Het MF-Gooi Eifel weekend 2010

Premeet

  • 27 april

    Stemmen: 8 61,5%
  • 28 april

    Stemmen: 3 23,1%
  • 3 mei

    Stemmen: 1 7,7%
  • 5 mei

    Stemmen: 1 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    13
ook hier maar ff posten:

3. Bij Fred langs geweest en naast een hoop geklets (hij is net terug van heel veel vakantie) ook de Garmin voor de Eifel gereserveerd :j . Ik kan hem een maandje van te voren ophalen, dus tegen die tijd (begin april) moeten we eens wat afspreken over de routes en hoe dat werkt etc. :Y
:W
 
Is wel een leuke optie als de geplande vakantie eind mei onverhoopt niet door kan gaan. Ik mot en zal tenminste in .de hebben gereden dit jaar. Vorig jaar Hartz / Vogezen / Eifel ( toen 70,- EUR / nacht!! )

Zijn er meer die vrijdagmiddag/avond vertrekken vanuit 't Westen?

( zet me er nog niet bij hoor, maar ik hou dit topic in de favorieten lijst )
 
Laatst bewerkt:
Is wel een leuke optie als de geplande vakantie eind mei onverhoopt niet door kan gaan. Ik mot en zal tenminste in .de hebben gereden dit jaar. Vorig jaar Hartz / Vogezen / Eifel ( toen 70,- EUR / nacht!! )

Zijn er meer die vrijdagmiddag/avond vertrekken vanuit 't Westen?

( zet me er nog niet bij hoor, maar ik hou dit topic in de favorieten lijst )

Ik weet natuurlijk niet wat je precies met 'het westen' bedoeld...

Ga zelf ook niet mee. Valt tijdens mijn vakantie.
Maar het is het weekend van het MF-Het gooi en omgeving topic.

Ik denk overigens niet dat dat betekend dat je niet mee kunt. Maar verklaard dat wel waarom je nog geen reactie hebt van iemand die uit het westen gaat :+

Als je begin juni ook tijd hebt, kijk dan even naar: Hét MF Motorweekend 2010
 
Laatst bewerkt:
Om er ff op in te hak(k)en...


Het is idd een MF-Gooi weekendje en dus niet voor heel MF.
 
Om er ff op in te hak(k)en...


Het is idd een MF-Gooi weekendje en dus niet voor heel MF.

De koekoek vroeg in 't Gooi, oh oh wat wordt de zomer dan mooi - laten we dat maar hopen, maar bij deze pas ik niet in 't "hokje Gooi" - optie gesloten.
 
Mocht je dit nog lezen... ;)
Niets tegen jou, maar dit weekendje is met allemaal bekenden van elkaar.
 
Nou vanaf deze kant een definitieve afzegging, ga nu met zekerheid een weekje shanghai met het werk rond half april.
En met Manuela die dan een stuk verder is in de zwangerschap, en het feit dat ik dan met de Eifel weer een tijdje van huis ben heeft mij toch doen besluiten af te haken.
Veel plezier allemaal in ieder geval :Y :W
 
Nou vanaf deze kant een definitieve afzegging, ga nu met zekerheid een weekje shanghai met het werk rond half april.
En met Manuela die dan een stuk verder is in de zwangerschap, en het feit dat ik dan met de Eifel weer een tijdje van huis ben heeft mij toch doen besluiten af te haken.
Veel plezier allemaal in ieder geval :Y :W
Ey, goffer, da's balen man :/
 
Nou vanaf deze kant een definitieve afzegging, ga nu met zekerheid een weekje shanghai met het werk rond half april.
En met Manuela die dan een stuk verder is in de zwangerschap, en het feit dat ik dan met de Eifel weer een tijdje van huis ben heeft mij toch doen besluiten af te haken.
Veel plezier allemaal in ieder geval :Y :W


tsss ze is wel wat gewend hoor :+
 
OK, dan zet ik je bij de OVB'ers ;) Al enig idee wanneer er meer duidelijk is?

Patje heb jij nog wat gehoord van je werkgever?
 
Zo even wat leven inblazen. Concept routes, mocht er iemand opmerkingen hebben: deel uw mening!

Ik ga denk ik nog ergens tijd maken aan de start van het seizoen om alvast daar in de buurt wat rond te kijken O-)

http://www.megaupload.com/?d=X26FNCMX

In TomTom home staan meerdere routes in de Eifel, oa de 1000 bochtentour. Die heb ik vorig jaar gereden en was erg mooi. Ik heb ook ergens gelezen dat TomTomroutes uitwisselbaar, dan wel aangepast kunnen worden voor Garmin, maar dat zouden we uitmoeten zoeken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan