NOSfearatu
Befkip
Het zet zeker uit. Maar geen liter....
Als het goed ontworpen is en tussen min en max zit....? Apart.
Als het goed ontworpen is en tussen min en max zit....? Apart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu probeer ik het koelvloeistof niveau af te lezen maar dit lijkt wel een soort van melkglas. Kan ieder geval geen niveau aflezen, ook niet bij het heen- en weer bewegen van de motor.
Geen idee. Heb er zelf niet aangezeten en ging er vanuit dat dat wel gedaan zou zijn bij de zaak waar ik ‘m vorig jaar kocht en waar die tot dan altijd in onderhoud is geweest (Affetto Ducati).Is je koelsysteem goed ontlucht?
Kuch, zelfs met mijn 888 werd ik 15 jaar geleden door Tione geadviseerd om geen koelvleistof bij te vullen tussen min/max op het expansievat…kortom, leeg laten…
Gisteren de 1e circuitdag van het jaar gehad met 2TE op Midland
Leuk circuit om de techniek goed te leren, ging ook erg goed tot de een na laatste sessie waar ik onderuit ben gegaan...
Volgens degene die achter mij reed gleed mijn voorwiel weg. Ik denk een combinatie van koude bandjes (1e ronde+koude wind) en te hoekerig insturen.
Gelukkig relatie weinig schade, enkel afgebroken rempedaal, beschadigd stuurgewicht, kapotte spiegel en flinke kras op de uitlaat (blij dat die spiegel erop zat anders was m'n topkuip naar de kl*te...) O en een warme douche voor GoPro want door de GoPro houder op m'n kuipdeel is die kuip heel gebleven
Zelf helemaal in orde, pak etc ook op wat vegen na dus de laatste sessie + kneedown training gewoon meegedaan Die kneedown is niet gelukt (althans, niet op de manier hoe het moet aangezien onderuit glijden niet mee telt) maar dat is voor mij geen doel op zich. Wel leuk om de techniek aangeleerd te krijgen.
Bekijk bijlage 1866890
.tip van flip: even een lampje van boven door de vuldop naar beneden laten schijnen en dan wordt het niveau ineens zichtbaar
Bekijk bijlage 1877523
Aaii dat wil je niet zien… gelukkig was de bestuurder aanspreekbaar. Je houding vind ik erg netjes hoor afgaande op je foto.Afgelopen zaterdag met MSL op Midland gereden. Henk was m’n instructeur. Eerste sessie waardeloos. Moest aardig wennen aan de 899 maar ook ik was heel roestig. Heb qua zit houding handige tips gekregen en ook qua voet positie, met name de voet die in de bocht valt. Ook kijk positie anders dan ik gewend ben / mij geleerd is van andere aanbieders op Midland. Tijdens die uitleg zijn er twee mensen gevallen. Na 5 minuten arriveerde de eerste ambulance, na 10 minuten lande de lifeliner helikopter… hoorde later dat de meneer aanspreekbaar was.
Verder een heerlijke dag gehad. Ik moet echt wennen aan de 899 en heb andere tips voor m’n houding gekregen maar nog een lange weg te gaan voor m’n gevoel.
Ik ga ook opzoek naar een andere helm, m’n huidige zakt naar beneden voor m’n gevoel. Heb altijd HJC, wil nu eens een ander merk proberen.
Misschien een stomp grip proberen? Dat gaat er bij elke motor standaard bij me op.Iemand hier ervaring met het laten bekleden van een zadel of een andere oplossing voor het gladde zadel van een Panigale? Ik heb zelf een 899 en glijd alle kanten op. Ik heb al Techspec griptape op de tank, maar constant moeten klemmen aan de tank bij optrekken, remmen, hoogteverschil, etc. is ook verre van ideaal. Het comfortzadel heb ik al geprobeerd, maar die vond ik te hoog zitten.
Heb ik erop zitten. Maar dat betekent dat ik altijd moet knijpen zeg maar.Misschien een stomp grip proberen? Dat gaat er bij elke motor standaard bij me op.
Racezadel --> foamHeb ik erop zitten. Maar dat betekent dat ik altijd moet knijpen zeg maar.
Op mijn 600RR heb ik bijvoorbeeld geen stomp grips en is het zadel een stuk stroever waardoor je gewoon blijft zitten (bij normaal rijgedrag ).
Zadel van de Bayliss bestellen, die is lekker stroef Of past dat niet op een 899?Iemand hier ervaring met het laten bekleden van een zadel of een andere oplossing voor het gladde zadel van een Panigale? Ik heb zelf een 899 en glijd alle kanten op. Ik heb al Techspec griptape op de tank, maar constant moeten klemmen aan de tank bij optrekken, remmen, hoogteverschil, etc. is ook verre van ideaal. Het comfortzadel heb ik al geprobeerd, maar die vond ik te hoog zitten.
Ik denk niet dat die past. 1199/1299/899/959 zijn wel uitwisselbaar. Bayliss lijkt een comfortzadel te hebben. Die vind ik te hoog; meer beenruimte maar daardoor meer druk op de armen. Volgende week laat ik het bestaande zadel bekleden met stroever materiaal. Ben benieuwd.Zadel van de Bayliss bestellen, die is lekker stroef Of past dat niet op een 899?
Zadel met nieuwe bekleding vanavond getest. Echt een wereld van verschil!Ik denk niet dat die past. 1199/1299/899/959 zijn wel uitwisselbaar. Bayliss lijkt een comfortzadel te hebben. Die vind ik te hoog; meer beenruimte maar daardoor meer druk op de armen. Volgende week laat ik het bestaande zadel bekleden met stroever materiaal. Ben benieuwd.
Ik ben wel nieuwsgierig waar je dat hebt laten doen en hoe het er uit ziet.Zadel met nieuwe bekleding vanavond getest. Echt een wereld van verschil!
Bij Mjseats.nl in Ten Boer (Groningen). Qua looks origineel mogelijk gelaten. Dit is het standaard 899-zadel met ruwer materiaal. Padding is ook origineel gebleven.Ik ben wel nieuwsgierig waar je dat hebt laten doen en hoe het er uit ziet.