Het MF-Gooi Eifel weekend 2010

Premeet

  • 27 april

    Stemmen: 8 61,5%
  • 28 april

    Stemmen: 3 23,1%
  • 3 mei

    Stemmen: 1 7,7%
  • 5 mei

    Stemmen: 1 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Zie OP. Ik heb met Stefan afgesproken dat er bij vertrek betaald kan worden, dan kan de drankrekening gelijk meegerekend worden!
Zo doen we het altijd.
Hij weet ondertussen ook wel een beetje hoe ons groepje is.
 
Alleen weet hij niet dat dit groepje komt :+ Misschien herkent hij jullie bij aankomst, zou leuk zijn! Girl en Kato behoren zowat tot het meubilair ;)
Volgens mij is Stefan niet zo moeilijk en spreekt hij met 'iedereen' af om aan het eind af te rekenen, als ik de ervaringen zo links en rechts over hem hoor :Y
 
Alleen weet hij niet dat dit groepje komt :+ Misschien herkent hij jullie bij aankomst, zou leuk zijn! Girl en Kato behoren zowat tot het meubilair ;)
Volgens mij is Stefan niet zo moeilijk en spreekt hij met 'iedereen' af om aan het eind af te rekenen, als ik de ervaringen zo links en rechts over hem hoor :Y
Ik ben niet anders gewend bij een hotel! Maar zo heel vaak heb ik ook nog niet in een hotel gezeten! :P
 
Bij Hét MF Motorweekend wordt altijd vooruit betaald, het is maar net wat de hoteleigenaar ervan maakt/wat je afspreekt. Ik vind bij vertrek betalen wel makkelijk, direct alle kosten in één keer betaald.

Nog ruim 3 maanden :]
 
Bij Hét MF Motorweekend wordt altijd vooruit betaald, het is maar net wat de hoteleigenaar ervan maakt/wat je afspreekt. Ik vind bij vertrek betalen wel makkelijk, direct alle kosten in één keer betaald.

Nog ruim 3 maanden :]
Lang wachten! B|

Vandaag weer iets verder gekomen met het opbouwen van de straatfiets! *D Dit weekend hoop ik een grote sprong te maken!
 
Je hebt nog even de tijd ;) Ik moet ook nog een aantal onderdelen vervangen op de soes; o.a. de nieuwe rempomp en remschijven *O* *O*
 
GillettiNo belofte maakt schuld...
[me] gaat rondje koffie doen[/me]

Iemand koffie?? O-)

De eerste avond ná het eten bij Stefan lijkt me een prima idee.... daarvoor krijg jij alvast jouw eigen...

full


.... Irish Coffee behoort toch ook tot de mogelijkheden :? :+
 
Je hebt nog even de tijd ;) Ik moet ook nog een aantal onderdelen vervangen op de soes; o.a. de nieuwe rempomp en remschijven *O* *O*
Er staat nog een racer te wachten! ;) :X

Prio-lijstje van de racer:
- Nieuwe zuigers monteren
- Nieuwe VHM koppen
- Demper maken
- Voetsteunen aanpassen/monteren
- Volledig instelbare ontsteking monteren en aangepaste/gestripte kabelboom maken/monteren
- Kontje laten repareren en wat aanpassen
- en nog een heleboel kleine dingetjes...

17 April moet tie klaar zijn voor Assen! Dus ik heb nog wel ff...
 
Laatst bewerkt:
Geen toestemming verlof gekregen ivm Giro d'Italie die op 9 mei van Amsterdam naar Utrecht wordt gereden. :(

Achi gaat NIET mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan