newbies aan de warme chocolademelk

Status
Niet open voor verdere reacties.
DevilDriver reageert....
volgens mij is het hetzelfde hotel als Kato & GirlR1100S verblijven....

Klopt.... altijd leuk bij Stefan. :Y

Wat betreft jouw reserveringsprobleem...... reserveren voor degene die zeker meegaan.
De overigen regelen het dan verder zelf maar.

Probeer jezelf uit de wind te houden... ;)
 
oke...

ik ga deze ronde overslaan. ik kan gewoon niet duidelijk genoeg zijn! sorry heren voor de onduidelijkheid van mijn kant af! ben een vrouw hea :P O-)

er zal maybe nog wel een ritje zijn volgend jaar!

groetjes heleen!

ik huo jullie wel in de gaten hoor :P

Niet doen, het is toch een weekend. Dan kan je toch zeker wel? :/

Nou DD, dat lost je wel probleem met reserveren op, als alles dan duidelijk is hoef je niet te wachten. :+
 
@DD: Die hotels zijn prima hoor, welke je ook kiest... :P

Als Kato ook wilt voorrijden kunnen we zelfs nog meerdere groepjes maken, afhankelijk van het aantal aanmeldingen.
 
ik zal het volgende topic openen zometeen en voorbereiden zodat ik kan zien of we groepen maken en er eventueel meer aanmeldingen komen vandaag

@Heleen is nog niet zeker maar in de bouwvak wou ik de 2e eifel tour doen als ik daar dan weer zin in heb :P
 
Sja, ik zal mn navi ook wel meenemen. En als we van te voren al een route plannen dan zal die er ook wel in kunnen.
Echter.. ..een tijdje achter Kato en/of Katomaatje aanrijden zal ik ook niet afslaan denk ik :]
 
ik zal het volgende topic openen zometeen en voorbereiden zodat ik kan zien of we groepen maken en er eventueel meer aanmeldingen komen vandaag

@Heleen is nog niet zeker maar in de bouwvak wou ik de 2e eifel tour doen als ik daar dan weer zin in heb :P

godver, ik twijfel als de pest! haha aan de ene kant wil ik wel heel graag mee! maar op de een of andere manier voel ik aan me water dat ik straks niet mee kan -O-
 
gewoon mee gaan!!
alles wat ertussen komt afzeggen, ik zorg ervoor dat het de moeite waard word
en het is maar een weekend, als er iets tussen komt kun je dat vast opschuiven

het nieuwe topic is er, moet er nog wel het een en ander aan doen maar alle info komt iig in de 1e post
Newbie-Eifel-Rit-2010-deel-I
 
mn paspoort is verlopen :s echt vage zooi overal op inet daarover
een ID is geldig in duitsland want er staat een sofi nr op, maar dat staat ook op mn RBW
is mn RBW dan ook geldig als ID in duitsland?
en wat als ik word aangehouden en een verlopen paspoort bij heb :s
er staat nergens wat dan....een boete misschien?
 
rijbewijs lijkt me niet geldig..

404 Pagina niet gevonden | Gemeente Utrecht

als je aangehouden wordt zonder geldig reisdocument word je denk ik vastgehouden totdat iemand je paspoort komt brengen.






:+

oh ja het lijkt me wel leuk om een keer mee te gaan naar het buitenland maar ik probeer volgend jaar eerst een 'bergtraining' weekendje te doen.
 
Laatst bewerkt:
die bergtraining word in de buurt van de rursee gehouden en denk dat je na die training ons al ver vooruit bent:P
en zo'n training is veel duurder
 
training is vast (& zeker) duurder maar ik hoop d'r dan 't een en ander van te leren
en m'n snelheid ligt na een akevietje op zeer net niveau. ;-)
 
thx. voor de tips DD. ik heb een training via deze link gezien (heb via hun vorig jaar ook een circuitveiligheidstraining in lelystad gedaan (ook heel leuk))

Meneer Verkeer - Rijopleidingen

die van meneer verkeer is voor mij ook lekker dichtbij.

JR

ps kan niet wachten totdat het weer weer wat opknapt.... en we weer lekker kunnen sturen
 
heeft er iemand een idee voor de meeting?
we hebben een idee nodig voor wat we gaan doen en waar precies daarna

we kunnen een korte route rijden, maar aangezien er waarschijnlijk mensen van ver komen
(groningen en zuid limburg) hebben die misschien genoeg gereden die dag
dus we kunnen daar naar een pannenkoek huis gaan o.i.d.

kom maar met ideeen
 
Laatst bewerkt:
heeft er iemand een idee voor de meeting?
we hebben een idee nodig voor wat we gaan doen en waar precies daarna

we kunnen een korte route rijden, maar aangezien er waarschijnlijk mensen van ver komen
(groningen en zuid limburg) hebben die misschien genoeg gereden die dag
dus we kunnen daar naar een pannenkoek huis gaan o.i.d.

kom maar met ideeen


als et ergens mid februari is en je doelt op een dagje rond :]
dan ben ik er ook bij
 
We kunnen wel een klein rondje rond Utrecht doen met onderweg of aan het eind een uitgebreide stop? Lijkt me geen straf in elk geval als het weer wat beter wordt...
 
Jah, een rondje rijden zal er wel bij horen denk ik.
Hoeft geen rit van weet-ik-veel-hoe lang te worden, maar je moet ook niet voor niks bij elkaar komen als motorrijders zijnde ;)

Weet niet of iemand een leuk rondje heeft op een leuke plek? Anders dan doe ik wel een rondje Utrecht rijden voor die tijd. Kan alleen nog niet zo met Garmins RoadTrip overweg om een route te maken, maar dan rijd ik hem wel een keertje en trek hem uit mn navi :]
 
Een route loggen is een goed idee, dan is die gelijk voorgereden. Een andere optie is een kleine route van internet te trekken.

Al met al stel ik voor niet te veel uren in de route te steken, gewoon een klein rondje is goed genoeg, lopen spelen met allemaal navigatie-programma's om zelf een geheel nieuwe route te maken is overkill.

Daarna ergens wat eten is misschien wel aardig, maar misschien is het ook grappig om wat actiefs te doen met z'n allen, bowlen of paintballen bijvoorbeeld.
 
Wie, wat, waar, wanneer *O* ?

Als de pekel weer weg is heb ik er ook wel weer zin in :Y . Al moet ik wel eerst de motor een beurtje geven (nieuwe kettingset, remblokken, olie, filters). Omgeving Utrecht lijkt me wel weer een handige startplaats, voor iedereen goed te vinden/bereiken. Toertje van +-100km? Of liever wat korter/langer? Eten erbij? Kan geregeld worden ;) . Toer in elkaar bakken kost zo een 2-4 uurtjes. Als ik volgende week klaar ben met alle toetsen en tentamens kan ik wel even wat in elkaar draaien.

Dit heb ik nog liggen:
-Idee voor Ex-lessersrit +-110km, heb ik toen getest, maar door omstandigheden nooit met de Ex-lessers kunnen rijden. Start trouwens bij AC de Meern
-Idee voor Spiegelpolder, Vinkeveense en Loosdrechtse plassen, +-90km, kan langer/korter gemaakt worden, route komt ook langs foodstrip, startpunt Breukelen. Dit kan wel een leuk opwarmrondje voor het nieuwe seizoen zijn. Al is het wel weer iets hoger in Nederland gelegen.
-Idee voor Rivierenrit, +-160km, start Nieuwegein, twee stops met eten (waarvan één pannekoekentent), vrijwel volledig langs water en dus over dijkjes. Deze rit wil ik ook nog gaan rijden met de Fazers.
-Rondje Markermeer, 155km, start zal ergens ten Oosten van Amsterdam zijn, veel water, dijkjes maar ook veel rechtuit (kan saai worden).
 
Laatst bewerkt:
100 km lijkt mij prima, miss wat langer ook, maar paint ballen zie ik niet echt gebeuren als iedereen zijn motor spullen aanheeft etc....

rond utrecht is voor mij prima, word mijn eerste groeprit :D

misschien iemand die eens een datumpje kan gaan prikken en een begin lijstje van deelnemers opstelt ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan