Ducati-Topic deel 65 * CAPIREX EDITIE *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook weer aan de Duc -O-

full
 
Waar vinden/zoeken jullie de racers? Ik heb al wat rondgekeken maar nog geen Ducati-racers kunnen vinden...

Ik ben aan het overwegen om mijn 996 te verkopen en er een Monster voor weer te kopen en dan een leuke circuit-Duc erbij....
Racer moet minimaal een 900ss zijn of een 748..
Gewoon verschillende fora in de gaten houden.
Ofwel koop je gewoon een motor die optisch niet zo bijster mooi meer is, is een goede basis. Kun je nog origineel spul van verkopen.
Veel hangt natuurlijk van 't budget af.

http://www.2dehands.be/motoren/moto..._cat=ducati&pc_id=&afd=motoren/motoren/ducati

http://www.2dehands.be/motoren/moto..._cat=ducati&pc_id=&afd=motoren/motoren/ducati
 
oei oei haha das ook wat.. :P _O- maarrr het word je vergeven *D :P

gelukkig maar, bedankt voor je vergevingsgezindheid.

enne, m.b.t. je uitlaten, stuur even je foto als pb naar LuckyDucy. Hij weet er vrij veel vanaf, kan ook goed werkende DB-killer leveren.

Hij kan je vast meer vertellen over het echt of nep zijn van je dempers.
 
:W

Stelletje spammers... _O-

En alleen foto's van Rick in beeld... :X

Welkom assiy *O* op dit o zo leuke wijffie's en vrouwentopic... _O- ;X
 
gelukkig maar, bedankt voor je vergevingsgezindheid.

enne, m.b.t. je uitlaten, stuur even je foto als pb naar LuckyDucy. Hij weet er vrij veel vanaf, kan ook goed werkende DB-killer leveren.

Hij kan je vast meer vertellen over het echt of nep zijn van je dempers.

:D

ik zal ff n foto sturen maar die moet ik alleen nog ff maken.. doek morgen wel ff..
DB killers heb ik maar gebruik ik alleen niet..
Heb nu alleen deze foto maar daar ist randje niet op te zien haha
full
 
En een bijzonder goede nacht allemaal. @je aanwezig als voor de nachtdienst in dit nieuwe topicje.

Maar ff een mooi plaatje. Aangezien iedereen zo allemachtig serieus hier zit te posten, wellicht onder invloed van onze nieuwste topic member Assasin ;) moet er maar een gouwe ouwe tegenaan.

full


Ittttttsssss meeeeeee! Pantless Guy :P

full


Nu m'n Alpaca topic het levenslicht aanschouwde doch vroegtijdig onder invloed van de boze moderatoren ten einde kwam.

*damm, vrouwvriendelijk genoeg alweer.
 
Jeffrey, zaterdag's ben ik aan het werk tot een uur of 6. Dan de boodschapjes en een happie eten, dus dat wordt wat kort dag. Uiteraard een weekavond kan ook wel eens, voorzie echter wel dat ik de komende weken behoorlijk druk in het schema zit.
 
:D

ik zal ff n foto sturen maar die moet ik alleen nog ff maken.. doek morgen wel ff..
DB killers heb ik maar gebruik ik alleen niet..
Heb nu alleen deze foto maar daar ist randje niet op te zien haha
[afbeelding]

Heey ook nog hier. :W :W

Alie ook nog :W :W

En, in de gulle bui die ik vanavond nu eenmaal heb, beide dames :j :j :j (hoort in drievoud :P ).
 
:X _O-

Neem wel mee op sleeptouw de dijk op maar dan wel vanaf de kant Wapenveld Deventer en weer terug.. *D

Ow das goed gaan we xtje doen! op sleeptouw lijkt me dan weer niet zo veilig.. liever hou ik m nog ff heel haha :P

Maar binnenkort een meeting vind ik hoor moet wel ff actie van gemaakt worde :D :]

Is te lang geleden hoor ik wel van mensen hier..
 
Jeffrey, zaterdag's ben ik aan het werk tot een uur of 6. Dan de boodschapjes en een happie eten, dus dat wordt wat kort dag. Uiteraard een weekavond kan ook wel eens, voorzie echter wel dat ik de komende weken behoorlijk druk in het schema zit.

Maakt niet uit. Na donderdag ben ik weer een week vrij :)
 
Ow das goed gaan we xtje doen! op sleeptouw lijkt me dan weer niet zo veilig.. liever hou ik m nog ff heel haha :P

Maar binnenkort een meeting vind ik hoor moet wel ff actie van gemaakt worde :D :]

Is te lang geleden hoor ik wel van mensen hier..

Wat dacht je van een mini-meeting voor 2 met diner bij kaarslicht? :9 :+
 
Laatst bewerkt:
Misschien wat minder drinken, mn spellings kwaliteiten beginnen er onder te lijden merk ik :9 En nee, de 916 staat nog zielig in de schuur te staan :( Nog geen tijd gehad om hem weg te brengen helaas.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan