newbies aan de warme chocolademelk

Status
Niet open voor verdere reacties.
btw had vandaag wat rommel opgeruimd en kwam 4 pakken servetten tegen en +/- 40 weg werp borden
kunnen we gebruiken voor de pannenkoeken rit evt
 
volgens mij is denemarken ook mega mooi rijden *O*
en meestal lekker wweer :+

Ik ga al jaaareeeen op vakantie naar Denemarken, weet alleen niet hoe het is om daar motor te rijden :P

Het landschap en het weer is een beetje hetzelfde als hier, het kan dus ontzettend mooi weer zijn, maar ook zomaar ineens weer gieten -O-

Verder hoef je er voor de bergen ook niet naartoe te gaan :P

Maaaarr... zeker nog wel een land waar ik met de motor naartoe wil :Y
 
:W
@ DevilDriver: ik zou zeggen mee nemen dat bestek altijd van pas ;)
Kunnen altijd nog kuipschade er mee repareren ;)
gewoon met plastic bestek en ducktape ;)
 
Nee Bibi en El_Sayal gaan die bakken toch voor ons ? :) dat is wat ik begreep uit het newbie topic voor 18 april ;) deeltje uhmm 2 ofzo ergens :P
 
paul_k doet ook mee als het goed is :P
en ze zouden er pas aan beginnen na de rit van 18 april

ga nou zelf maar pannenkoeken maken :9~
 
paul_k doet ook mee als het goed is :P
en ze zouden er pas aan beginnen na de rit van 18 april

ga nou zelf maar pannenkoeken maken :9~~

Na de 18e is het de bedoeling om aan die rit te beginnen :Y . Maar Bibi heeft op het moment ook andere zaken die haar aandacht vragen/krijgen O-) . Maar dat komt wel goed, relax, wees gerust, komen genoeg meetings aan *O*
 
Na de 18e is het de bedoeling om aan die rit te beginnen :Y . Maar Bibi heeft op het moment ook andere zaken die haar aandacht vragen/krijgen O-) . Maar dat komt wel goed, relax, wees gerust, komen genoeg meetings aan *O*
Wordt nog een druk seizoen zo ;) haha
straks ook nog de sonja bakker en dr frank meetings ;) (uiteraard nodig van wege de pannekoek meeting, de bbq meeting, de friet meeting enz :P )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan