Harleys in South Park

aha..evengoed categorie ''tough'' wannabe dus

some (not me) say: ''fag''

is dat wannabe? Ik ben het tog gewoon? Tis niet zo dat ik mezelf wil zijn maar ik ben mezelf niet. Zou alleen kunnen als ik ook nog schizofreen was, maar voor zover ik weet hangen er wel wat draadjes los, maar was ik dat niet...Ik snap niet precies wie ik dan volgens jou zou willen zijn die ik niet ben...Of is dit te diep voor de zondag :P?
 
Grapwekkend is dat ook ik niet voldoe aan die norm, ben 23, en rij meestal met potje, ouwe afgeragde leren motorjack, kisten of cowboy-laarzen (soms All-stars met mooi weer), en een spijkerbroek. Nou gaan er allemaal van die krentekakkers denken van "da'snie veilug as je valt", das waar, maar ik zit op die motor om te rijde, nie om te vallen

Ik zou ook het liefst in spijkerbroek gaan (heb em nog net dus nog niet zonder motorbroek gereden), een yammie gekocht mede om de reden snel ergens heen te kunnen.
En dan werkt een heel pak niet, een motorjack ofc wel.
Met cruise snelheden gebeurd er toch niks? :]
 
Vind het wel een mooi voorbeeld van hoe asociaal sommige 'motor rijders' zijn. Vooral dat gespuis dat 2 maand per jaar ondergekleed de buurt terroriseert met een open uitlaat... (alle merken en modellen doorgelaten) Stupid fags! :)
 
ik piste in mn broek bij die aflevering van southpark.... zeker met de bigtwin beurs van afgelopen weekend vers in gedachten

;)


"nobody is intimitaded actually..... everybody realizes that people that are so needy for attention, that they need to dress up and be as loud as possible are you guys, and sixteen year old girls..... just wanted to let you know.... youre f%cking fags...."
 
Laatst bewerkt:
Blij dat ik geen fag ben, ik rij Yamaha, geen Harley, ik wilde wel een Harley, maar bij nader inzien... :]

ben benieuwd wat deze aflevering doet met de inruilwaarde van mn dragstar... :P

bij nader inzien vind je het prettiger om een startmotor-systeem te hebben wat niet deugd en een versnellingsbak die vast kan slaan ... :z
 
maar ,....ik heb ook gelachen hoor om dat southpark filmpje ...... :) :) :)
 
Vond het een geweldige aflevering! Maar ben dan ook al zo'n 10 jaar South Park addict... En ondanks dat ik zelf spaar voor een Harley voel ik me niet aangesproken. Er is een verschil tussen een motor kopen omdat je die mooi vind en er lekker mee wil rijden, en een motor kopen om stoer te doen... rest my case. 8-)
 
een HD kopen die je mooi vindt,......en dan ?? ,......een vol modern motorpak aantrekken ,.....en een integraal op je hoofd ?

Je vind éen HD door z'n nostalgische uiterlijk en idem techniek waarschijnlijk mooi ( want perfect is ie naar hedendaagse maatstaven echt niet ) .
Op zo'n stenen-tijdperk-ding ga je er dan een beetje in stijl gekleed op zitten ,.....anders is 't echt geen porum.
HD's moeten wel een pietsie geluid maken ,......om zelfde reden als hierboven.

Die open "stofzuigerstangen " zijn alweer een beetje op z'n retour merk ik ,.....
...( ik heb er zelf in ieder geval een hekel aan ,.....teringherrie maken om teringherrie te maken is een beetje maf ,.....maar geruisloos met 80dba is ook maf )
HD's zijn nooit fluister-brommertjes geweest ,......en 't karakteristieke authentieke ploffende geluid is wel gezellig....

Het filmpje is een lollige parodie ,......ik heb 'r lekker om gelachen :)
 
een HD kopen die je mooi vindt,......en dan ?? ,......een vol modern motorpak aantrekken ,.....en een integraal op je hoofd ?

Euhm.. ja! Ik rij met leren motorpak, en een open helm. Kan me niks schelen wat andere rijders ervan vinden. Je rijdt toch motor zoals jij dat wilt? Ik ken net iets teveel mensen die al dan niet door eigen toedoen met de motor zwaargewond in het ziekenhuis zijn beland, dus ben wel wijzer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan