Den Bosch en omgeving deel 9 ; MC de Brand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alweer geen persoon op de brand grrr.
Toen ik terug reed ongelukje gehad in Rosmalen 2 scootertjes 1tje haalde de ander in :( nog nooit van spiegelen gehoord lullo.
Gelukig alleen mijn rechter spiegel om, wilde hij nog weg rijden ook verdomde pisvlek.
Heb hem een klein duwtje gegeven hij ging zowat op zijn bek hehe.
Zijn vriendin boos kijken en zich er mee bemoeien nee doos jullie horen rechts op de weg te rijden niet in het midden of helemaal links je bent geen motor.
 
Laatst bewerkt:
Hij kwam gewoon naar links toe (hij, ik had u niet gezien) Dat heeft dan zijn brommer rijbewijs moeten halen en spiegelen wat is dat.
 
Laatst bewerkt:
ik kwam net aan fietsen op de brand, rijd er een suzuki. Hij rijd de bocht om en ik denk dan blijf ik ff wachten, die komt nog wel langs. Niet dus. Ben ik voor niks te vroeg naar mijn wer gegaan :(
 
circuit fiets heb ik wel aan gedacht, maar de 400 op het circuit is te langzaam. (mist gewoon topsnelheid) en de R6..... Dat wil ik niet ;)
 
Hij kwam gewoon naar links toe (hij, ik had u niet gezien) Dat heeft dan zijn brommer rijbewijs moeten halen en spiegelen wat is dat.

heb het jammer genoeg nog niet meegemaakt dat zn kut scootertje iets flikt,
zou niet slim zijn om dan weg te rijden bij mij... 8-)

variokutjes :P :P
 
heb het jammer genoeg nog niet meegemaakt dat zn kut scootertje iets flikt,
zou niet slim zijn om dan weg te rijden bij mij... 8-)
:P :P
Hij probeerde het ook helaas voor hem.
Hij reed met een blauwen kentekenplaat 60 op mijn teller ook nog eens op de openbare weg maar dan wel met helm.
Ik was om 19:33 op de brand elkaar gemist??? ben nog 4 keer rond gereden.
 
Laatst bewerkt:
Op het circuit is geen 25 kw limiet. ;)
Hoeveel pk heeft die van jouw derestricted???
Ik weet een goedkope 400cc te staan 900 eurie's:
GSX400X Impulse 1986
Overall Length: 2 100 mm (82.7 in)
Overall Width: 715 mm (28.1 in)
Overall Height: 1 115 mm (43.9 in)
Wheelbase: 1 390 mm (54.7 in)
Dry Weight: 153 kg (337 lbs)
Engine type: Water-cooled 398 cc inline-4, DOHC, 16 valves.
59 hp / 12.000 rpm, 3,8 kg-m.
Deze pas kijken van 04:00min
 
Laatst bewerkt:
voor mensen die wel eens bij treurenburg de dijk opschieten. er ligt een berg wit zand net voor het spoor tunneltje.
Opletten dus !!
 
Hij probeerde het ook helaas voor hem.
Hij reed met een blauwen kentekenplaat 60 op mijn teller ook nog eens op de openbare weg maar dan wel met helm.
Ik was om 19:33 op de brand elkaar gemist??? ben nog 4 keer rond gereden.


denk dat ik dan net weg was, heb een minuut of 5 gewacht en ben toen ook paar keer rond gereden en toen toch maar gegaan

kwam later in de avond danny tegen, nog stukkie wezen rijden
ofjah ik rijden en danny weelyen :9
 
de 400 is niet 25kw.
En ok het is wel leuk op het circuit, want je rijd echt iedereen voorbij in de bochten, maar een klein stukje rechtdoor en de zwaardere motoren vliegen je weer voorbij.
Ik heb 1x op zandvoort, 3x op assen gereden.

Maar goed, vandaar dus.
 
hey weer nieuwe fotows. ga donderdag updaten


@ Martijn (furygan) wat is er mis met 2 motoren? één goede waar je zuinig op moet zijn, en één om af te raggen (in de winter)
 
Is inderdaad een Yamaha Fzr600 "genesis". Eerste motor die ik ooit in mijn bezit heb gehad :Y. Nu een gixxer 600. Mogelijk binnenkort eens naar een ander speeltje kijken. Zit nog te twijfelen of ik bij een 600 blijf, of toch richting de duuzend...of 750. Ach we zien wel.

allebij niet het is een fzr 1000
 
Alweer geen persoon op de brand grrr.
Toen ik terug reed ongelukje gehad in Rosmalen 2 scootertjes 1tje haalde de ander in :( nog nooit van spiegelen gehoord lullo.
Gelukig alleen mijn rechter spiegel om, wilde hij nog weg rijden ook verdomde pisvlek.
Heb hem een klein duwtje gegeven hij ging zowat op zijn bek hehe.
Zijn vriendin boos kijken en zich er mee bemoeien nee doos jullie horen rechts op de weg te rijden niet in het midden of helemaal links je bent geen motor.

mij horen ze in de verte al lang aan komen dat scheelt
staan ze meestal te kijken wat er aan komt idd
 
ik kom ook uit db omg.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan