Het Ducati Superbike 848, 1098 en 1198 topic part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanx voor de tip, zal eraan denken de volgende keer.

Laatste foto is laatste sessie, was echt redelijk gaar toen.

4 sessies van 45 minuten en dan op de ring is echt killing.
1 sessie heb ik 5 rondjes gemaakt....
Heb flinke spierpijn vandaag :X


damn, da's heftig idd, vooral als je 45 min voluit blijft gaan :o
 
@Spidy

Heb je die mail gelezen van MCT ,voer die curcus voor het onderhoud van ciruitmotoren op 22 augustus :?

Lijk me wel interessant :Y
 
mooie foto's Marco!! *O*

Als ik je een tip mag geven, hoofd (en bovenlichaam) wat meer achter de kuip vandaan, naast de motor zeg maar! ;)


zoiets dus..

[afbeelding]

kun je de motor mooi rechtop zetten! :]

(motor rechtop = meer rubber op het asfalt = meer grip = minder risico op een crash = eerder op het gas! :9~ )

:^

Beter eerst zijn hoofd wat meer naar de binnenkant van de bocht doen, probeer je spiegel er maar af te koppen, dan gaan de bochten al zoveel mooier/lekkerder/sneller/beter *
 
biggelaar is probolt dealer, bel maar eens met oisterwijk. Pro-bolt wordt door alle grote wsbk en SS teams gebruikt > zal wel redelijke kwaliteit zijn dan.

Helaas is pro-bolt een van de mindere merken wat betreft bouten moeren of wat dan ook.Ik spreek uit ervaring want heb van alles wel iets gekocht.Pro-bolt ziet er erg goedkoop uit en gekleurd alu. beschadigd zo.Heb nog een partij alu bouten liggen en ook nog wat tit.bouten maar heb het niet gebruikt.Bike-designe is ook importeur van pro-bolt en geeft zelf toe dat kwaliteit matig is.(en ik ken ze goed).Zelf heb ik alles van lightech,super kwaliteit en redelijke prijs.Alu is zeer mooi,machinaal bewerkt waar het bij Pro-bolt lijkt alsof het uit een gietmal komt. Titanium ziet eruit als titanium,bij Pro-bolt lijkt op RVS.
Wil je nog exclusiever spul dan heb je nog Poggipolini.Maar zit wel een prijskaartje aan.
En meeste teams in WSB gebruiken Lightech.
 
Laatst bewerkt:
Helaas is pro-bolt een van de mindere merken wat betreft bouten moeren of wat dan ook.Ik spreek uit ervaring want heb van alles wel iets gekocht.Pro-bolt ziet er erg goedkoop uit en gekleurd alu. beschadigd zo.Heb nog een partij alu bouten liggen en ook nog wat tit.bouten maar heb het niet gebruikt.Bike-designe is ook importeur van pro-bolt en geeft zelf toe dat kwaliteit matig is.(en ik ken ze goed).Zelf heb ik alles van lightech,super kwaliteit en redelijke prijs.Alu is zeer mooi,machinaal bewerkt waar het bij Pro-bolt lijkt alsof het uit een gietmal komt. Titanium ziet eruit als titanium,bij Pro-bolt lijkt op RVS.
Wil je nog exclusiever spul dan heb je nog Poggipolini.Maar zit wel een prijskaartje aan.
En meeste teams in WSB gebruiken Lightech.


Ok, wil de boutjes door snelsluiters (laten) vervangen.
Raak nu regelmatig boutjes kwijt en met snelsluiters heb je in een wip de kuip er af.
 
Michiel, duurde even dat ik bijgelezen was.........
Mooie Pics van RA.
Mag ik vragen hoeveel en welke banden je versleten hebt die drie dagen?

Wim

Bedankt, ik heb alle drie dagen met 1 set banden gedaan. Ik moet zeggen dat ik dit niet had verwacht aangezien ik met diezelfde set ook al een dagje ZAC had gereden. Maar op advies van de instructeur(s) de laatste dag ook nog gewoon op dezelfde banden gereden en dat ging prima. Allen de laatste sessie merkte ik dat ze wel erg veel begonnen te glijden. De achterband is nu dus ook echt helemaal op!

Gaat trouwens om een set Pirelli's, 120/70-17 SC1 voor en 180/55-17 SC2 achter.
 

Deutscher Sportfahrer Kreis


Aanrader! Auto's en motoren apart in eigen sessies. Gratis instructeurs die je kan volgen in verschillende niveaus of als je de baan goed kent, vrij rijden.

In oktober is er weer een dag.

kwanta costa???

En hoe zit dat met de verzekering en zo. Lees er van alles over in die brief.
Normaal gesproken ben je op de NS verzekerd met een rondekaart of zo, mits je verzekering het uitsluit. Maar bij dit evenement??
 
kwanta costa???

En hoe zit dat met de verzekering en zo. Lees er van alles over in die brief.
Normaal gesproken ben je op de NS verzekerd met een rondekaart of zo, mits je verzekering het uitsluit. Maar bij dit evenement??

110 euro als je lid bent en 200 als je geen lid bent.
In principe is de NS gewoon openbare weg en mogen er ook alleen voertuigen op die ook op de openbare weg mogen. Dus geen circuitmotoren. Dus je bent gewoon verzekerd tenzij je verzekering moeilijk doet. Het evenement geeft ook aan dat er geen wedstrijdverband of tijdmeting is !
 
110 euro als je lid bent en 200 als je geen lid bent.
In principe is de NS gewoon openbare weg en mogen er ook alleen voertuigen op die ook op de openbare weg mogen. Dus geen circuitmotoren. Dus je bent gewoon verzekerd tenzij je verzekering moeilijk doet. Het evenement geeft ook aan dat er geen wedstrijdverband of tijdmeting is !


klopt is officieel een tolweg geloof ik, en als er wat gebeurd komt de polizei ook gewoon langs...

gaan er trouwens nog in augustus mensen naar de ring?
ik ga in de eerste week van augustus, en blijf 7 tot 10 dagen ongeveer, al zal het niet iedere dag ringen zijn, omdat m'n portemonnee dat niet leuk vindt :X
maar lekker rijden door de eifel e.d. ook erg leuk :]
 
Laatst bewerkt:
klopt is officieel een tolweg geloof ik, en als er wat gebeurd komt de polizei ook gewoon langs...

gaan er trouwens nog in augustus mensen naar de ring?
ik ga in de eerste week van augustus, en blijf 7 tot 10 dagen ongeveer, al zal het niet iedere dag ringen zijn, omdat m'n portemonnee dat niet leuk vindt :X
maar lekker rijden door de eifel e.d. ook erg leuk :]
laat de precieze datum ook even aan mij weten, kom ik een dagje, of weekend af met de rijstkoker.

en nog iets, al iets gebhoord van Bart, vroeg om zijn spullen mee te nemen naar Zolder 2 Aug, De soes staat klaar, met kleerscheuren (gevalletje aanhangwagen :/ )
 
laat de precieze datum ook even aan mij weten, kom ik een dagje, of weekend af met de rijstkoker.

en nog iets, al iets gebhoord van Bart, vroeg om zijn spullen mee te nemen naar Zolder 2 Aug, De soes staat klaar, met kleerscheuren (gevalletje aanhangwagen :/ )


ja las het, watskebeurt?

bart heeft idd al wat laten weten, die gaat zijn spullen bij jou afgeven :Y
 
ja las het, watskebeurt?

bart heeft idd al wat laten weten, die gaat zijn spullen bij jou afgeven :Y
vlak bij de vlakte raakte een stuk van het spanband los en trok onder het wiel.
We zagen hem gaan, gingen nog maar 20 de bocht door, gellukig voor mij stond jamey zijn minibike er naast en viel die daar tegen.
maarja, polyster kan niks hebben dus ene stuk gescheurd en wat lak gesprongen.
gisteravond/nacht nog eenmatje tegen gezet aan de binnekant, en een stukje in het stuk wat je vanvoor ziet.

stevigheid is volledig terug, allen blijf je het zien.
ach ja gelukkig was het de srad en niet de K7 ;)

sprekn nog wel af dan, de srad kon op de kar he ?

Gr, en nu zal ik niet meer storen in jullie topic ;)
 
Hier word het tijd voor een opvolger. Vind de 848 wel erg leuk. Nu tot tweemaal een leuke 848 voor mijn neus weggekaapt. Er stond er 1 bij Arimolenaar met allemaal carbon enzo + mooie uitlaatjes en die was in een dag verkocht. Die was nog geen 13.000 euro...


Je moet gewoon wat meer gaan rijden. *O*

biggelaar heeft een witte demo 848 die met korting weg mag. misschien een bezoekje waard.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan