze als gestolen.

Groeten Groetenboer!



p.s. Oproep aan iedereen die dit leest: Staat er een motor in je wijk en weet je niet van wie die is. check direct het RDW register om te kijken of hij wel of niet gestolen staat!
 
Laatst bewerkt:
p.s. Oproep aan iedereen die dit leest: Staat er een motor in je wijk en weet je niet van wie die is. check direct het RDW register om te kijken of hij wel of niet gestolen staat!

Goede actie :Y Hopelijk komen gestolen motoren op deze wijze sneller terug bij de rechtmatige eigenaar.
 
:} netjes.

maar stond er geen topic dat er een tiger was gestolen,kan het even niet vinden
 
:} netjes.

maar stond er geen topic dat er een tiger was gestolen,kan het even niet vinden
heb gezocht op gestolen;triumph;en het kenteken...

normaal als je googled op het kenteken van n gestolen motor die ook op het forum staat komt ie bovenaan te staan, in dit geval niets van dat
 
Laatst bewerkt:
Dit doe je alleen maar omdat je ook zo'n stoer onderschrift wil hebben! Waarschijnlijk heb je 'm zelf gestolen ook :N



















:+
 
...
p.s. Oproep aan iedereen die dit leest: Staat er een motor in je wijk en weet je niet van wie die is. check direct het RDW register om te kijken of hij wel of niet gestolen staat!
De politie heeft toch van die wagens met nummerplaatherkenningscamera's/software? Daarmee kunnen ze (zichtbare) nummerplaten onmiddellijk automatisch laten controleren, waarom niet standaard alle wagens laten uitrusten met deze hardware? (zal niet genoeg opbrengen waarschijnlijk, en het zou de burger wel eens kunnen helpen)
 
De politie heeft toch van die wagens met nummerplaatherkenningscamera's/software? Daarmee kunnen ze (zichtbare) nummerplaten onmiddellijk automatisch laten controleren, waarom niet standaard alle wagens laten uitrusten met deze hardware? (zal niet genoeg opbrengen waarschijnlijk, en het zou de burger wel eens kunnen helpen)
als de motor met het kenteken aan de niet-straatkant staat word dat lastig :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan