Kawasaki Z1000-Z750(s) Plaza 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
+4

en helaas ik heb niet zo'n mooie foto ;)

+6 denk ik *O*

full
 
ik maak mooie piccies zodra weer beter word en modjes erop zitten :P

btw. als ik ander merk banden op m'n motor gooi dan op de kettingkast staat.
(wel zelfde maten alleen ander merk) blijft m'n motor dan allrisk verzekerd of vervalt het omda hij dus niet geheel standaard is?

Zou mij eerder druk maken wbt de originele banden :X
 
ik ook maar ff in het album gezocht.... :o

full


en bij kriebelt het wel maar alleen dan naar deze.... :P

full
 
nog niet, KTM is prima, twijfelde even over de nieuwe Z, maar vind hem zwaar tegenvallen in het echt.... :(


bedoelde ook ECHT NIET de nieuwe, vind er niks aan, ga morgen nog wel ff kijken maar moet wel echt klappen wil ik mijn mening wijzigen (gaat niet lukken)

tis op 2 dingen na een Zx met al dat plastic -O-
 
bedoelde ook ECHT NIET de nieuwe, vind er niks aan, ga morgen nog wel ff kijken maar moet wel echt klappen wil ik mijn mening wijzigen (gaat niet lukken)

tis op 2 dingen na een Zx met al dat plastic -O-


Ik vind hem ook niets, vind hem echt lelijk, op een of andere manier moet ik elke keer aan de predator denken...., en die is nu niet echt heel mooi..... :W
 
Allereerst iedereen bedankt voor de felicitaties :Y *O*

Niemand die ervaring heb met hoe het zit voor een persoon die achterop bij een kawa z zit?:P

Genoeg ervaring met iemand achterop. Voornamelijk mn vriendin en die houdt t niet al te lang vol. Na een goed uurtje heeft ze al last van een houten kont. Dus meestal maken wij dan veel pauzes tussendoor als we een stukje gaan rijden.
Heb al wel t zitje wat op laten vullen met schuim maar dat helpt ook niet echt veel.
De enige oplossing naar mijn mening is gewoon zelf te rijden :Y *O*

Ow en een nieuw deeltje vraagt weer om een fototje.

15e23345ef66e28a5ed284491b206803
 
Allereerst iedereen bedankt voor de felicitaties :Y *O*Genoeg ervaring met iemand achterop. Voornamelijk mn vriendin en die houdt t niet al te lang vol. Na een goed uurtje heeft ze al last van een houten kont. Dus meestal maken wij dan veel pauzes tussendoor als we een stukje gaan rijden.
Heb al wel t zitje wat op laten vullen met schuim maar dat helpt ook niet echt veel.
De enige oplossing naar mijn mening is gewoon zelf te rijden :Y *O*

Ow en een nieuw deeltje vraagt weer om een fototje.

[afbeelding]

Goeiemorgen, meld me ook maar ff aan in deeltje 55. :W

Las het bovenstaande en heb dus de vraag of het ook zo rottig zit op de S.
Deze heeft nl. een buddyseat en niet 2 aparte zitjes.
Het lijkt mij nog wel mee te vallen qua zit op de S?

Ga het zodra het weer het toelaat wel 's ff proberen met zoonlief achterop :Y
 
Allereerst iedereen bedankt voor de felicitaties :Y *O*Genoeg ervaring met iemand achterop. Voornamelijk mn vriendin en die houdt t niet al te lang vol. Na een goed uurtje heeft ze al last van een houten kont. Dus meestal maken wij dan veel pauzes tussendoor als we een stukje gaan rijden.
Heb al wel t zitje wat op laten vullen met schuim maar dat helpt ook niet echt veel.
De enige oplossing naar mijn mening is gewoon zelf te rijden :Y *O*

Ow en een nieuw deeltje vraagt weer om een fototje.

[afbeelding]

*O* *O* *O* Gefeliciteerd *O* *O* *O*

en wat het achterop zitten betreft: ze heeft het 1 keer geprobeerd om eens een weekend mee te gaan bij mij achterop... was niet echt een suc6 ik stop namelijk niet elke 10 min (ja, ik ben egoistisch, eogocentrisch en meer van dat soort) omdat ze pijn aan haar kont heeft. ik wil ook mamelijk helemaal niet dat ze mee gaat als ik met mijn zetje ga spelen })

daarvoor heb ik een BMW toermotor gekocht
 
Me vriendin en ik willen veel gàan touren wat is dan een goeie sportieve tour motor naked? vind z750 wel vet jammer van het zitje
 
Me vriendin en ik willen veel gàan touren wat is dan een goeie sportieve tour motor naked? vind z750 wel vet jammer van het zitje

Alle moderne sportive motoren en dan zeker nakeds zijn voor de duopassagier niet echt gemaakt.
wat ook scheelt is langzaam grotere afstanden rijden dan went ze en jij zelf ook aan het zadel en zullen jullie zeker veel motorplezier beleven. als ik na een winter (en zeker zoals deze) lang niet meer op de motor heb gezeten hou ik het ook geen uren vol in het zadel... maar als ik de nodige ritten weer heb gereden gaat dat steeds beter.

hoe groot is ze? want dat scheelt ook veel met de zit. Ik heb een Z1000 van 2004 en daar staan de duosteppies best hoog. bij de Z750 staan ze iets lager.

waarom huur je niet eens een dag een Zet en kijk hoe het bevalt (of vraag of je een langere proefrit mag maken halve dag)

suc6 met je keuze
 
Laatst bewerkt:
Moet èerst 3maart afrijden we gàan idd proefrijden maar dacht làat ik de expert is om advies vragen me vriendin is 1.70 ofzo
 
Ik heb best wel veel met mn ex gereden en zij droeg altijd een extra wielrennersbroek met zeem erin....scheen erg goed te werken, elke tankbeurt ff rondlopen en misschien wat langer rusten doet ook wonderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan