Hét MF Motorweekend 2010 - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vreemd. De FJR weegt leeg 271kg. Dat is dus zónder accu, benzine, koffers, kofferinhoud en mijzelf.
Ik heb toch al meermalen met lekke achterband doorgereden naar een dealer om een nieuwe band te laten monteren. De monteur kijkt dan wel gek dat er toch écht geen druk meer in de band zit. FJR blijft echter best bestuurbaar.

Maar ja, het zal wel. Ik vind de mpr2 erg goed sturen en vooral niet te snel slijten.
 
Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria in de gloria in de gloria, hieperdepiep hoerraaaaaaaaaaaaa

Gefeliciteerd 52th *O* *O* *O*





(en ja ik weet dat 48th daar niet mee te maken heeft maar het is zo leuk) :Y
 
Laatst bewerkt:
Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria in de gloria in de gloria, hieperdepiep hoerraaaaaaaaaaaaa

Gefeliciteerd 52th *O**O* *O*





(en ja ik weet dat 48th daar niet me ete maken heeft maar het is zo leuk) :Y

[me="Stefan--"]veegt koffie van het scherm en feliciteerd even mee.[/me]
 
In het kader van de huishoudelijke mededelingen :

@48-52th : nog vele jaren makker, gooi er vanavond maar een lekkere borrel in, heb je wel verdiend :)
:^ *O* *O*

btw: zelfs ik rij 9k met de mpr2 (achter, 11k voor), prima band! :Y :Y
 
FJR rijdt idd prima met de MPR2, de Sprint net zo. Ik zit nu op 32000 en ben net aan mijn derde setje begonnen - maar dat wordt wel anders als ik weer leuke routes mag rijden.
 
Ook ik heb het topic weer gevonden :W

Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria in de gloria in de gloria, hieperdepiep hoerraaaaaaaaaaaaa

Gefeliciteerd 52th *O**O* *O*





(en ja ik weet dat 48th daar niet me ete maken heeft maar het is zo leuk) :Y

52nd O-)
 
Laatst bewerkt:
-O-
Scammie begrijpt me tenminste })

[me="Ted"]vreet banden :N en omdat ik dus na vakanties een eerder half opgereden bandje terug laat leggen, weet ik niet exact hoeveel km ermee gereden is.[/me]

Volgende duurtest wordt met dunlop roadsmarts (na bt021's , pr2's en angel ST's), die zouden beter geschikt zijn voor zwaardere motoren ....

Ik heb al wel goede verhalen gehoord over de Roadsmarts, zou ze zelf ook wel eens willen proberen maarja de Road2's bevallen gewoon te goed voor mij, dus why change a winning team ;) vooral de regencapaciteiten van de Road2 zijn geweldig
 
Wel jammer dat start en eindpunt van het weekend niet hetzelfde is trouwens. Dat verplicht mij tot 300 km extra motorkm's.

Verder heb ik nix te klagen ;) Ik zal tijdens het voorrij weekend wel een aantal keer het voortouw nemen, gezien ik in de voorbereiding tot nu toe niks heb hoeven doen (ook geen tijd).

Wie hebben er allemaal nog meer een PMR systeem op de motor? (behalve ted?)


Leo en ik rijden met PMR (5 watt)
 
over dat "profiel op je banden" , moet toch eens leren hoe ik dat moet bepalen .... (ipv anderen te vragen)

Zat er niet ergens een merkje op de zijkant band, daar moet je dan prieldiepte meten naast de slijtinsdicatoren ?
boter bij de vis : de foto's ;)

012.jpg


019.jpg


022.jpg


037.jpg



Kan je hiermee nog lang weekend winterberg mee doen ?

(ohja, voorband is nog redelijke Angel ST, achterband is dus PR2 :X , wellicht toch een reden om eerst nog een Angel ST achterband erop te laten leggen :P

ben ook zo'n twijfelkont :/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan