Honda CBR 1000F M&G deel 2

26 of 27??

  • 26

    Stemmen: 12 85,7%
  • 27

    Stemmen: 2 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jetjock

MF veteraan
31 aug 2006
2.761
0
Melreux
Wanneer? 26 september 2009

Waar? Route Ammerzoden

startpunt: De Lucht West (A2 tussen Utrecht en Den Bosch)

Tijd: 09:30 (hoezo vroeg, niet zeuren ;) )

Route map (voorlopig): Rondje Ammerzoden

Eindpunt: Bommelwok in Zaltbommel.

Wie? iedereen met een Honda CBR 1000F


de vorige meet en greet is hier te vinden.

15gfd4i.jpg


cbr1000fmeetandgreet200.jpg


Deelnemers:
Jetjock
Dirk Jan 73 & Helly + broer
Hans-cbr1000
CBRJonnie + Co
Wet Piston (+co)
Kaydecop ( helaas deze keer niet)
Chase_this (ovb)
Mark de Grijs
Jailbird 1970
FleuRR
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor de 27ste gestemd, maar 26 kan ook, ben nl beide dagen vrij *D

De 27ste is op een zondag, en meestal heb ik dan nix bijzonders te doen als ik vrij ben...vandaar de 27ste.
 
Mij maakt het zelf ook niet zoveel uit zaterdag of zondag.

Heeft iemand nog een leuke route liggen ergens in het midden van het land bijvoorbeeld?
 
Ik kan in principe ook beide dagen, heb voor de zaterdag gestemd!
Ten aanzien van het voorstel: zie mijn reactie in het cbr forum!


Het probleem is een beetje de dat 1000f muiters door heel nederland en belgie heen zitten. Als we zo ver naar het noorden gaan is er 'iemand' die al 430km moet rijden om bij de tour te komen zeg maar, dan de tour moet rijden, en dan weer terug... :/ wordt misschien een beetje veel van het goede..
 
Zijn beide leuke routes :) , route een moet wel aangepast worden wegens afsluiting van de dijk in het weekend. Dit is echter geen probleem. Routes zijn wel een thuiswedstrijd voor mij. :+
 
Rondje Amerzoden klinkt goed, die andere gaat door Nijmegen en dat wil ik toch wel voorkomen met de dikke duizend ;) Laatste keer dat ik in die regio heb getoured zal ergens eind jaren 90 zijn geweest :)
 
Nou had met de Rizla Racing day geen motor, 30-8 Meeting heb ik geen motor en nu WEER niet.

sommige mensen hebben ook al meteen overal een antwoord op, zonder eerst normale vragen te stellen , jammer dit :+

Back on topic, NEE ga de zx10r niet weer verkopen, althans, eerst niet ;) krijg ik ruzie met co.
 
shit shit shit dan heb ik weer geen motor

Largo, staat op MP en speurders en bij de motorzaak makker, komt goed ;)

"Waarom kopen, huren kan natuurlijk ook" :P

Ik heb me laten vertellen dat een Honda Transalp b.v. best goed zit voor de &Co ;)
 
Nou had met de Rizla Racing day geen motor, 30-8 Meeting heb ik geen motor en nu WEER niet.

sommige mensen hebben ook al meteen overal een antwoord op, zonder eerst normale vragen te stellen , jammer dit :+

Back on topic, NEE ga de zx10r niet weer verkopen, althans, eerst niet ;) krijg ik ruzie met co.
He M-J ik heb nog een waardebon voor 1 dag gratis motor huren bij ten Kate. Gekregen van m'n rijschool toen ik geslaagd was.....
Doe maar een goed bod...... ;) Hehehehe (meiertje of 2 ofzo).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan