Kawasaki Z1000 - Z750 Plaza #54

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hou mijn hart vast :X
Ik ook! :+
Er komen ook nog dagen na maart hoor.
Ben wel benieuwd, als je klaar ben kom ik wel eens kijken, met de nadruk op "klaar" ;)
Sterker nog, voor die tijd mag je hem geeneens zien! _O-
Dan maar een winterhobby zoeken.... en nee geen skieen of snowboaden.
Koffie drinken is mijn winterhobby :Y............en ook mijn lente-, zomer- en herfsthobby! O-)
Jij hebt een mooi plaatsvervangende hobby toch kapitein Pina ;)
Hoe staat het daarmee dan?

Edit: Heb je post al gelezen ;)
:+
:W allen enne newbies welkom hier

Deze al voorbij gekomen (niet echt Zed gerelateerd wel 75% motor gerelateerd o enne ook wat Pina stuff _O- )

Gaaf filmpje! :} ..........[me=]Pina zou best wel met die meisjes een bakkie willen doen![/me] :Y
Jawel meneer. Met mijn rug lijkt het de goede kant op te gaan. Gaat steeds een beetje beter. Ik hoop dan ook dat de hernia vanzelf wegzakt.

En dan zo rond het begin van de zomer mijn schouder. Gevolgd door enkele maanden revalidatie..... Tel uit je winst.

Vandaar mijn vrees dat ik weinig km's ga maken komend jaar. '(
Pfff, 't is nogal niet niks! :X

Sterkte met je lijf en de afkickverschijnselen! :Y
Maar ja; het is voor een goed doel. Daarna ben ik weer als een jonge god. Dan zit het meeste weer op de oorspronkelijke plek en kan ik er hopelijk weer een hele tijd tegen.
*O*
Laat ik je uit de droom helpen, een jonge god zul je nóóóóóít meer worden! _O-
:Y en ben er nog trots op ook *O* *O* *O*
Onbegrijpelijk! -O-
Dank je, maar heb niet gezegd dat ik recent jarig geweest was hoor ;)
full
 
hallo vriendjes en vriendinnetjes, nummer 54 alweer, nog maar 5 jaar geleden de 1e, en nu dus al 54 x 2500 = 135000 posts !! :}

een vraag aan u allen: wilt u op mijn pagina bovenaan misschien gaan klikken op de banner van de motorbeurs? Dan maak ik kans op gratis vloerruimte voor volgend jaar.
Uiteraard krijgt iedereen die erop klikt op mijn stand een gratis bakkie koffie !!
Ik sta ondertussen al prominent tussen de nieuwsberichten van de beurs, de hoopvolle stemming blijft groeien!

bij voorbaat dank!!

PS: een link naar mijn site mag ik niet plaatsen natuurlijk, maar de banner bovenaan en mijn ondertitel doen wonderen....
 
Ik zag vandaag een nieuwsbrief van GP Products / Akrapovic voorbij komen over de nieuwe Z1000...

Vanzelfsprekend wilde ik jullie deze plaatjes niet onthouden:

2kaz1000slipon20101.jpg


2kaz10002010megaphone.jpg


En nog een close-up van die übergeile Megaphones:

1kaz10002010megaphone.jpg


Ik begin die nieuwe Zed steeds mooier te vinden... :9~ :9~
Maar dan moet ik weer met nul beginnen qua accessoires... :/
Ach, ik heb over de groen'n weinig te klagen, en je moet kunnen blijven dromen. O-) :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan