KTM 990 SM en meer LC8 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
~
Sorry voor degenen die nog moeten wachten. Maar mijn kindje is thuis *O*



[afbeelding]


Stephan,

Zou je eens wat detailfoto's van de ophangconstructie van de koffers willen maken?

Reden: Ik heb vorig jaar de set van Motech voor de SM(R) gekocht net voor ze overgingen op hun nieuwe ophangsysteem dat de koffers dichter tegen de motor zou monteren ( |( ). Volgens mij wordt de set van KTM bij Motech geproduceerd en ben benieuwd of die van jou dezelfde is en misschien ook zou passen...
 
Gezellig hier :+


full
 
\
Sorry voor degenen die nog moeten wachten. Maar mijn kindje is thuis *O*



[afbeelding]


Stephan,

Zou je eens wat detailfoto's van de ophangconstructie van de koffers willen maken?

Reden: Ik heb vorig jaar de set van Motech voor de SM(R) gekocht net voor ze overgingen op hun nieuwe ophangsysteem dat de koffers dichter tegen de motor zou monteren ( |( ). Volgens mij wordt de set van KTM bij Motech geproduceerd en ben benieuwd of die van jou dezelfde is en misschien ook zou passen...
full

full

full
 
Mooi mooi ik word helemaal gek moet de hele tijd op jullie motoren geilen en maar afwachten op die van mij.

? het is nogal lekker weer om te rijden :X
Gewoon afwachten, het wordt een keer mooi weer en dan ken je lekker knallen met die SMR. Prachtige fiets :} maar niks voor z'n suffe toerder als ik ;)
 
Laatst bewerkt:
@ Dick,
Ik bemoei me met niks, zoals je weet heb ik geen mening.
Een rit naar het zwarte gat klinkt goed.
Is dit dan een tour met de eifel club of komt die ook nog ?

Effe wat anders ik zag op marktplaats een adv van een dealer in venlo die een nieuwe
950 SMR aanbied voor 10950.
Nou weet ik toevallig dat jij een zwak hebt voor dit type.
Dus grijp je kans!!

Ps van 10-5 tm 14-5 heb ik al plannen :W
 
Verpalen :

Hallo Frank,


Ik kan jou een leuk aanbod doen waarbij jou wensen in een keer uitkomen.

Een nieuwe 990 SMR 2010 Model!!!! (is belangrijk voor de prijs oudere jaargangen worden voordeliger)
En een KTM 520 EXC 2004 heb je direct een weg motor en een goede off the road
Met inruil van de superenduro 990 voor € 10.000 bij betalen .

Buiten mijn budget helaas, en ik zou moeten checken hoe sappig deze deal is. geen idee wat zo'n 520 exc zou kosten. nou kijken wat ze wil voor alleen de smr
 
Laatst bewerkt:
Verpalen :

Hallo Frank,


Ik kan jou een leuk aanbod doen waarbij jou wensen in een keer uitkomen.

Een nieuwe 990 SMR 2010 Model!!!! (is belangrijk voor de prijs oudere jaargangen worden voordeliger)
En een KTM 520 EXC 2004 heb je direct een weg motor en een goede off the road
Met inruil van de superenduro 990 voor € 10.000 bij betalen .

Buiten mijn budget helaas, en ik zou moeten checken hoe sappig deze deal is. geen idee wat zo'n 520 exc zou kosten. nou kijken wat ze wil voor alleen de smr
Snap niet zo goed wat je nu precies wilt gaan inruilen, een 520 exc of een 950 se??
 
nou ik heb een 950 SE. en daarvoor wil ik een 990 SMR terug.
Ik had echter in het mailtje aan verpalen gezegd waarom ik de SE uberhaupt wil ruilen, dat hij zwaar en duur is voor offroad werk. Dus die ruikt verkoopmogelijkheden en gooit er meteen EXC bij voor het offroaden :)
 
nou ik heb een 950 SE. en daarvoor wil ik een 990 SMR terug.
Ik had echter in het mailtje aan verpalen gezegd waarom ik de SE uberhaupt wil ruilen, dat hij zwaar en duur is voor offroad werk. Dus die ruikt verkoopmogelijkheden en gooit er meteen EXC bij voor het offroaden :)


Ja Karin verkoopt wel :) Kan je d'r ook niet kwalijk nemen natuurlijk :+
 
Ja Karin verkoopt wel :) Kan je d'r ook niet kwalijk nemen natuurlijk :+

:^

Ik vind het getuigen van goede kwaliteiten. :) Je ziet een kans en die benut je (althans, ze durft hem te benutten). En ze laat het klinken alsof het de deal van je leven is. ;)

@Zen, eventueel bij Andremotors buurten? Daar zag ik ook wat nieuwe SMR's staan geloof ik. Heb echt een goed gevoel bij die zaak. (aardige mensen die echt leven voor KTM's (en er al 25+ jaar mee bezig zijn)).
 
Laatst bewerkt:
En wat moet je bijbetalen als je alleen je SE erbij inruilt zonder exc?
 
Laatst bewerkt:
@ galibaba : dat heb ik zojuist gevraagd. nog geen antwoord.

@Nocer : bedankt voor de tip, ga ze mailen!

ik vind het ook een goed voorstel hoor, die exc erbij, ik heb alleen het geld niet :)
 
Laatst bewerkt:
woooooo ziet er goed uit poldermodel! krijg er zin in !
wel beetje jammer van dat koekblik ;)
 
:^

Ik vind het getuigen van goede kwaliteiten. :) Je ziet een kans en die benut je (althans, ze durft hem te benutten). En ze laat het klinken alsof het de deal van je leven is. ;)

@Zen, eventueel bij Andremotors buurten? Daar zag ik ook wat nieuwe SMR's staan geloof ik. Heb echt een goed gevoel bij die zaak. (aardige mensen die echt leven voor KTM's (en er al 25+ jaar mee bezig zijn)).
en als dat niet werkt gooit ze der charmes ook nog een keer in pas op ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan