MF Newbie "Kijk die Dijk" rit, 18 juli 2010

Paul_K

MF veteraan
22 jul 2009
13.581
2
Westzaan
MF Newbie "Kijk die Dijk" rit, 18 juli 2010

De newbies gaan weer eens lekker een rit rijden, nu alleen wat langer dan normaal. Het grootste deel van de dijken heeft al eens in andere ritten gezeten. Nu komt er een dag die in het teken staat van dijkjes rijden. Geen druk stadsverkeer, geen snelwegen en een geweldig uitzicht. De dijken lopen, hoe gek het ook is, vrijwel overal langs wateren, wat een heerlijk verkoelend briesje kan geven tijdens de warme zomermaanden. Met wat vliegjes als reisgenoten gaan we er weer een gezellige dag van maken.

Aangezien ik er niet bij kan zijn zondag, heeft Ilja de startpost overgenomen. De meest recente informatie is in die post te vinden. Mochten er nog dingen zijn met betrekking tot de organisatie, dan kunnen jullie het beste terecht bij Lankho09 (Ilja). Alles wat ik nog binnenkrijg zal ik doorsturen naar Ilja.

Link naar nieuwe startpost: Lankho09 in "MF Newbie "Kijk die Dijk" rit, 18 juli 2010"
 
Laatst bewerkt:
heey dan kan ik miss wel.. kom de dag ervoor net terug van vakantie @ texel, dus wat dat betreft is het nog niet zo handig...
en daarbij heb ik ook nog geen motor, maar goed, ovb dus nog ff graag!

wel in de snelle groep natuurlijk (als ik eigen bike heb)
en achterop, dat zie ik dan wel weer :P

*O*
 
@Heleen
Hopelijk kan je mee :Y . Bike van Yce lenen een optie, die zit namelijk in Indo ;)

@Ivo
Prima, komt in orde :Y

@Ilja
Gezellig dat je er ook weer bij bent *O*
 
Bij deze ovb voorrijden groep 2? Beetje afhankelijk van geld, animo en type snelheid O-)

Geld - ik plak wel een pleister op je hand ;)
Animo - eerste avond en al één groep vol *O*
Snelheid - mag je zelf bepalen wat je wil, vrijheid van de voorrijder :Y

Edit: je staat in de startpost, inclusief OVB :)
 
Laatst bewerkt:
Die pleister op mijn hand gaat 'm niet worden vrees ik, heb Zondag Walibi (ga jij trouwens niet mee, Paul?) met o.a. Charlie, Conrad en Heleen. Daarbij mag ik mijn abbo verlengen, aangezien ik deze keer maar een jaar aan het abonnement vast wil zitten, wordt het een bijbetaling van 220e voor de HTC Desire:

htc-desire-vodafone.jpg
 
@SoaDmaggot
Nee, ik ga zondag helaas niet mee naar Walibi -O- . Nokia 3310 niet een optie O-) ?
 
hahaha ja je wilt wat en hebt altijd geld nodig, ik vindt dat we maar is de goede ouwe tijd moeten hebben van je geeft ook iets om je mede mens :p
giro 333 is de rekening :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan