terug van weg geweest, pnieuw voorstellen dan maar...

Neophron

MF'er
15 jun 2005
95
0
apeldoorn
Hi,
lang geleden ben ik hier al eens actief geweest, toen nog met me Magna ( ja, er is een naamsverandering aangevraagd :P ) onervaren en overompeld door wat ik toen zo mooi vond kocht ik een zwaar verbouwde magna, maar door die zware verbouwing kreeg ik erg veel last van me rug ( geen comfort etc. ).
dus nu, inmiddels 4 jaar later en wat ervaring rijker ( nog lang niet uitgeleerd :P ) heb ik een nieuwe fiets gekocht.
een Honda VTX 1800 C uit 2003, met iets meer dan 6000 mile ( ongeveer 10.000 km ) op de teller.
some pic's :
picture.php

picture.php

picture.php

ik hoop hier iets meer plezier aan te beleven en dus ook hier iets actiever te zijn :)
 
k hoop hier iets meer plezier aan te beleven en dus ook hier iets actiever te zijn :)
Zal wel lukken toch ? Alleen denk ik niet dat je nu de meest comfortabele fiets het uitgekozen.. neemt niet weg dat ie erg mooi is (y). Veel rijplezier!!!
 
Zal wel lukken toch ? Alleen denk ik niet dat je nu de meest comfortabele fiets het uitgekozen.. neemt niet weg dat ie erg mooi is (y). Veel rijplezier!!!
ik zit een stuk rechter, en deze fiets heeft tenminste degelijke vering.

mijn magna had een zadel van ongeveer een 2 cm dik, en een monoshock vering, erg laag aan de achterkant en een T-bar stuur, een dodelijke mix als je rug niet zo sterk (meer) is...
ik heb het hele weekend op de VTX gezeten en geen centje pijn gehad... :D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan