Den Bosch en omgeving deel 9 ; MC de Brand

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier nog een andere foto eventueel


1265894763Mrrobg.jpg

90753522.jpg

Kopievan90753521gedraait.jpg
 
Laatst bewerkt:
Rob ik vind dat je motor op een Yamaha genesis lijkt *O* ik kan het mis hebben.
full
 
Laatst bewerkt:
Waar is die "brand"? Ik woon sinds 2 jaar in engelen. Rij kawasaki zzr-600 woon-werk en KTM SD voor de rest :)
full
 
zo.... jij hebt een aparte motor heb nog nooit gehoord van een "AHAMAY" _O-



heb 'em ff gespiegeld voor je :W ju heb je weer een Yamaha
 
Laatst bewerkt:
Rob ik vind dat je motor op een Yamaha genesis lijkt *O* ik kan het mis hebben.[afbeelding]

Is inderdaad een Yamaha Fzr600 "genesis". Eerste motor die ik ooit in mijn bezit heb gehad :Y. Nu een gixxer 600. Mogelijk binnenkort eens naar een ander speeltje kijken. Zit nog te twijfelen of ik bij een 600 blijf, of toch richting de duuzend...of 750. Ach we zien wel.
 
Is inderdaad een Yamaha Fzr600 "genesis". Eerste motor die ik ooit in mijn bezit heb gehad :Y. Nu een gixxer 600. Mogelijk binnenkort eens naar een ander speeltje kijken. Zit nog te twijfelen of ik bij een 600 blijf, of toch richting de duuzend...of 750. Ach we zien wel.
Het is dus een fzr600, de foto die ik plaatste is de 1000 toendertijd de snelste productie motor van de wereld.
 
Laatst bewerkt:
Zo dat ligt goed plat zeg. Zie ik dat nou verkeerd of raakt het dekseltje bijna de grond :X


Ik heb maar korte pootjes en anders kan ik met mijn knie niet bij de grond.... :+

Maar het zal wel meevallen, ik zorg er voor dat ik met mijn steppies de grond niet raak, dan zal dat dekseltje ook wel onbeschadigd blijven. Al heb ik trouwens wel eens gelezen dat er SuperDuke rijders dat dekseltje aan de grond rijden inderdaad.

En nu het hierboven toch over FZR-en gaat.
Hier mijn FZR die ik zes jaar gehad heb:

fcpiky.jpg
 
Geen beste foto, maar ze waren ook in het rood-wit in omloop, maar dan van het merk yamaha ipv ahamay ;-)
[afbeelding]
1ste foto aangepast kijk nog maar eens, die komt uit Canada 22 jaar oud volledig reviseerd en opnieuw gespoten van wit naar metalic blue.
full

full
 
Laatst bewerkt:
Nee, toen ze er mee kwamen toen was ik al eigenlijk op zoek naar een nieuwere motor, en wist nog niet of het een zx-6r zou worden of een R6
 
Ik heb maar korte pootjes en anders kan ik met mijn knie niet bij de grond.... :+

Maar het zal wel meevallen, ik zorg er voor dat ik met mijn steppies de grond niet raak, dan zal dat dekseltje ook wel onbeschadigd blijven. Al heb ik trouwens wel eens gelezen dat er SuperDuke rijders dat dekseltje aan de grond rijden inderdaad.

En nu het hierboven toch over FZR-en gaat.
Hier mijn FZR die ik zes jaar gehad heb:

[afbeelding]

Dat zal als het goed is wel de volgorde zijn inderdaad, eerst de steppies. Vorige circuitdag nog een gast op een BMW boxer (dat model waar het blok zover uitsteekt) die het blok aan de grond reed :'). Gelukkig zaten daar wel soort protectors op. Sliders voor je motorblok :')
 
eeey een nieuw vers topicje om te spammen :D
edit:

zie dat er geen foto staan in de op..
bij deze dus kies er maar 1

full


full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan