newbies aan de warme chocolademelk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie gaan er zondag nog een ritje maken :] ? Rondje Markermeer iemand, of liever naar onderen richting de dijken? Heb wel weer zin in een ritje (met een wat kleiner groepje deze keer :+ ). Rondje Flevopolder kan ook nog (heerlijk relaxed rijden langs het water :] ). Nouja, ik hoor het wel welke kant we op willen *O*
 
Laatst bewerkt:
Hmm, een ritje is altijd goed. Zondag is ook prima :P Waar maakt me niet zo veel uit eigenlijk. Ik hou even de planning in de gaten voor zondag.
 
Aankomende zondag? Klinkt goed, ik hou me aanbevolen maar durf me nog nergens op vast te leggen. :)

Nu even aan het spelen met Garmin. Wat een waardeloze zooi eigenlijk. Mapsource installeren, nu nog even uitvogelen hoe ik ook alweer een map installeer etc. B|
 
ook present hier
ritjes is altijd leuk maar jammer dat ik zondag ook al een rit heb
van eindhoven naar nijmegen en terug over dijkjes en al:P

en dit is een routew die je zelf gaat rijden met een groepje en dus sneller kan gereden worden
iets voor onds ??
http://www.rijschoolheezen.nl/site/index.php?i=33

Of je bent zelf instructeur bij deze rijschool, of je hebt familie of vrienden werken bij deze rijschool, of je hebt er zelf gelesd. Maar het valt op dat je het al een aantal keer genoemd heb :D
 
Of je bent zelf instructeur bij deze rijschool, of je hebt familie of vrienden werken bij deze rijschool, of je hebt er zelf gelesd. Maar het valt op dat je het al een aantal keer genoemd heb :D


ik heb er zelf gelest en heb hem nu 3 keer mee mogen maken de route's van heeze en allemaal top weggetjes richting de dijken en dan lekker dijkjes rijden smiddags
 
oh ik ging er met Maartjinski heen en nog enkele maar is altijd leuk om met meerderen te gaan he

met groep 3 heb ik gereden en was zeer geslaagd om het nog een keer te doen met de mensen
 
nee route krijg je daar en 2 consumpties bonnen, als je wilt kan ik de route wel voor een garmin regelen, alleen heb er zelf geen
;(
ja ik weet dat ik niet kan schrijven :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan