Ducati Panigale

Als je je vragen hebt bij de onderhoudshistorie, gewoon doen bij aankoop.
Als je nu het laatste jaar lekker betrouwbaar rijdt, gewoon rijden.
Kleppen maak ik me geen zorgen over, leeftijd riemen wel.
 
Ik kan geen echte betalen, dus het bouwpakket maar gekocht O-)

IMG_2365.jpeg
 
de 899 is vandaag opgehaald door Verduyn. Motor loopt raar stationair. Tijdens het rijden niets van gemerkt.
 

Bijlagen

  • IMG_2189.mov
    57,6 MB
Km stand? Laatste service? Wanneer gesynchroniseerd? Etc.

Kom zat nieuwe motoren tegen die stationair enorm lopen te zagen. 4 cilinders bv. Lopen gewoon niet rond


Laatste beurt is toen ik de motor kocht; oktober 2021. Onderhoud stond voor dit jaar gepland. Er staat 21k km op de klok. Heb er zelf zo’n kleine 3k km nu op gereden.
Onderhouds historie is verder bekend.
 
Laatste beurt is toen ik de motor kocht; oktober 2021. Onderhoud stond voor dit jaar gepland. Er staat 21k km op de klok. Heb er zelf zo’n kleine 3k km nu op gereden.
Is het onderhoud...alleen olie enzo?
En bougies? Of ook kleppen, synchronen etc ?


Alleen olie, o-ring etc. Bougies, kleppen etc lees ik nergens terug. Ik heb een factuur waar op staat 12k beurt met wat standaard info verder niets. Alle beurten zijn bij moto hippo (hier ook gekocht) geweest en moto Assen.

Er zit een Arrow slip on op maar motor is daarop afgesteld.
 
Hmm.
Geen idee wat de intervallen zijn.. maar zou hem eerst aan de laptop gooien(als je die hebt ervoor Inc software).

Of gewoon de zaal hem laten ophalen. En voil.a

Heb Verduyn gesproken waar de motor nu staat. Motor wordt volgende week eerst uitgelezen en dan maar afwachten. Duimen dan het mee valt. Ik had wat op de panigale FB gezet en kreeg dit als reactie. ‘Dat is de lapardoeze die tegen de Latarge kamer slaat. Zegt mij niets, Verduyn niets (althans zo snel aan de telefoon van de week) en Google ook niet.
 
Ik kan er als Belg ook niets van maken, dus ik veronderstel dat het uitgevondens is om een interessant te doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan