Het Kawasaki Z1000SX topic deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
die is inderdaad ook erg mooi! :} vind de kleur groen echt super, veel mooier nog dan het gewone lime green

zat net nog ff accesoires te kijken op de kawa site maar het duocovertje voor de z1000 is 3 tientjes goedkoper dan die voor de z1000sx terwijl het gewoon de zelfde is, beetje vreemd!!!! (maar ik denk dat ik als ik moet kiezen toch die voor de z1000sx koop, ja dat voelt toch beter dan hè (not!!!!) :+ )
 
die is inderdaad ook erg mooi! :} vind de kleur groen echt super, veel mooier nog dan het gewone lime green

zat net nog ff accesoires te kijken op de kawa site maar het duocovertje voor de z1000 is 3 tientjes goedkoper dan die voor de z1000sx terwijl het gewoon de zelfde is, beetje vreemd!!!! (maar ik denk dat ik als ik moet kiezen toch die voor de z1000sx koop, ja dat voelt toch beter dan hè (not!!!!) :+ )


Das vaag, zou toch de goedkopere nemen...(als ze idd hetzelfde zijn)
 
Dacht net toen ik langs de dealert reed...ff kijken... :9
Maar toen zag ik weer die naakte in de nieuwe kleuren... :? ...wel erg vet... :P

[afbeelding]

''Naked'' de hele voorkant incl. voorvork is met plastic afgedekt :/

Zoveel blok is er ook niet in het zicht en zie liever de SX kuip ipv die lelijke bugspoiler.....
 
die is inderdaad ook erg mooi! :} vind de kleur groen echt super, veel mooier nog dan het gewone lime green

zat net nog ff accesoires te kijken op de kawa site maar het duocovertje voor de z1000 is 3 tientjes goedkoper dan die voor de z1000sx terwijl het gewoon de zelfde is, beetje vreemd!!!! (maar ik denk dat ik als ik moet kiezen toch die voor de z1000sx koop, ja dat voelt toch beter dan hè (not!!!!) :+ )


De artikelnummers zijn verschillend wat erop duidt dat het verschillende producten zijn, dat lijkt me ook logisch. Vandaar het prijsverschil.

Z1000SX: H8 (Ebony) / 999940205H8 € 256,60
Z1000: (H8) Ebony / 161460124H8 € 224,20
 
ja maar het kontje van de twee motoren is exact het zelfde alleen het duozadel wat op de sx zit is breder, en dikker bekleed
 
ja maar het kontje van de twee motoren is exact het zelfde alleen het duozadel wat op de sx zit is breder, en dikker bekleed

Ja? Dan is het toch logisch dat het een andere duocover is? En omdat het breder en dikker is zal de cover ook breder en hoger zijn en dus meer materiaal kosten, ergo een hogere verkoopprijs hebben.
 
wat je zegt zou kloppen als het duozadel er onder zou blijven, maar de cover vervangt het zadel in z'n geheel!

Misschien dat ik het niet begrijp, en de kool is het sop niet waard naar mijn mening, maar ook dan is de cover van de Z1000SX toch groter dan de cover van de Z1000 want het zadel is groter geef je zelf aan, dan is de cover toch ook groter? Of zijn beide covers 100% identiek? Waarom zouden ze in dat geval 2 verschillende artikelnummers hebben?

Ik zou het de dealert eens vragen.
 
Hoco Parts B.V.
Harselaarseweg 27
3771 MA
Barneveld

Tel: +31 (0) 342 412290 +31 (0) 342 412290
Fax: +31 (0)342 491749

Hocoparts.com
 
bedankt knoetsoer, ik zag dat m'n eigen dealert daar ook op de lijst staat dus die heb ik maar ff een mailtje gestuurd dat ie 'm voor me besteld.

heb je trouwens al gehoord wanneer je brommert ongeveer komt?
 
Laatst bewerkt:
''Naked'' de hele voorkant incl. voorvork is met plastic afgedekt :/

Zoveel blok is er ook niet in het zicht en zie liever de SX kuip ipv die lelijke bugspoiler.....


Ik heb toch best wel veel blok gezien... :9
Maar goed, zo heet het beestje nu eenmaal.
O...moet je eens voor de gein naar zo'n Aprilla Tuono gaan kijken, noemen ze ook naked...je ziet alleen maar het koppelingsdeksel... |(

Vind het alleen jammer dat de SX niet gewoon een normaal stuur heeft... :W
 
als dat het enigste is wat je tegenstaat aan de sx, een stuur ombouwen naar b.v een rizoma moet toch niet zo'n probleem zijn denk ik! :]
 
bedankt knoetsoer, ik zag dat m'n eigen dealert daar ook op de lijst staat dus die heb ik maar ff een mailtje gestuurd dat ie 'm voor me besteld.

heb je trouwens al gehoord wanneer je brommert ongeveer komt?


Dat wordt hoogstwaarschijnlijk komende week duidelijk.....
 
Gister ook de SX maar eens bekeken bij Horeon :9

Ik vind de kuip mooi strak om het blok zitten en ook vanaf achter gezien sluit
de kuip mooi aan. Dus iig niet vanaf achter de kuip in kijken.

Vind het stuur geen probleem, wel de taartschep en duobeugels eraf
,andere dempertjes en een duoseatcover er op en dan is hij :9~

full
 
he erix4 heb jij al eerdere ervaringen met horeon?

ik heb de sx bij ger gekocht, goeie tent horeon! wekt veel vertrouwen! en natturlijk puur kawa!
 
Laatst bewerkt:
Zojuist mijn dealer in zwaneburg op de hoogte gesteld om te vragen of ik mijn huidige motor (er6-F) inruilen kan met korting erop.
De er6 was mijn keuze geworden omdat ik graag een sport/tour motor kopen wou die een rechtop zithouding heeft maar lekker rijd.
Het enige wat de er6 miste was wat vermogen en deze heeft dat dus en daar ben ik helemaal blij mee.

Zo blij dat ik vandaag bijna geen oog dicht gedaan heb. _O-

Als het mogelijk is gaat het deze worden.
z1000sx_01.jpg
 
Laatst bewerkt:
he erix4 heb jij al eerdere ervaringen met horeon?

ik heb de sx bij ger gekocht, goeie tent horeon! wekt veel vertrouwen! en natturlijk puur kawa!
Horeon is 1 van de beste kawa dealers.
Ken er een paar mensen die daar hun kawa in onderhoud hebben.
Zijn niet de goedkoopste maar weten waar ze mee bezig zijn.

Ik wil mijn Z1000SX bij hun kopen. *O*
 
Ja? Dan is het toch logisch dat het een andere duocover is? En omdat het breder en dikker is zal de cover ook breder en hoger zijn en dus meer materiaal kosten, ergo een hogere verkoopprijs hebben.

Heeft iemand de cover in de handen gehad of op zijn Z1000 zitten?
Is er hierdoor extra bagageruimte voor bijv. een regenpak??

Groeten Knoetsoer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan