newbies aan de warme chocolademelk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die is dus in principe bedoeld voor de Eifel mensen om kennis te maken?

zou wel handig zijn als er veel bij zijn die mee naar de eifel gaan

maar voor de meeting moeten we nog iets anders verzinnen
dat zal een vrij kleine route worden of iets gaan doen zoals ergens eten ofzo
er komen er dan helemaal uit zuiden van limburg en uit groningen, denk niet dat die dan nog ver willen rijden

dat zoeken we wel uit zodra we zover met de route zijn in het andere topic
 
deze is voor iedereen die nog niet heel lang z'n rijbewijs heeft of in ieder geval er geen problemen mee heeft dat de rit redelijk rustig wordt gereden.

en is voor de eifel newbies natuurlijk ook een leuke rit om ff (her) kennis te maken

JR

ps vorige keer waren er zo'n 40 deelnemers moet weer kunnen.
misschien moeten we dan wel de groep opsplitsen
 
deze is voor iedereen die nog niet heel lang z'n rijbewijs heeft of in ieder geval er geen problemen mee heeft dat de rit redelijk rustig wordt gereden.

en is voor de eifel newbies natuurlijk ook een leuke rit om ff (her) kennis te maken

JR

ps vorige keer waren er zo'n 40 deelnemers moet weer kunnen.
misschien moeten we dan wel de groep opsplitsen

ik rij wel weer achter!

miss weer gezellig met Viccie en vriend?? :)
 
Die voorjaarsrit, is dat nu alleen voor de Eifelgangers of mag de rest nou ook komen. Het begint ondertussen wel knap onduidelijk te worden van wat het nou gaat worden :? . Als ik welkom ben, dan wil ik wel weer GPS rijden :Y
 
wil je weer 40 deelnemers? :o :o :o

als je dat doet wil ik je wel helpen maar ik ga het niet meer zelf organiseren voor zovelen
en dan zou ik nou al een topic openen, dan word het een zeer grote openingsrit waar velen hun nieuwe cam uit willen testen enz :} :]
 
@DD
Oke mooi, het is me weer helemaal helder :)

@JR777
In de Eifel ben ik niet zo bekend, omgeving Utrecht, midden Nederland gaat het me vast wel lukken om iets van een leuk ritje te GPS'en ;) . Voor mezelf heb ik al een paar ritjes klaar liggen die ik eens wil proberen. Voornamelijk langs water :Y Als dit wat leuks is, dan kan ik altijd nog verbouwen voor een newbie toer.

@DD
Aantal deelnemers/weggebruikers maakt mij niet uit :P . Aangezien ik (zoals gewoonlijk) ontken dat ik voorrijder ben en alle verantwoordelijkheid van de hand wijs maakt het mij niet uit hoeveel weggebruikers achter me aan rijden :P .
Het hangt ook af van de route hoe je de groepen maakt. Als het zoals de laatste rit is, dan gaat één groep met follow up prima. Maar ga je een route rijden met veel stoplichten, kruisingen en rotondes en 40+ rijders, dan kan het nog wel eens lastiger gaan worden. Het is dan handiger om te groep te splitsen en op verschillende tijden te vertrekken om te voorkomen dat de groep teveel gerekt wordt. Ondanks iedereen zijn/haar eigen tempo mag rijden krijg je toch al snel dat mensen niet achter willen blijven en toch dat ene dotje gas bijgeven.

Je zou dan net zoals bij het Eifelweekend de groepen kunnen opdelen naar rijstijl/tempo. Als je het echt goed wilt doen, dan zet je de rijders in dezelfde groepen als voor het Eifelweekend. Dan kunnen ze meteen aan elkaar wennen en kijken of de samenstelling goed is. Jullie zijn dan voor de Eifel al op elkaar ingespeeld en kennen elkaar rijstijl al wat beter. :Y
Rijders die niet mee naar de Eifel gaan, die kunnen dan gezellig achter mij aan tuffen op een normaal/rustig tempo. Zo kan iedereen mee én kan je vast op elkaar inspelen voor de Eifel. Twee vliegen in één klap *O* *Al zullen we in het voorjaar wel meer dan twee vliegjes vangen op de helm :+ *

Topic openen komt ter zijner tijd wel weer, laat het eerst maar eens mooi weer worden. Daarbij zit ik nu ook midden in de tentamenperiode en heb niet echt veel tijd over :(
 
@dd die 40 kwamen de vorige keer toch vanzelf DD?

we zien wel hoe het gaat hoe veel maakt mij niet uit als we maar lekker rondje kunnen rijden

@Paul zou ideaal zijn als jij de route zou kunnen voorrijden omdat we de ervaring hebben dat dat beter is

ik heb de vorige rit voorop gereden en daarbij geconstateerd dat het wel handig is om de route voor te rijden ivm evt. foutjes en verassingen..

kan me nog een haarspeld op de posbank herinneren waarbij ik toch behoorlijk in de ankers moest en dacht 'hoe gaat dat met de rest achter me'

zal binnenkort wel een topicje openen hiervoor.

en idd in 2 groepen splitsen vind ik bij een man of 40 eigenlijk toch wel een must. vooral bij (tank)pauzes etc.
 
Laatst bewerkt:
@paul_k
die rit langs dat water lijkt mij wel wat, heb al gezocht naar zoiets
dus ik ben erbij *O*
 
:W Hey allemaal, 18 april.... mooie rit..... ik ben er bij! *O*

Niet beter om dit in het "wat is waar te doen" forum te zetten?
 
Laatst bewerkt:
:W

@Zen
Geen zorgen maken, lekker veel lessen, niet stressen, rustig aan, don't panic en je niet laten opjagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan